Ms.Word:1406 kelime
30 Bölüm
Hexan VS Kadlou
Kadran ve Oro atışmaları yüzünden bütün seviye beş ve altı çaylakları arena'da koşmaya başlamıştı. Seviye komutanları tek başlarına onların koşmalarını izlerken üst seviyelerden Loria küleden Kadran'a bakıyordu, sıkıntısı çok büyüktü. Hem Dova için hemde Hexan için sıkılıyordu. Vale masada parmaklarını masaya vurarak içinden sayı sayıyordu. Hexan ile Kadlou'nun çarpışma sesleri kalede duyulmuştu. Hexan'ın geri dönüp dönmeyeceğini merak ediyordu. Robando ayaklarını masaya atmış kımızını içerken çocuk onun göğsünde uyuya kalmıştı, çocuğun saçlarını okşuyordu. Robando
''Kadlou ne kadar güçlü olursa olsun ben Hexan'a güveniyorum. Sizde ona güvenin geri dönecek ya canlı ya cansız'' dedi. Loria arkasına dönüp Robando'ya baktı. ''Nasıl bu kadar soğukkanlı olabiliyorsun. Ölürse hiç üzülmeyecek misin? Çok uzun bir geçmişiniz var.'' Dedi. Robando gülümsedi. ''Ölürse hiç üzülmeyeceğim çünkü kötüler üzülmez. Her an hepimiz ölebiliriz. Kim olursak olalım ne kadar güçlü olursak olalım bu fark etmez. Benden önce ölürse onun yerine koyacak adamım yok ve hiçbir zaman olmayacak onun masası ve odası her zaman boş kalacak bu kalp eski dostunu asla unutmayacak! Ben ondan önce ölürsem benim yerine geçecek yegâne kişi odur. Davama benim adıma devam edecek. '' dedi. Koşmaktan yorulanlar kendilerini yere bırakıyordu. En düşük seviyeler çoktan bırakmıştı. Diğer seviyelerde yorularak koşudan çekiliyorlardı. Oro ve Yerovalı başa baş koşarken arkalarında Poligon ve Emrial vardı. Açıktan gelen Frieda ve en son Kadran koşuyordu. Bir süre koşuda onlardan başka kimsenin kalmadığını fark etmişlerdi. Yerovalı kendini kenara çekip yarıştan çekildi Dova öncesi kendisini fazlası ile yormak istemiyordu. Oro o çekildikten sonra yavaşladı. Poligon dizlerinde derman kalmamıştı ve kendisini kumların üzerine attı. Emrial Poligon bıraktı diye çok fazla devam etmemişti. Kadran ayağa takılıp yüz üstü yere düşmüş sırtına kuma dönerek ellerini yanlara doğru açmıştı. Frieda Oro'yu geçtiğinde Oro yarışı bırakmak her koşu yarışında olduğu gibi yine Frieda birinci olmuştu. Dovadan önceki son ceza aynı zamanda son eğitim böylece sona ermişti.
...
''Yumruğun gıdıklamadı bile'' dedi. Hexan ''Bende saldırmamıştım zaten ne yani şimdi benimle dövüşmek mi istiyorsun?'' diye sordu. Kadlou ''Robando'nun ikinci adamı göster bakalım gücünü onunla dövüşebildiğine göre bana da karşı koyabilirsin fakat beni yenemezsin'' dedi. Hexan kahkaha attı. ''Karizmanı çizerim Kadlou'' dediğinde Kadlou saldıraya gelmeden bacakları hareketsiz kalmıştı. Hexan saldırıya geçtiğinde Kadlou geriye kaçmış. Hexan durduğunda Kadlou saldırıya geçmişti. İkisi birbirine değdiğinde bir patlama meydana geldi. Duman ortadan kaybolduğunda Kadlou ona sırıtırken Hexan'ın burnundan kan gelmeye başlamıştı. Kadlou ikinci saldırısı yaptığında onu dağa yapıştırmıştı. Hexan ayağa kalktığında hemen yerini değiştirdi. Kadlou dağda oyuk açmıştı.
''Hexan yine başa döndük. Kaçmaya başladın Robando sana söylemedimi kaçarsın ama kurtulamazsın diye'' demişti. Hexan ''Ona da Borla söylemiş Kadlou kaçabilir ama benden kurtulamaz diye'' deyince Kadlou ciddileşti. Hexan ''Ne o Borla ismini duyunca ciddileştin merak etme o ölmüş olabilir ama Kadran var. '' dedi. Kadlou gülümsedi. ''O da ölecek Hexan merak etme. Sende öleceksin, bende öleceğim. Bütün kötüler ölecek. Hemde acı çekerek öleceğiz çünkü bizler kötüyüz. Kötü olarak doğanlar acı bir şekilde ölümü hak ederler. Mutlu olmaya, iyi günler görmeye, başarmaya, kazanmaya tek bir kadının koydunda uyumaya hakkımız yok. Kötü olarak doğduk özümüzde bu var. '' dedi. Hexan onun bir anlık dalgınlığından faydalanıp yumruğunu savurdu. Havada etkisi oluşan yumruk Kadlou'un yüzüne çarpmış onu havalandırarak yüzünün yere çarpmasına sebep olmuştu. Kadlou yattığı yerden doğruldu. Hexan onun ayağa kalkmasını bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]
FantasyAşk ne kadar ateşliyse de intikam o kadar soğuktu. Ona ikisinin peşinden koştuğunda birini veya ikisini de kaybedeceğini söylemişlerdi. Söylenenleri kulak arkası etti,ne aşkından ne de intikamından vazgeçecek adamdı. Ya hep ya hiç dedi.