Babammıymış

154 7 1
                                    

(Ela)

Yağız bi anda bağırmaya başlayınca bi ufak sıçradık. Yani Lilyum hariç nasıl içtiyse duymuyor bile.

"BANA BAK ABLA O SEVGİLİNE SÖYLE Bİ DAHA ONA BİŞEY DEDİĞİMDE SORGULAMADAN YAPSIN AZ DAHA ELİMDE KALIYODU AZ ÖNCE"
"Tamam derim sakin ol ne oldu onu de sen"

"SONRA ANLATIRIM" yanımda ki garsona baktı. Bu niye arabada onu da bilmiyorum da neyse.

"NEYDİ O İÇİNE DÖKTÜĞÜNÜZ ŞEY DE İÇMEKTEN O KADAR KORKTUN"
"Ya abi özür dilerim benim bi suçum yok bırakın beni nolur"
"LAN SORUMA CEVAP VER BOŞ YAPMA"
"Bilmiyorum abi ya bana 2 bin verdiler git içir bunu dediler bende deli miyim bedavadan para alıcam tamam dedim yapıyordum işte adamlar salak mı bana ne attıklarını söylesinler"

"ANLADIM O ZAMAN SANA KÖTÜ Bİ SÜPRİZİM VAR CANININ DEĞERİ 2 BİNMİŞ SADECE"
"Abi ne diyosun ya öldürmiceksiniz dimi beni. Abi annem var benim hasta bakılmaya muhtaç ben bakıyorum ona. Yapma yalvarırım"

"NE GÜZEL YA BOKLARI YE YE SONRA ABİ ANNEM VAR HASTA ANNENE SORDUN MU LAN BU İŞİ ONAYLARKEN. ANNE ŞİMDİ BEN Bİ KIZI ZEHİRLİCEM AMA KARŞILIĞINDA DA 2 BİN ALICAM MERAK ETME DEDİN Mİ"
"Abi ne zehirlemesi ya özür dilerim nolur bırakın beni yalvarırım"
"KES"

"Yağız yeter bağırma. Kulağım koptu be. Hem Nur sen nerdeydin onca saat ya zor buldum seni. O yanında ki çocuk kimdi" diyip Nur a döndüm.
"İnanmıcaksın ama ilkokul aşkım şu Yağız ın dövdüğü. Görünce bi tanıdık geldi. Gittim kontrol ettim. Ciddi ciddi o çıktı. Baya sohbet ettik bizde"
"Anladım iyi bari sana da bulduk sevgili desene"
"Yok be numara bile alamadan çektin aldın beni bulamadık yani"
"Tüh" diyip güldüm

Garson bi bana bi Nur a baktı. Sonra bana dönüp "abi bişey dicem ama kızma" dedi
Yağız "ne var lan" diyince "ablan halinden baya memnun yani ondan bahsediyoruz ya beş saattir gram umrunda değil. Bence beni bırak sen"
"Taşşak mı geçiyorsun lan sen benle. Abla sende az ciddileşsen"

Bi dk neredeyiz biz. Amcalara mı gidiyoruz biz. "Yağız sen nere sürüyorsun bu arabayı"
"Sanane abla bak önüne"
"Yağız yemin ederim öldürürüm seni"
"Hiç sorun yok"
"Ya Yağız yaaa. Bak hem Lilyum var gitmeyelim kaçar falan görürsün bak"
"Abla sızdı kız. Ki kulüpte tek bıraktım onu ordan kaçmadı. Amcamda mı kaçıcak yada şöyle diyim kaçabilecek"
"Ya kaçarsa Yağız yapmasana ya gitme işte"
"Abla sus geldik zaten"

Yok öldürücem ben bu çocuğu başka çare yok. Arabayı çektikten sonra Lilyum u uyandırdı. Lilyum da gelmiyim ben uyuyorum diyip uyanmayınca en son güvenliklere arabadan hiç bi koşulda inmesin diyip indi arabadan. Garsonu tuttu kolundan içeri yürüdü.

Amcamın o pis bakışlarının altında kaldık yine. Nefret ediyorum bu adamdan. Fatma anneme neler yaptı zamanında. Nur a daldı gitti yine. Fatma annemi hatırlatıyor ona biliyorum ama o yaptı zaten her şeyi neden acı çekiyo gibi davranıyor anlamıyorum. Yağız "amca neredeler" diyince ona baktı hemen "odaya aldım git ilgilen sen ben kızlarla sohbet edicem" dedi.

Yağız cidden gitti. Biz de salak gibi oturduk onla. Nur a o kadar dikkatli bakıyo ki kız kafasını dahi kaldıramıyo. Kıyamam küçüklüğünden beri tırsardı ondan zaten. Bazen gizlice ağlarken yakalardım onu. O adam anneme çok bağırıyor ben o adamı hiç sevmiyorum derdi hep. Bi bilsen o adam annene daha neler yaptı sadece sevmemekle kalmazsın da işte. Fatma anneme sözüm var yoksa çoktan söylemiştim sana her şeyi.

"Eee kızlar ne ikram ediyim size ne içersiniz"
"Senin ikramına kalmadık" dedim hemen
Nur a döndü "sende bunun gibi nefret mi ediyosun benden" dedi
Nur ona bakıp "yoo yani ben sizi pek tanımıyorum" dedi sadece. Pişkin pişkin güldü o da.
"Etme zaten melek gibi adamım ben" demeyi de ihmal etmedi salak.

Muhallebi getirdiler. Adamların elinden alıp Nur a uzattı "küçükken çok severdin halada seviyo musun"
Nur un gözleri doldu bi anda " ağla diye vermedim niye ağlıyorsun" dedi amcam
"Şey en son annem yapmıştı onu yedim bi daha da hiç yemedim ve hayır yemek de istemiyorum" diyebildi sadece

Oha amcam önünde diz çöküp gözlerini sildi. "Çok iyi kadındı annen o kadar haklısın ki ağlamak da" diyip sarıldı ona. Ağladığını görünce dayanamadım.

"LAN AŞAĞILIK HERİF AĞLIYO BİDE ŞUNA BAK NUR KALK GİDİYORUZ. YAĞIZ İSTEDİĞİ ZAMAN GELİR" diyip kolundan tutup çektim Nur u.

Amcam bi anda kolumdan tutup koltuğa fırlattı beni. Üstüme yürüyüp "SAKIN Bİ DAHA YAPMA BUNU YEMİN EDERİM CANINI YAKARIM VE BU ÖYLE BASİT BİŞEY DE OLMAZ" diye gürledi. Aslında amcama karşı gelip dururum ama bu hallerinden de köpek gibi korkuyorum. Küçükken de bağırır çağırırdım sonra ufak bi bağırınca bana sinerdim hemen.

"AMCA" diye bağırdı Yağız tam zamanı canım kardeşim benim. Amcam arkasını döndü.
"Ne yaptın" dedi ona
"İstediğimi aldım öldürdüm üçünü de güzel bi kılıf uydurursun sen" normalde Yağız kendi kılıfını uydurur. Arkasını toplamayı da iyi bilir ama şuan amcama zorluk olsun diye bişey demedi.

Aldı benle Nur u bindirdi arabaya ama korktuğum oldu. Nur bi anda "niye bağırdın adama ilk kez iyi tarafını görmüştüm kötü bişey yapmadı ki" diyince kaldım öyle ne dicem ki şimdi

Yağız bi anda durdu "bi dk anlamadım abla sen neyi böldün" Nur atladı hemen
"Ya muhallebi getirdi bana küçükken severdim diye bende en son annemden yediğimi bi daha da yemediğimi söyledim o da bi sarıldı duygulandı falan sonra Ela bi anda bağırmaya başladı nedenini bende anlamadım" dedi

Yağız bana aynı bakışı atıyo yine. Yağız amcamı hep sevdi. Fatma anneme yaptıklarını bilmesine rağmen sevdi hemde. Kendine yakın buldu hep. Ama bu sevgi gerçekleri görmesini engelliyor gelde anlat bunu ona tabi. Her ben amcamın duygu sömürüsü yapmasına izin vermediğimde Yağız bana onları ayıramazsın bakışı atıyo. Öyle de bi ayırırım ki.


...

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin