(Yağız)
Yok dayanamıyorum. Hemen yataktan kalkıp kapıyı kilitledim ve gittim.
Dışarı çıktım ama salağana yürüyorum. Bu Beliz bozdu benim ayarlarımı. Ne güzel Melisa dan sonra kimseyi sevmedim ben. Tamam avlama avlıyodum ama hepsine kötü davranıyodum. Beliz kafamı karıştırdı ama. Yok ben seni her türlü halinle seviyorum yok öyle yok böyle ayarlarımı bozdu. Lan madem seviyorsun niye uzaklaştın benden. Hadi uzaklaştın polise gitmek ne lan.
Ben yine bu aptalı niye düşünüyorum ya. Salak işte güya zaafımı buldu. Kurtulmak için oyun oynadı. Ama karşılığını da en güzel şekilde aldı işte. Başta kıyıp öldüremedim ama Nur getirdi aklımı başıma. Zaten şuan onun yüzünden oluyo. Kafamı karıştırdı yine salak. Durup durup Beliz i hatırlatıyor.
Aslında Lilyum a olan şeyin bunlarla alakası yok. Ben o odaya girdiğimde sinirimi kusucaktım ona. Ben Melisa yı da anlattım ona ama sevgi vermedi bana. Neyse o oldu hep. Hatta bugün açık açık koz verdim eline ama yine de oynamadı benle benim sevgimi alamazsın dedi.
Off Nur kıyamıyorum sana da napıyım kardeş gibi büyüdük biz. Üstüne üstlük kuzenimsin de. Tabi bunu bilmiyorsun ama öğrenirsin yakında.
...
Yine yaptım yapacağımı. Amcamın yanında buldum kendimi. Şuan ablam öğrense bunu ağzıma sıçar da napıyım adam rahatlatmayı biliyo.
"İyi ki geldin paşam bu akşam ki kızlar bi ayrı güzel"
"Amca kızı boşver de ben senle bişey konuşacam"
"Konuş olum dinliyorum"Tam lafa giricem kucağıma bi kız oturdu. Bu orospular ölmeyi hak ediyo aslında da işe yarıyorlar işte. Sonra kızlara niye kötü gözle bakılıyor. Bu içlerinde ki orospular yüzünden işte. Ama ben hiç birine nazik davranmam aslında sex de kızın istekleri benim için çok önemlidir. Ama konu bu orospular olunca işler değişiyor. Mesela avlarımı asla tecavüz etmem. Onlar istemediği sürece tabi. Ve işin garip tarafı hepsi bi noktadan sonra sevgimi kazanmak için cinselliği kullanıyorlar. Ama işe yaramıyor tabi.
...
"Ama hemen gidilir mi biraz oynasaydık sonra güzel bi uyku falan"
"Hak ediyo musun sence"
"Aaa rahatlattım seni işte daha ne istiyorsun"
"Orospu" diyip daha fazla dinlemeden çıktım. Amcamla da konuşamadım yine. Şu Nur meselesini konuşmak istiyorum ne zamandır. Tabi her yanına gitmem de kız ayarlıyor bana konuşamıyorum. Ama ilk kez işe yaradı bu iş. Lilyum yüzünden deliriyodum zaten....
Eve geldim. Ablama bakmak istiyorum. Akşam yemeğinde birinden bahsetti ama normal de ben bişey diyene kadar bahsetmez sevgililerinden. Hangi gözle bakıyo öğreniyim bi.
Yanına girip "napıyosun uyumadın mı yine" dedim.
"Off Yapız bilmiyo musun huyumu sanki çalışıyorum" dedi. Yüzüme bile bakmadı. Normal de bu kadar ciddiye almaz. Tıkır tıkır işler bişey mi oldu acaba."Ne bu ciddiyet napıyosun sen"
"Ya Yağız bişey dicem ama kızma"
"Söyle bakıyım"
"Ya normalde sana işler bitince söylicektim ama yok çıkamıyorum ben bunun içinden" susup baktım sadece zaten anlatır şimdi."Şimdi şöyle bizim paramız var... Tepki verme sakın ölürsün falan Allah korusun" güldüm. Göz devirip devam etti "ama bu para hep aynı yani tamam ben artırıyorum onu borsada falan ama işin sonucunda para hiç eksilmemiş oluyo aslında. Sonuçta kar kısmı harcamalara gidiyo" yine tepki vermem için durdu ama bişey demeden geçtim oturdum sadece. Konuyu nereye bağlicak merak ediyorum.
"Bende bi bok yedim. Sana sormam gerekiyordu biliyorum ama napıyım ya bence ikimizde yeterli düzeydeyiz" yok dayanamıyorum lafa giricem
"Abla ne yeterli düzeyi sen 18 yaşından beri parayla oynuyorsun. Beni desen kadınlarla oynuyorum ikimiz de lise mezunuyuz diploma yok bişey yok ne yaptın sen" aslında anladım ne yaptığını da yine de bi ümit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Детектив / ТриллерBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...