Y.E- 43 Ölüm Ve Yıkımdan Önce

1K 122 56
                                    

Kelime sayısı:1552

Bölüm bazı işkence sahneleri yer alıyor.

43 Bölüm

Ölüm Ve Yıkımdan Önce

Savaşın bitiminden önce

Worgreymon VS Kuruyami ve Palmon

                        Kuruyami'nin elinde üç kılıcı kalmıştı bir tanesi Robando ile savaştıktan sonra kırılmıştı. Worgreymon kılıcı çekmişti, üzerinde zırh yoktu, siyah pelerini geniş omuzları simsiyah saçları kırmızı gözleri ile korkutucu bakışları ile düşmana korku salıyordu. Onun bakışlarından korkmuyordu fakat gücünü her zaman merak etmişti. Hızlıca ileriye atıldı, Kuruyami kendisini kılıçlarla savundu, kılıçlar birbirine çarpıştığında ortaya çıkan güç Worgreymon'u baskın kıldı. Kuruyami ayakları toprağa gömülerek 5-6 metre geriledi. Gökyüzünden kılıç yağmuru yağdığında Worgreymon geri çekildi, üzerine yağan kılıçlardan sağlı sollu kaçarken kılıcını gökyüzüne savurdu, Gökyüzünde bir anda kararma oldu aydından eski haline geri döndü, kılıç yağmurunu durdurmuştu. Kuruyami kılıç saldılarına bu sefer kılıcından çıkan diğer kılıçlarla devam ederken Worgreymon savunmaya geçmeden kılıcı yere vurdu, yer yarıldığında şiddetli saldırı bir yıldırım hızında Kuruyami'ye vurdu ve geçti, kanlar gökyüzüne birkaç metre yükselmişti. Worgreymon onun omzunu kesmişti, beklemeye niyeti yoktu. Worgreymon yanında bittiğinde yumruğu ile onun karnına vurdu. Kuruyami yerden 50 metre havalanmış yere kılıçlarını çevirerek yavaş bir iniş gerçekleştirmişti, düştüğü yerde yine Worgreymon vardı, onu boğazından tutup havaya kaldırdı ve olduğu gibi fırlattı, surlara ikinci kez içine girmişti.

                     O gerçek bir hayvandı, en sert eğitimlerden geçmiş ölümle defalarca burun buruna gelmişti, bütün yaratıkları avlama konusunda herşeyi Borla öğretmişti, yemek yemeği çok severdi, başaramadığı her eğitim avlayamadığı her yaratık öldüremediği her iyinin ardından Borla tarafından aç bırakılmıştı. Aç kalmamak için herşeyi göze alabilecek yapısı onu Kansız lakabını almasına yol açmıştı, soğukkanlı bir katildi, binlerce insanı öldürürken vichanını hiç aramamıştı, onda o da yoktu çünkü. Worgreymon ''Demek sen Robando'yu öldürmek için geldin? Demek sen Kadran'ı öldürmeye kalktın. Acıdan inim inim inleteceğim seni. '' dedi ve Kuruyaminin çıkmasını beklemeden ilerledi, Kuruyami beklenmedik bir saldırı yaparak onu durdurdu. Worgreymon durduğunda kılıçlardan bir tanesi karnına saplanmıştı, yumruğu ile Kuruyami'nin kolunu kırdıktan sonra birkaç adım geriledi ve Kuruyaminin saplamış olduğu kılıcı çıkardı. Worgreymon ''Hissetmedim bile'' dedi. Worgreymon sağ yumruğunu Kuruyaminin suratına indirdi, büyük patlamanın ardından surların bir kısmı çökmüştü, Kuruyami kendisini arena'nın içerisinde yerde buldu. Oldukça sarsılmıştı, yerde sürünürken Worgreymon'un gölgesini görmüştü. Boyu iki metreye yakındı, Worgreymn onu tek eli ile kaldırıp yere vurdu. Kuruyami kılıçları ile saldırıya geçemeden Worgreymon tekrar onu alıp seyircilerin oturduğu bölüme fırlattı, toz bulutu etrafı sarmıştı. Yerde ki kılıçları toplayıp kuruyaminin olduğu yere fırlattı, toz bulutu dahılmadan Kuruyami hızlıca çıkıp Worgreymon'u üç yerinden kesip arkasına geçti, Worgreymon arkasına döndüğünde Kuruyami'yi boynundan tutup yakalamıştı. Onu havaya kaldırırken ''Zavallı gücün bu kadar mıydı?'' diye sordu. Kuruyami boğulmaktan cevap veremiyordu. Worgreymon kılıcını kınına koyarken Kuruyaminin başını toprağa vurdu, toprak yarım metre aşağıya çökmüştü. Tekrar onu kaldırdı ve ikinci kez toprağa vurdu. Onu baktığında yüzü kandan kırpkırmızı olmuştu. O sırada Borla tarafından Palmon hızlıca Worgreymon'un belini kesti, dönüp ikinci saldırı yaparken Worgreymon onu boğazından yakalamıştı. Bir elinde Kuruyami bir elinde Palmon vardı. ''Palmon ailene ihanet ettiğin yetmiyor muş gibi kardeş katilimi olmak istiyorsun'' diye sordu. Palmon ''Sizin devriniz bitti artık'' dediğinde ''Ben sana kimin devrinin bittiğini göstereyim dedi.

Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin