Y.E-3 Pandolin Corta Ve Diğerleri

1.6K 135 34
                                    

Ms word:1994 kelime(94'te doğanlara selam çakıyorum)

Wattpad:1981 kelime(81 de doğanlara da selam çakıyorum)


3 Bölüm

Pandalin Corta Ve Diğerleri

        Vile'nin elinden kaçmayı başarmıştı, şanslıydı elinde bu sefer ekmek bıçağı vardı. Kaçtığı evde kılıç olmasına rağmen heyecanla onu almadan dışarıya çıkmıştı. Vile karşısında kaybedilecek bir saniye'nin bile önemi vardı. İzini rahatça bulabilmişti. Koşmayı bırakıp ağaca yasladı, derin ve hızlı nefes alıp vermeye başlamıştı. Son günlerde lapadan başka bir şey yememişti gücü tükenmek üzereydi. Dinlenmek için yeteri kadar vakti olup olmadığını bilmiyordu. Vile onu takip ettiği sürece daha fazla kaçamazdı, izini kaybettirmeliydi. Ovaları geçtikten sonra kendisini bataklık havzasında bulmuş hava kararmıştı. Bugün bulutlar Ay'ın Dünya'yı aydınlatmasına engel olamamıştı. Seyrek ağaçlı bataklık ormanı aydınlanıyordu. Etraftan kurt ulumaları duyuyordu. Kurtlar kan kokusunu almışlar ve Kadran'ın peşine düşmüşlerdi. Yaslandığı ağaçtan doğruldu, yorgun ve yaralıydı şimdi peşine kurtların düşmüş olduğunu anlamakta zorlanmadı. Onlar kan kokusunu çok iyi alabilen hayvanlardı daha sık ağaçların olduğu yere gitmeliydi. Yerinden ayrıldı ve ormanın derinliklerine doğru ilerledi açık alanda kurtlar ile başa çıkamayacağını biliyordu. Orman da az da olsa şansı olabilirdi. Kurtlar havlamaya başlamışlardı, kokunun yakında olduğunu fark etmeleri uzun sürmedi, karanlıktan çıkıyorlar ve koşarak Kadran'ı takip ediyorlardı. Bir süre koştuktan sonra onları koşarak atlatamayacağının farkındaydı ve durdu. Elinde ekmek bıçağı ile onlara karşı koymayı deneyecekti. Kurtlar kısa sürede etrafını sarıp ona hırlamaya başlamışlardı. Ayaklarını ileriye doğru açmış ona yolun sonuna geldiğini söylüyorlardı. Kurtlar birbirlerine bakıştıktan sonra aralarından bir tanesini seçip ileriye atılması için uludular. Her halinden genç olduğu belli olan kurt sırtında ki tüyle henüz kahverenginden siyahlaşmamıştı. Gözleri simsiyahtı.

           Arkadaşlarından cesaret alıp hızlıca yerinden ayrıldı ve ilk saldırısını gerçekleştirdi. Amaç onun kolunu ısırmak ve savaş dışı bırakmaktı. Kurtlar karşılarında ilk kez tek kollu birisi gördüklerinden biraz şaşırmışlardı. Kadran zamanında kenara çekilerek saldırıdan kurtuldu. Aralarında mesafe yoktu, yaptığı ilk saldırıda Kadran avantajlıydı onun nereye saldıracağını çok kolay sezmişti. İkinci saldırısı ile yakın zamanla yapılacağı için nereye kaçacağını bilemedi fakat öylece ayakta durup kurdun gelmesini beklemeyecekti.

...

            Borla ve Kadran'ın etrafı kurtlar tarafından çevrilmişti sayıları onlarca idi, arkalarına uçurumu almışlar etraflarında kurtların hırıltısını dinliyordu. Borla omzunun üzerinden Kadran'a baktı.

''Arkamızı uçuruma almanın iki sonucu var. Birincisi arkamızdan bir saldırı gelmeyecek, ikincisi daha hızlı ölmek istiyorsan uçurumdan atlayabilirsin'' dedi. Kadran onun arkasındaydı, Borla henüz kılıcı çekmemişti. Kurtlar aralarından hırlıyorken Borla ''İlk saldırı için aralarından genç olanı seçecekler eğer öldürürsek kurtlar intikam için ondan daha tecrübeli birisini seçecekler. Onu da öldürürsek o zaman toplu halde saldırıya geçecekler. Geri çekilmek demek şu durumda ölüm demek kılıcına ve bileğine güven. Bütün kurtlar saldırmadan en büyük Kurt'ta saldırıya geçebilir fakat şuan benim tecrübeli olduğunu biliyorlar o yüzden son saldırı toplu halde olacak. Ben varım diye savaşı boşlama gün gelir savaşta yere ben düşerim yalnız kalırsın. Dünya senin üzerine çullandığında sırtını sadece Uçurum'a daya çünkü en fazla iki seçeneğin kalacaktır. '' dedi ve üzerine saldıran Genç kurdun elleri ile çenesinden yakalayıp kırdı. Tecrübeli kurt çok gecikmeden ileriye atıldı, karşısında ki insan kılıç kullanmadan kurdu öldürmüştü. Onun hareketleri görmüştü, etrafında adımladı ve hızlıca atağa kalktı. Borla kolu ile yüzünü korumaya aldı. Kurt kolunu dişlerinin arasına geçirirken onu yeneceğini zannetmişti, boynuna yediği yumruk ile yere yığıldı. Arkadaşları için öfkelenen diğer kurtlar aynı anda saldırıya geçtiler. Borla onlara karanlık bakışını göstererek dövüşü bitirmeye hazırlanıyordu fakat kurtlar intikamcı hayvanlardı. Kurt aileleri onun peşine daha sonradan tekrar düşeceklerdi.

Yaşayan Efsane II[Düzenlenecek]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin