Kelime Sayısı:1304
50 Bölüm
Onu Bekleyenler
''Benim kim olduğumu biliyor musunuz?'' diye sordu. Porklar onun kim olduğu ile ilgilenmedikleri her hallerinden belliydi, saldırıya geçmek için doğru zamanı bekliyorlardı. Borla ''Anlaşılan bilmiyorsunuz o zaman size kim olduğunu öğreteğim. '' dedi. Borla elini kaldırdığında kalabalığın arasından Pork Kralı Gventus çıkarak onun karşısına geçmişti. Gventus işareti ile Porklar geri çekildi. Gventus ''Seni buraya yeniden getiren nedir Reis?'' diye sordu. Borla yürümeye başladı, Gventus arkasından ilerliyordu. ''Birisini alacağım bu şehirden'' dedi. Gventus biraz rahatlamıştı, onun peşinden gelmeyi bıraktı, Porklar dağılıp ormanın içerisinde kayboldular. Borla ilerlemeye devam ederken arkasından ona bakanlar şaşkınlıklarını gizleyememişlerdi, onlara gel işareti yaptı. Kadran ve Mr.Wonderful Borla'nın yanına gelirken Calista onları uzaktan takip ediyordu. Borla
''Yaratıklar bizi rahatsız etmeyecekler surlara doğru ilerleyeceğiz. Şehir bildiğim kadarı ile dört surdan oluşuyor Aiaria kimin yanında veya ne yapıyor bilmiyoruz. Dünyanın her yerinde olduğu gibi kadınların yönettiği bu şehirde tıpkı erkeklerin yönettiği şehirler gibi sınıf ayrılıkları var. Hangi sınıfa köle gittiğini bilmiyoruz. Kraliçenin kölelerinden bir tanesi ise bütün Daranhazanı yakıp yıkmadan onu alamayız. O yüzden herşeye hazırlıklı olun. '' dedi. Mr.Wonderful ve Kadran heyecanlanmıştı, Borla ile bir yıkıma katılmak onlar için onurdu. Mr.Wonderful ''En iyisi taş üstünde taş baş üstünde baş bırakmamak'' dedi. Borla ilerlerken arkasına dönmeden sırıttı. Ormandan Daranhazan surlarına doğru yürüyorlardı, karşılarına başka hiçbir yaratık çıkmadı, uzaktan Yeşil Kritea onları izliyordu, Borla bunun farkındaydı fakat onun yaklaşmasını bekliyordu. Muhtemelen Porkların savaşmadan geri çekildiğine şahit olmuştu o yüzden saldırmak konusunda tereddütleri vardı. Daranhazan da oldukça kalabalık olan Porkların topu topu dört insana saldırmadan geri çekilmesi bu insanların onun gözünde güçlü olduğunun göstergesi idi. Yeşil Kritea uzun zamandır buraya bu kadar güçlü adamların gelmediğini biliyordu. Onları surlara kadar takip etmeye karar verdi.
Ariaria
Savaş başlamadan önce Borla Tarnova halkına şehri boşaltmasını emretmişti. Tarnovalılar şehri terk etmeye başlamıştı, Borla lanetler yağdırıyorlardı. Nesilleri tükenmekte olan son Tarnovalılar şehirden ayrılmış ve yaklaşık 1000 yıllık bir krallığının sonu gelmişti. Safi dünyanın her yerinde ki adamlarına haber salmıştı. Borla'nın silah arkadaşları yola çıkmışlardı. Oğullarından Robando ve Worgreymon yola çıkmışlardı. Ne yazıkki Robando yolda Kadlou tarafından durdurulmuş onunla amansız bir dövüşün içerisine girmişti. Hexan Voranin'i yollamıştı. Akasele haberi çoktan almış fakat Safinin isteği ile can düşmanın Borla'nın yanında savaşa girmeyi kabul etmişti. Lonca Panoz'u kimse tutamıyordu, Kadran'ın katılacağı bu savaşta ölmesine izin veremezdi. Katılmak çok istemişti fakat Akasele izin vermemişti. Panoz'a onun yaşayacağı ile ilgili söz vermişti. Panoz ancak bu söz verildikten sonra sakinleşebildi.
Mr.Wonderful haberi öldürdüğü bir adamdan almıştı yola çıkmış fakat esir düşmüştü. Dünyanın doğusunda ki kötüler tek yürek halinde Usta Sagata önderliğinde hareket ettiğini öğrenen Dorian Krallığı onları durdurmak için ordusunu ikiye bölmüş ve öncü kuvvetleri ile birlikte kendi bölgesinde set oluşturmuştu. Makrian bizzat savaşa katılacağını Bretonaska'ya duyurmuştu. Bretonaska ve Kornapa haricinde ki krallıklar kötüleri tutmakla kendi görevlerini yerine getirmeye uğraşıyorlardı. Birbirlerini sevmeyen kötüler en kötünün yanında savaşa katılmak istiyordu. Savaş henüz başlamadan sokaklarda savaş naraları,şarkıları söylenmeye başlamıştı ve şiirle yazılmaya başlamıştı. Irdenser Tellgarda yerinde duramıyordu hücresinde bir oyana bir bu buyana gidiyordu. Abisinin yaşadığına mı sevinsin? Yoksa büyük bir savaşa gireceğine mi üzülsün bilemiyordu. Demir parmaklıklarını sıkıca tuttu, eğip kaçmak istiyordu fakat o kadar güçlü değildi. Tellgarde tek başına sağ çıkamayacağının farkında idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]
FantasíaAşk ne kadar ateşliyse de intikam o kadar soğuktu. Ona ikisinin peşinden koştuğunda birini veya ikisini de kaybedeceğini söylemişlerdi. Söylenenleri kulak arkası etti,ne aşkından ne de intikamından vazgeçecek adamdı. Ya hep ya hiç dedi.