(Bölüm başlamadan önce ufak bi bilgi vericem ben karakterleri tanıtırken Bora yı baya hikayeye dahil etmeyi amcayı üstün körü geçmeyi planlıyordum. Zaten bu yüzden isim bile koymadım adama. Ama ben gittim yazarken Bora yı öldürdüm. Amca yı konuların içine soktum hatta şuan hikayesini anlatıyorum. O yüzden şöyle yapalım. Bora yı unutun öldü işte. Amca nın da adı Ahmet olsun. Ama Ahmet in tanıtımını yapmicam serseri bi adam hayal edin işte nasıl fikir😋)
(Ahmet)
YILLAR ÖNCE ~>
Kendimi bildim bileli karaktersiz bi insan oldum. Kardeşimle de bu yüzden kavga ederdik. Yasadışı işlerle uğraştığım için parayı kaybetmemden korkuyo. Kendi de bir sürü şey yapıyo parayla ben ona karışıyo muyum hayır.
Bugün yine kavga ettik ama bu sefer sebep farklı. Evlerinde bi hizmetli var. Kadın çok güzel ve ben tutuldum. Neymiş uzak durucakmışım o kız bana göre değilmiş.
Evden çıktığımı sanıyo ama ben Fatma nın odasındayım. Çok güzel uyuyo. Onu izlemek kadar eğlenceli çok az şey var.
"Ahmet bey! Ne işiniz var sizin burda"
Uyandı napıcam şimdi. Gidesim hiç yok niye uyandı ki şimdi.
"Ahmet bey iyi misiniz korkutuyosunuz beni"
"Korkma benden bunu asla istemem"
O ana kadar hiç konuşmadığım için ne olduğunu anlamamıştı. Normalde çenesi düşük bi insanım onların yanında. Ama Fatma benden biraz tırsıyo. Kardeşimle yaptığım kavgalara şahit oldu bi çok kez. O kavgalarında pek normal geçtiği söylenemez.Uyumasını söyleyip çıktım odadan. Tutamazdım yoksa kendimi. Sabah tekrar oraya gittiğimde kardeşimle kavga ettim yine. İspiyonlamış beni.
Sinirlerimi kontrol edemedim odasına girip kapıyı kilitledim. Kardeşim kapıya vurup abi yapma bırak kızı desede dinlemedim. Korkuyo benden hemde çok duvarın köşesine sığındı.
Bişey yapmadım. Dudağının tadına bakıp bundan sonra benim olduğunu söyledim sadece. Sonra da çıktım odadan onun isteği olmadan yanlış bişey yapamam olmaz.
"NE DEMEK BAŞKA İŞ BULDU NE DİYOSUN SEN"
"Abi kıza yaptıklarından sonra ne bekliyodun istemedi burda daha fazla durmak"
Hemen çıktım evden Fatma yı bulmam gerek.Tabiki buldum isteyip de bulamicağım kimse yok. Konuştum onla tüm sakinliğimle hemde işine dönmesini ve benden kaçmamasını söyledim. Beni dinlemedi ama inat etti. Sinirlendim tehdit ettim onu eğer o eve dönmezse zorla da olsa benim evimde işe gireceğini söyledim. Ne kadar ciddi olduğumu fark edince döndü işine.
Çok özledim onu. 1 aydır yanına uğramıyorum. Bana olan korkusunun geçmesini bekliyorum. Ama artık dayanamıyorum. Biliyorum saat 3 ama sadece odasına girip izlicem onu bişey olmicak.
Odasındayım ama yine uyandı gördü beni. Kalkıp ağlamaya başladı. Ahmet bey niye böyle yapıyorsunuz ben size ne yaptım diyo. Bilmiyorum bilmiyorum bana ne yaptın bilmiyorum ama ben sana çok pis bağlandım ve seni bırakmak istemiyorum. Bunları ona da söyledim zaten sarhoşum ağzımı tutabildiğim söylenemez.
Kahretsin ne yaptım ben. Gece tecavüz ettim onu. Kendime geldiğimde hemen gittim ama çok geç herşey için.
Bir hafta toparlanmasına izin verdim hiç uğramadım yanına. Tabi bu süre de kardeşimle bi çok kavga ettik. Bugün gittim yanına. Nasılsın dedim. Yüzüme bile bakmadan odasına gitti.
Tabiki peşinden gittim. Odanın kapısını kilitleyip bir sürü özür diledim ondan. Ben kimseden özür dilemem ama ondan diledim. Ben hiç bişeyden pişman olmam ama ona bunu yaşatmaktan köpek gibi pişmanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Детектив / ТриллерBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...