(Lilyum)
Hepsi oturdu. Cidden bana bakıyorlar. Oha cevaplicaklar. Tamam başlıyorum.
Yağız a bakıp "neden yapıyorsun bunu" dedim
"Ciddi misin işine yarar şeyler sorsana"
"Cevap ver"
Derin bi nefes aldı "emir verme" sustum beklemek daha iyi bi fikir bence.
Nur "bunu yapan ilk kişisin" dedi
"Nasıl yani"
"Ne biliyim normalde aptal olurlar kaçmaktır tek hedefleri ve kendilerini öldürtürler sen mantıklı davranmaya çalışıyorsun"
"Anladım" diyip Yağız a döndümGülümsedi "hoşuma gidiyo bi sebebi yok" dedi
"Kadınları kaçırıyorsun tutsak ediyosun sonra da öldürüyosun ve bunun sebebi yok mu yani"
"Onu bi düzeltelim ben öldürmüyorum siz hatalarınız sayesinde ölüyosunuz uslu dursanız kurtulursunuz bile"
"Kurtulan var mı" var dedi kısaca ama Ela atladı hemen
"Tabi o da öldü"
"Hani kurtulmuştu" diyince Yağız "kurtuldu zaten ama buna rağmen hata yaptı bende gerekeni yaptım" dedi anlamıyorum nasıl ya kurtulunca bile takip etmeye devam mı ediyo yani tamam kurcalama başka soruya geç"Cezaları nasıl buldun"
"Bilmem aklıma geldi yaptım derken geliştiler"
"Bi kadını avlama fikrine nasıl ulaştın"
"Oldu işte sanane lan ne işine yaricak bunlar"
Ela ya döndüm "ablasısın sonuçta sen söyle" dedim
Yağız a izin alır gibi baktı sonra bana dönüp "bilmem" dedi
Yağız a "böyle anlaşmamıştık" dedim
"Akıllısın ama bana işlemez saçma sapan şeyleri anlattırıp derinlere inmeye çalışıyorsun"
"Ya insem sana ne zararı var büyük ihtimal elinde can vericem zaten anlat işte ölmezsin korkma"
Bu dediğime güldü tamam anlatıyım madem diyip başladı. Oha beklemiyodum"16 yaşındaydım bi kız vardı baya sevdim onu ama tamamen platoniktim aslında istediğimi elde edebilen bi insandım ama onu elde etmek istemiyordum platonik olmak daha çok hoşuma gidiyordu"
ON İKİ YIL ÖNCE ~>
(Yağız)
Niye seviyorum ki ben bu kızı bu kadar. Yine düştüm peşine. Bu yaptığım normal mi? Bi sapık gibi takip ediyorum onu. Ne zamandır yapıyorum bilmiyorum ama yapıyorum işte. Gittiği her yere gidiyorum asla karşılaşmıyorum ama onla. İlgisini çekmeye de çalışmıyorum. İstediğim kızı zaten elde edebilen biriyim niye girdim ki bu çabaya.
Ne yaptım ben kaçırdım resmen kızı. Delirdim ama napıyım o aptal sürüsüyle fazla yakındı. Kurtardım ben onu onlardan kötü bişey yapmadım.
Bi hafta geçti bırakmadım onu ailesi çok merak ediyo onu ama bırakamıyorum. Sürekli yalvarıyo bana. Daha çok hoşuma gidiyo ama bu. Ablam çok kızıyo sürekli bırakmam gerektiğini söylüyor ama hayır bırakamam.
Ailesini öldürdüm nasıl yaparım bunu öldüler cidden. Çok yaklaşmışlardı ama alıcaklardı elimden onu. Yapamam ki ben onsuz. Amcam yardım etti bana delilleri yok etti bana da öğretti nasıl yok edeceğimi bide kendin yapma bundan sonra dedi. Bana bi kaç numara verdi. Bunlara para ver senin yerine hallederler dedi. Ablam çok kızıyo bunlara ama beni ele vermek de istemiyo.
Melisa sürekli ablamla dertleşiyo. Alıştı bana da artık bazen çok kızdırıyor beni ama. Tutamıyorum kendimi. Bi çok yöntem var onu cezalandırmak için kullandığım.
Ailesini öldürdüğümü öğrendi. Sürekli ağlıyo kıyamıyorum ona. Ama yapacağım bişey de yok.
Ablamla amcam büyük bi kavga ettiler amcam tamamen çıktı hayatımızdan. Konu benim sanırım ablam beni korumak için herşeyi yapar. Ama beni benden de korumaya çalıştığı için amcamı devre dışı bıraktı.
Melisa da bende 18 olduk. Artık tamamen benim olmalı evlenicem onla. 2 yıldır hiç dışarı çıkarmadım onu. Evde de değil zaten amcam bi ev verdi bana ormanlık bi alanda. Onu orda saklıyorum. Ben evdeyken sorun olmuyo ama evden gittiğim sıralarda odaya kilitliyorum onu. Odanın camından atlamaya çalıştı bi kaç kez demirlik yaptırdım bende.
Nikah günü için dışarı çıkardım onu. Ama ihanet etti bana kaçmaya çalıştı. Öldürdüm onu zorundaydım. Yapamazdım ölmesi gerekiyordu.
O öldükten sonra ruh gibi oldum. Annemle babamda ölmüştü aslında ama çok küçüktüm o zamanlar acılarını yaşayamamıştım. Şimdi yaşıyorum ama Melisa nın ölümünü en ağır şekilde çekiyorum.
Odasındaydım sürekli etrafa bakıyodum bi defter buldum. Günlük tutmuş herşeyi yazmış. Tüm duyguları hissettikleri herşey yazıyo.
Günlüğün sayfaları bitti ama ona olan sevgimde bitti o kadar seviyodum onu. Bi kere olsun sevmemiş beni hep nefret etmiş. İyi ki öldürdüm onu hakettiğini yaşadı. Boş yere 1 yıldır yasını tutuyorum.
20 yaşındayım artık yeni bi kız var hayatımda Melisa neyse o da o oldu. Onu da takip ediyorum. Artık ne olduğumu biliyorum ama. Avcıyım ben kadınları avlayan bi avcı şimdide yeni avımın peşindeyim.
Sıla ya karşı Melisa ya olduğundan daha acımasızım en ufak hatasında en ağır cezaları veriyorum ona. Ama buna rağmen hep suyuma gitmeye çalışıyo. Bazen hatası bile yokken ceza veriyorum ona. O zamanlarda bile özürler diliyo bi daha yapmicam nolur affet falan diyo.
Öldü o da öldü çektiği acılara dayanamadı ve öldü ama ben durmadım yeni bi kızın peşindeyim yine. Ablam artık çok sinirleniyo. Sürekli bağırıp çağırıp nasihatlar veriyo.
Ablama vurdum bugün. Gözlerime öyle garip baktı ki uzaklaştım direkt. Ablam o benim ona vuramam. Elimde ki kızdan çıkardım bunun acısını. Küçük avım hiç bi suçu olmamasına rağmen acı çekiyo.
...
GÜNÜMÜZ ~>
Tüm soğuk kanlılığımla anlattım ona bunları hiç susturmadan en dikkatli şekilde dinledi beni. Neden bu kadar ilgisini çekti ki. Ne yapıcak bu bilgileri. Zaten anlattıkça anlatasım geldi susturamadım kendimi bir sürü gereksiz ayrıntı verdim.
(Lilyum)
Sustu ne dicem bilemiyorum anlattığı şeyler çok değişik. Hissettikleri yaşadıkları aslında bunları elime belki bi koz geçer diye dinlemiştim ama anlattıkça merak ettim psikolojiye olan ilgim yüzünden kesin. Konuşmam gerek artık pür dikkat bana bakıyo.
Anladım diyebildim sadece.
"Bugünlük yeter bu kadar odana çık zarar görmeden" dedi ne yani zarar vermek mi istiyo şuan bana neyse çıkıyım ben.Hiç bişey demeden odaya girdim. Kapıyı kapatıp yatağa oturdum ve düşünmeye başladım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...