Av Derken!?

505 6 2
                                    

(Lilyum)

"Nası ya ne demek kadın avlıyo"
"Bildiğin kadın avlıyo işte bi kaç ay izler senin hakkında öğrenmesi gereken herşeyi öğrenince de kaçırır eğer yeterince uslu durursan kurtuladabilirsin ya da ölebilirsin de tamamen sana bağlı bi durum yani" ya şaka mı bu neyin içine düştüm ben ayrıca niye bu kadar normal bişey gibi anlatıyor bunları
"Deli misin ya sen"
"Kanicak yapma" ne dedi şimdi ne kanaması "elinden bahsediyorum yırtıcaksın" dedi şimdi anladım stresli anlarda tırnağımın yanlarıyla oynarım çoğunlukla da kanatırım ve çok sonradan fark ederim.
"Beni düşünüyo gibi davranma çok umrunda olsaydı izin vermezdin beni kaçırmasına" bu sözümle güldü ve kafasını geri attı "sence o dediğin şeyi ben mi kontrol ediyorum" dedi
"Gördüğüm kadarıyla serbestsin polise gidebilirsin mesela böyle böyle bi olay var diyebilirsin"
"Ordan bakınca ölmeye meraklı biri gibi mi duruyorum" dur ikinci kez ölümden bahsetti bi katilin eline düşmedim dimi ben Allahım nolur olmasın öyle bişey
"Bak uslu dur başına bişey gelmesin sorun olursa bana sorabilirsin ama her soruna cevap veremem cevap veremediğim soruları Yağız a sorarsın istediğin bişey olursa söyle anında temin ederim ayrıca dün Ela yı kaybettin gibi bişey oldu bence onu geri kazan kendisi Yağız ın ablası ve nadir de olsa sözünü Yağız a dinletebilen tek kişi şimdi sorun var mı"
"Var tabiki salak mısın ya sen soruymuş ben burdan kurtulmak istiyorum çok mu soru istiyorsun soruyorum o zaman BURDAN NASIL KURTULUCAM" sonunda biraz bağırmış olabilirim.
"İnsanların bana bağırmasından hiç haz etmem" dedi ve kapıya vurdu "Yağız açar mısın çıkmak istiyorum kahvaltıyı hazırlıcam" dedi ve bekliyo.

Gerçekten de açıldı kapı dışarı çıktı peşinden bende çıkacaktım ama şu Yağız denilen şahıs içerde tuttu beni kendi de girdi ve kapıyı kilitleyip anahtarı da cebine attı.

"Eee beğendin mi odayı senin için dekore ettim parfümlerinden makyaj malzemelerine kadar herşey var" salak salak sırıtıyor döverim ben bunu ya neyim ben oyuncak mı al evimden getir buraya elime de kullandığım malzemeleri ver bende tamam o zaman burda kalıyorum artık diyim oldu paşam.
"Bişey demicek misin" dedi sanırım fazla sustum
"Sigara var mı" ciddi misin kızım ya ne bu şimdi baya kabul ettin burda kalmayı. Ama napıyım canım istiyo.
Güldü "gel aşağıda var" dedi ve kapıyı açtı oha kaçabilirim hemen koşmaya başladım ama yine yakalandım of ya bu nereye kadar böyle gidicek
"Yapma işte şunu" diyip mutfağa soktu beni
"Ne yapmicam be salak mısın sen bıraksana beni istemiyorum anla işte evime gidicem!!" Derince nefes aldı
"Bi daha sesin sakın yükselmesin" dedi aslında bağırmadı gayet sakin dedi ama tırsmadım değil omzumdan iterek oturttu beni önüme küllük ve sigara koydu. Güçlü gözükmeye çalışıp korkumu belli etmeden sigarayı yaktım ve içmeye başladım.

İçeri Nur girdi sonra kahve ve yumurta yaptı. Bi de çay demledi. Kahveyi önüme koydu. Yumurta yı da Yağız a verdi sonra da çay koyup oturdu ve o da bi sigara yaktı.

Yağız "hayırdır sen niye sinirlisin" dedi bu Nur a denmiş bişey sanırım. Açıkçası kahveyi güzel yapmış içmicektim ama içesim geldi içiyorum bi yandan da onları dinlemeye koyuldum.

"Yeni avın sinirimi bozdu bişey yok" bu ben oluyorum sanırım.
"Niye ne yaptı" çok ciddi bi şekilde bana baktı bunu derken. Gözümü kaçırıp kahvemden bi yudum aldım hemen
"İyilik olsun diye bişeyler anlatıyım dedim tersime oynayıp durdu bi de en son bağırdı sinirlendim iyice" hey bende burdayım dedikodumu başka yerde mi yapsanız
"Ablamla buluşacak mısınız bugün"
"Hayır işleri varmış"
"Anladım" dedi ve yumurtası bitene kadar bi daha konuşmadılar

Sessizliğe daha fazla dayanamadım "bi teklifim var" dedim çok mu aniden dedim salak salak bana bakıyorlar çünkü "siz beni eve bırakın bende bunları yaşamamış gibi yapıyım ne dersiniz" ikisi de güldü Yağız "yine ben kazandım" dedi Nur da "ya birinizde ikinci günü bekleseniz ölürsünüz dimi" diye sitem etti ne diyo ya bunlar.

Yağız "şimdi bebeğim benden kurtulma şansın yok anlaşma yapmayı falan unut o yüzden" aslında bişey daha diyodu ama sözünü kestim "Bırakın lan beni!!" diye bağırdım

Yağız masaya vurup ayağa kalktı. "İlk günü kızın sabret dedim ama buraya kadar!!" diye gürledi bi hışımla kolumdan tuttu ve bi yere sürükledi beni

"Napıyosun bırak" diyerek ağlamaya başladım neden bilmiyorum ama korkuyorum şuan

Bi odaya getirdi beni içeri attı bekle burda diyip çıktı oda da yere monte edilmiş demirler var sadece. Az sonra elinde bi kaç köpekle içeri girdi. Yok o kadar da değil saldırtmaz yani dimi hayır be olmaz. Hepsini birer demire bağlayıp saldır emri verdi kahretsin çok kötü havlıyorlar napıcam ben.

"İki saat sonra çıkartıcam seni inşallah o zamana kadar iplerinden kurtulamazlar yoksa vay haline" dedi ve gitti. Arkasından yalvarmaya başladım yere çöktüm ve ağlamaya başladım. Arada bir bağırıp çıkar beni nolur falan diyorum ama işlemiyor. Köpeklerden çok korkuyorum. Aslında hayvanları çok severim ama saldırdıklarında korkunç oluyorlar.

...

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin