1 AY ÖNCE ~> (Nur)
Babamın verdiği işleri yaparken Yağız bana konum atıp acil gel yazdı. Normalde gitmezdim ama yazan kişi Yağız olunca belki önemli bişeydir diyip gittim. Ama gitmez olaydım. Bi arabaya soktular beni.
Depo gibi bi yere geldik. Yol boyu tehdit ettim hepsini ama cevap vermedi hiç biri. Beni bi odaya attılar. Bi adam oturmuş beni bekliyodu.
Anlattıklarından anladığım kadarıyla babam oğlunu öldürmüş bunun. O da babamdan intikam almak için beni ve Yağız ı kaçırmış. Aslında sadece beni kaçırıcakmış ama sonra Yağız ı babam oğlu gibi gördüğü için onu da istemiş.
Yağız la bi odada duruyoruz. Yağız ı zapt edemedikleri için baya ellerini kollarını zincirlediler. Bense sadece ayağımdan zincirli duruyorum.
Yağız la plan yaptık uzun süredir burdayız artık kurtulmamız gerek. Ben ellerimi kullanabiliyorum. Başta yere çökücem. Odaya biri girdiği an halim yok gibi yapıp su isticem ondan. Dibime kadar gelmesini sağlayınca elinde ki bardağı kafasında parçalicam. Sonra belinde ki silahı alıp Yağız ın zincirlerine ateş edicem. Zaten ordan sonrası kolay.
Yaptım, yaptım her şeyi yaptım. Sadece ateş etme kısmı kaldı. Ama kahretsin.
"Yağız silahı yok bunun"
"Nasıl yok kızım saçmalama"
Odaya bi adam girdi. "Valla güzel plan ama dinlendiğiniz kısmını hesaba katmadınız" dedi gülerek. Benim zincirimi çözdü. Yağız bu sırada "BIRAK KIZI" diye bağırdı ama işe yaramadı.Beni bi odaya getirdi. Orda yere atıp "birlikte tehlikeli oluyorsunuz. Tek kalıcaksınız bundan sonra" dedi.
Aradan yine uzun bi zaman geçti. Yağız arada bir bağırıyo bana bende ona bağırıyorum. Seslerimizin birbirine gidiyo. Konuşabiliyoruz.
Zaman algım kalmadı artık. En başta konuştuğum adam girdi odaya. Bana planını anlattı. Hayale bak beni orospusu yapacak Yağız ı da öldürücekmiş.
Yaptı. Ortalığı yıktım. Yağız a bağırdım, yalvardım. Ama yine de yaptı. Beni orospusu yaptı. "Sıra da Yağız ı öldürmek var. Ama biraz acı çekmesi gerek" demeyi de eksik etmedi. Nerdeyse her gün aynı acıyı çekiyorum. Her defasında Yağız a yalvarıyorum. Ama onun da elinden bişey gelmiyo. Kahretsin ki gelmiyo. Ölmek istiyorum artık.
Adam bana "eğer ses çıkarmayı bırakırsan seni sikmem ama Yağız a bağırmicaksın. Öldüğünü sanıcak noktaya gelicek" dedi. Özür dilerim Yağız ama sende bunu yapmamı isterdin özür dilerim.
Sözünü dinledim bi daha hiç konuşmadım. Yağız bana yalvarıyo. Ona cevap veriyim diye yalvarıyo. Ama veremiyorum çok istiyorum ama yapamıyorum.
Artık bi yere zincirli değilim çıplak bırakıyo zaten beni. Kaçamicağımdan fazla emin. Ama bugün yalvarmalarım sonucunda adamlarından biri acıdı bana. Kıyafet getirecek. Tabiki hedefim üstümü giydiğim an kaçmak ama bunu bilmese de olur.
Adam kıyafet almaya gitti bu sırada beni tecavüz eden piç kurusu girdi odaya. Babana bi video izlettim bugün biliyo musun. Delirdi adam dedi. Yüzüne tükürdüm. Bu sırada adam elinde kıyafetlerle içeri girince. Adamı öldürdü. Sonra da beni tecavüz etmeye başladı. Ama daha bişey yapamadan silah sesleri gelince kaçtı hemen.
Odaya Lilyum girdi. Beni çıkartacaktı ama üstümü giydir dedim. Giydirdi hemen. Sonra da bi daha konuşmadım. İçimden gelmedi.
Ta ki Yağız gelene kadar onun iyi olduğunu görünce konuşma perileri geldi yine.
ŞU AN ~>
Anlattım her şeyi. Lilyum sarıldı bana direkt. Peşinden Ela ve Eda da sarıldı. "Seni asla bırakmicaz" demeyi de eksik etmediler. Babam dinlemeyi kaldıramadı sanırım anlattıklarımın yarısında falan gitti çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...