Mektup

192 6 3
                                    

(Lilyum)

2 aydır burdayım. Her sabah kalkıyorum işe gider gibi hazırlanıp aşağı iniyorum sigara kahve yapıyorum. Yeni yeni fark ediyorum ilk günlerde yemek yemiyormuşum ben. Artık gün içinde yemek de yiyorum. Ve çok sıkılıyorum şu asla tutmam dediğim günlüğü tutmaya başladım. Aslında tek hedefim Yağız ı sinirlendirmemek. Çünkü aldığım cezalara artık katlamıyorum. Cidden ilk günler aldığım cezalar hiç bişeymiş. Alışmam için ufak şeyler yapıyormuş gittikçe dozu artıyo. Sanırım tek iyikim halada tecavüz etmedi yani bol bol taciz var ama bakireliğimi koruyorum.

Geçen gün odama kitledi beni ilk günlerde anlattıkları sağolsun bunun sebebinin evden gitmesi olduğunu biliyodum ama eve geldiğinde çok sinirliydi. Ve tüm hıncını benden çıkardı. Sanırım en kötüsü oydu. Kendi suçum olduğunda bi daha yapmicam diyerek kendimi yatıştırabiliyodum ama konu başkasının suçu olunca kendimi bok gibi hissettim.

Geceleri benle yatıyo. Çok nadir tek yatmama izin veriyo. Ela yla aram baya iyi ama Nur u pek sevmiyorum sanırım halada hikayesini öğrenemediğim için böyle hissediyorum. Ama onun da kendini sevdirmek gibi bir çabası yok. Hizmeti o yapıyo ne istesem anında veriyo ama başka bi yakınlık yok aramızda. Bazen Yağız la sohbet ediyo. Baya samimiler o sohbetlerde biraz tanımaya çalışıyorum onu ama çokta bişey anlamıyorum. Yağız da Nur da pek konuşmayı sevmiyorlar kısa cümlelerle bitiriyorlar herşeyi. Hatta bazen ne olduğunu bile anlamıyorum. O zamanlar da Ela yardımıma koşuyo ama.

Aslında Ela bi çok konuda yardımıma koşuyo bi çok kez ceza almamı bile engelledi. Ama Nur un dediklerinden anladığım kadarıyla Ela normalde bizi yani avları pek korumazmış hatta görmek bile istemezmiş bu eve çok nadir gelirmiş. Ama bana karşı ilk günden beri hep yanımda. Baya bi borsayla ilgileniyor aslında teknolojik aletlerden tamamen uzağım herhangi bi hata yapmiyim diye ama Ela bazen açar bilgisayarını beni de yanına alır. Borsa hakkında bişeyler yaparız. Babam sağolsun az çok anlıyorum bende yardım etmeye çalışıyorum baya.

Aslında bu yüzdende ceza aldım. Bilgisayara bakarken Ela tuvalete gitti bi ara. Bana da güvendi bıraktı bilgisayarı bende hemen yardım istemek için alıp bi yerlere girdim. Ama Yağız damladı o ara elimden aldığı gibi ekrana baktı mail lerde olduğumu görünce ağzıma sıçtı. Aslında onun bu hallerine alıştım ama o sıra da Ela nın yüzüme nasıl yaparsın bunu bakışları baya canımı yaktı. Aslında yanlış bişey yapmamıştım ama ona ihanet etmişim gibi gözüktü sanırım.

Evet günaydın yine uyandım ve yanımda Yağız var kollarıyla sarmış beni onu ittim hemen kalkmak için ama izin vermedi.

"Daha erken uyu" dedi ama ben uyandım ve kollarında kalmak istemiyorum. Tabi bunu böyle söyleyemem bahane bulmam gerek.
"Karnım çok kötü tuvalete gidicem" bunu diyince yüzüme baktı emin misin dedi. Tam başımı sallicaktım "sakın yalan söyleme" dedi ve çok sertti bunu derken. Sustum bişey demedim. Derin bi nefes aldı ve kalkıp gitti kapıyı da kilitledi bi yere gidicek kesin. Odada kaldım yine tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım. Odaya geçtim çekmeceden günlüğü çıkardım sayfalarını kurcaladım ama aynı şeyleri okumaktan çok sıkıldım yazacak bişey de yok off gıcık oluyorum.

Günlüğü çekmeceye fırlatmamla çekmecenin altı açıldı. Nasıl yani bu ne be. Gizli bölme gibi bi yerdi açtım hemen. Oha bi bıçak ve kağıt var. Bıçağı elime aldım hemen inceledim biraz. Sen işime yarayabilirsin diyip yerine koydum. Sonra kağıdı açıp okumaya başladım.

"Ben Beliz beşinci avım sen büyük ihtimal altıncısın bak çok dikkat et Yağız bunu sakın görmesin sana bi kaç taktik vericem. Ben 2 sene boyunca Yağız ın elinde kaldım ve sonunda kurtuldum bunu da sana bırakıyorum. Yağız sinirli bi insan ama aslında tek istediği şey sevgi ona düzgün bi sevgi verirsen eğer sana karşı meleğe dönüşür. İlk avı Melisa onu sevmemiş zaten her şey bu yüzden başlamış. Ben Melisa nın hikayesini dinledim Melisa ya kötü davrandığı anlarda bile aslında onu kaybetmekten korktuğu için yapmış her şeyi ona verdiği cezalardan ailesini öldürmesine kadar her şey. Yani sana verebileceğim tek taktik Yağız a sevgi ver ama eğer veremezsen diye bu bıçağı sana bırakıyorum eğer Yağız seni öldürmeye karar verirse bu bıçağı kullan ve öldür kendini biliyorum çok zor ama bunu yapmak zorundasın çünkü o seni öldürürse çok acı çekersin. Ona sevgi verdiğin sürece korkman gereken tek hali sarhoş hali o zamanlarda deliriyo en ufak hatan dağ oluyo bi anda bide seni Melisa sanarsa elinden kurtulamazsın. Bide şey Nur u yada Ela yı yanına çek ben Ela yı çekmeyi başaramadım ama Nur u çektim baya işe yarıyo onlarda.

Başardım dedim ya başaramadım. Sen hiç girme oraya diye senin için polise gitmeye kalkıştım tekrar eline düştüm ve artık kurtulma şansım kalmadı. İnşallah sen kurtulursun."



Napıcaz şimdi bıçağı kendimizi öldürmek için mi kullanıcaz yoksa Yağız a karşı mı

Yada bunları Yağız a söylesek mi güvenini kazanırız belki

Ne yapmalıyız;)

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin