Babammıymış 2

151 5 0
                                    

(Ela)

İnanmicaksınız ama geri döndü Yağız. Nur u aşağı indirdi adamlara Lilyum için uyarı yaptı sonra da girdi içeri amca diye bağırmaya başladı.

"Ne unuttun eşşek sıpası" diye geldi amcamda
"Amca benden bu kadar yeterince süre verdim ben sana bugün burda bitecek bu iş"
"Oğlum şimdi değil ablan kızıyo bak al onu da git"
"Amca sadece bu kız bilmiyo bunu artık öğrenmeye hakkı var anlat şu kıza delirtme beni hadi"
"La olum saçmalama al kızları git hadi"
"Amca sen mi anlatırsın ben mi anlatırım"

Yok ben daha fazla dayanamıyorum "NEYİ ANLATICAKSIN YA NEYİ. GÖR ARTIK GERÇEKLERİ YAĞIZ GÖR. BU ADAM BU KIZIN ANNESİNİ ÖLDÜRDÜ SEN GELMİŞ BABANIM BEN SENİN DE DİYOSUN ADAMA. DİYEMEZ AMK DİYEMEZ ANNESİ YA ANNESİNİ ÖLDÜRDÜ. LAN SİKTİR ET ÖLDÜRMESİNİ BU KIZ NASIL OLDU YAĞIZ AMCAMIZ OLACAK İTİN EVİN HİZMETLİSİNE TECAVÜZ ETMESİ SAYESİNDE OLDU DİMİ. KIZINI KABUL ETTİ Mİ BU ADAM ZAMANIN DA ETMEDİ. NE OLDU SONRA FATMA ANNE İKİ ATAR YAPTI BAĞIRDI ÇAĞIRDI ONA DİYE NEYMİŞ DERS OLSUN DİYE KANSER HÜCRESİ VERDİ VÜCUDUNA NEYMİŞ YENER DİYE DÜŞÜNMÜŞ NEYMİŞ KIZININ YÜZÜNE BAKAMAMIŞ ÇOK MU ÖNEMLİ LAN BUNLAR"

Devam ediyodum aslında ama yüzüme aldığım sert darbeyle yere yapıştım. Nur yere çökmüş ağlıyo. Yağız da amcamı tutuyo. Amcam delirdi ben bu halini azıcık tanıdıysam sıçıcak ağzıma. Ne yaptım ben. Nur un yanına gittim hemen sarıldım. Ağlıyo çok kötü ağlıyo.

(Yağız)

Hayatımda ilk kez amcamdan korkuyorum. Kendi adıma da değil bu arada ablam için. Çünkü amcam delirdiğinde normal kararlar almıyo. Fatma anneye de öyle bi deli anında yapmıştı her şeyi. Ve şuan da da delirdi ablama napar hiç bi fikrim yok ama tek bildiğim şey sakinleşmesi gerektiği. Tabi ben bunu nasıl yapıcam onu da bilmiyorum. Zor tutuyorum şuan bide sakinleştiricem ha işim zor yemin ederim.

Nur ablamı itti beni de itip amcamın önüne geçti. "Sen benim ba- babam mısın"
Amcam kaldı öylece bakıyo sadece. "CEVAP VER"diye bağırdı Nur.
"Evet" dedi amcam. Tam sarılacaktı ki Nur geri çekildi. Tokat attı amcama.
"Biliyo musun beni kabul etmemiş bi adamdın sen hep senden hep nefret ettim ben annem kanser olduğunda öldüğünde arkamda durmadın benle olmadın diye ne çok ağladım ne çok nefret ettim ben senden meğer zaten bunları yaşamama sen sebep olmuşsun bi de üstüne halada kendini bişey sanıyorsun. NEFRET EDİYORUM LAN SENDEN NEFRET EDİYORUM" bana ve ablama baktı "Sakın sizde kendinizi farklı sanmayın ha yıllarca sakladınız bunu benden sizden de nefret ediyorum çıkın hepiniz hayatımdan"

Tam kapıdan çıkarken amcam adamlara alın işareti yaptı. Nur çırpındı etti ama götürdüler onu. Ablam peşinden fırladı hemen ama amcam yakaladı onu.
"Ne yazık dimi ortalığı yıktın şimdi de Fatma nın kaderini yaşicaksın ama korkma belki senin vücudun daha güçlüdür" hayır dur ne dedi o
"AMCA sakın ablama bunu yapamazsın sakın" ablamı geri almaya çalıştım ama vermedi bi adama fırlattı onu adamda bodruma indirmeye başladı.

"Amca yapamazsın amca saçmalama"
Tüm rahatlığıyla dediğim her şeye cevap olarak "yener belki olum korkma" diyodu delirmek üzereyim ablamı da kaybedemem hayır "amca bak canım amcam yanlış düşünüyorsun yapma gözünü seviyim yapma" ben bunları derken içeri bi adam girip "Yağız bey arabada bıraktığınız kız uyandı inanmıyo da bize o adam kaçırdı dimi beni el mi değiştirdim yine diyip duruyo biz sizde olduğunu söyledik ama inanmıyo madem öyle gelsin o zaman Yağız asla bırakmaz beni böyle. O kadar zamandır elindeyim kendi hariç kimseye bi kere olsun güvenmedi size mi güvenecek diyo"
"Tamam getirin içeri" dedim sadece

Lilyum girdi içeri amcam çok umrunda gibi
"Güzel seçim yapmışsın dedi bide" valla delirecem ya. Lilyum yanıma oturdu ama korkuyla amcama bakıyo.

Dayanamadım artık "AMCA ABLAMI VER YOKSA BENİ KAYBEDERSİN" diye bağırdım
"Amcacım yapma ama böyle bak kızı korkutuyorsun hem" Lilyum a baktım korkmuş cidden ama şuan gram umursamıyorum bunu şuan sadece ablamı istiyorum

"Amca anlamıyorsun sen sanırım bak ablamı istiyorum ablamı sal bak kızını verdim sana Nur için tek kelime etmiyorum sana. Alışsın sana, sevsin seni ikna et onu sonra ister bizle kalır, ister senle kalır, ister yine kendi evi olarak benimsediği o dağ evinde kalır istediği yerde kalır ama ben seni azıcık tanıyorsam onun her sana inanmadığı gün ablama zarar vereceksin sen ve ben buna izin vermem o yüzden şimdi amcamı bana ver hadi amca gözünü seviyim ver ablamı hadi ya hadi"

"Hayır Yağ-"
"Sen Ela ya mı zarar vereceksin tamam anladım ben şu nefret ettikleri amcasın sen. Yani Yağız biraz salak olduğu için seni anlamaya falan çalışmış nefret etmemiş de. Genel olarak sen sevilmiyorsun işte neyse ya çokta umrumda değil bu kısımlar ama Ela yı alamazsın ayrıca Nur u da alamazsın ya o seni isterse gelir sen tutsak edemezsin onu. Bak tutsaklık ne demek iyi bilirim ve sana tavsiyem yapma daha çok nefret eder" diye atladı bi anda Lilyum.

"Sen benim sözümümü kestin" dedi amcam
Lilyum bana dönüp "bak kime çektiğini buldum ben amcana çekmişsin" tekrar amcama döndü "bir sürü şey diyorum gidiyo en saçma şeye takılıyo. Örnek veriyorum böyle anlatıyorum anlatıyorum dediklerimin sonunda ufak bi bağırıyorum hemen takılıyo ona onca dediğim şey çöp oluyo bi anda"

Güldü amcam "akıllı kız bulmuşsun bu sefer de sen hayırdır dışarı falan çıkarmışsın kızı" dedi
"Amca ablamı ver" dedim sadece

"Nerde ki Ela" Lilyum un bu dediğine ters ters baktım "cevap versene ya" diyince
"NAPICAKSIN AMK NAPICAKSIN BODRUMDA NE İŞİNE YARİCAK BU BİLGİ" diye bağırdım
"Bağırma be gidip alıcam napıcam" dedi ve gidiyo şaka mı lan bu kız. Amcama baktım sadece arkasından bakıyo. Tam bende gidiyodum ki tuttu beni "bekle bi merak ettim alabilecek mi" dedi

Açıkçası bende merak etmiştim oturdum bekliyoruz. Alamicağı kesin de aslında bi ihtimal.

Oha almış geldi. Bi tane adam "patron sen demişsin anlamadık ama dinlemedi de bizi en son buraya inmeye cesareti varsa sen demişsindir dedik verdik" diyince amcam tamam bırakın dedi.

Ablamla oturdu yanımıza. Ben daha fazla dayanamadım gülmeye başladım. Ablam amcama bakıp "amca biraz sert oldu özür dilerim" dedi. Amcamsa sadece "bu özür keşke içinden gelse kızım" dedi. Lilyum "tamam şimdi sıra Nur da" diyince amcam "ağır ol sende biri yetmez mi" dedi

(Lilyum)

"Hmm düşüneyim cık yetmez bana ikisi de lazım versene lan kızı"
"Lan falan ayıp oluyo ama" resmen dalga geçiyo benle
"Tamam şöyle yapalım Ela sen şu konuyu bana kendi açından baştan sona anlatsana çünkü ben sadece Yağız ın açısından biliyorum"
Ela "onu nerden biliyorsun ki" diyince
"Onu söylemiyim boks torbası olasım yok" dedim
"Ha şu mesele anladım tamam"
Amcaları bi anda araya girdi "dur tamam madem bunu biri anlatıyo ben anlatırım ama Nur da gelsin düzgünce anlatmam gerek" diyip adamlara emir verdi. Az sonra Nur geldi başta dinlemicem diye ortalığı yıksa da baktı Ela bile oturdu dinliyo dinlemeye başladı.






Amcanın hikayesi nasıl bişey acaba hadi bakalım

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin