(Lilyum)
Yine kaldım bu odada. Dün gece anladım ama bağırmak bi işe yaramıyor. Bari etrafı kurcalıyım belki işime yarar bişey bulurum.
Komidine yaklaştım. Üç çekmecesi vardı ama kahretsin hiç biri açılmıyor. Ne var acaba içlerinde. Neyse açmayı başarınca bakarım.
Çalışma masasının çekmecesini açtım. Yes be bu açılıyo. İçinde bi defter ve bi kaç kalem haricinde hiç bişey yok. Defterin üstünde de bi not var.
"İstersen delirmemek adına günlük tutabilirsin:)"
Oldu paşam salaktım ya ben. Düşüncelerimi yazıyım günlüğe sende oku onları.
Tuvalete girdim belki burda bişey vardır.
Tabiki tuvalet var. Onun yanında el yıkama yeri var. Üstünde de bir ayna var. Ve yan duvarın önünde bir küvet var. Küvetin yanında da bir kitaplık var yine. Kitaplıkta şampuanlarım falan var. O değil bu adam benim malzemelerimin hepsini nasıl biliyo. Neyse bunları düşünmeyelim. Burdan da bişey çıkmadı bakmadığım tek yer dolap sanırım.
Odaya girip dolabı açtım maalesef ki klasik bir dolap sadece. Kıyafetler falan var işte iç çamaşırları için farklı bir bölüm falan filan. Burdan da bişey çıkmadı. Aaa şey var mıdır acaba kıyafetleri çekip dolabın arkasına vurdum hemen. Yok zaten olsa şaşardım. Ya ben iyice kafayı yedim he tamam kaçırıldım ve av olduğumu falan söylüyorlar ama dizide de değiliz.
...
Yatağa yatmış tavanı izliyorum canım sıkılıyor artık. Ama pes edip yardım isteyesim yok.
Ben bunları düşünürken bi ses geldi. "Yağız gelsin işte delirtme beni"
"Abla hayır diyorum odada durucak"
"Bende çıkacak diyorum tanışalım işte kızla"
Benden bahsediyolar. Çıkartacak mı beni acaba Allahım sonunda.Kapıya vurdu biri "bana bak kapıyı açıyorum ama yine yumruk atarsan bozuşuruz ona göre" bu Ela denilen kız olmalı aslında atasım var ama işe yaramıyor gerek yok o yüzden "tamam atmam" dememle güzel diyip kapıyı açması bir oldu.
"Hadi gel salonda oturalım biraz. Hem Nur iddia yı kaybetmiş yine. İçkiler ondan" diyip göz kırptı.
"Ne iddiası" sesli düşündüm sanırım.
Güldü aslında çok güzel gülüyo. Kız güzel zaten Nur da güzel. Hatta çaktırmayın Yağız da baya yakışıklı. Üff ne diyorum ya. "Buraya her yeni gelen için iddiaya girerler kaç gün sonra bırakın beni kimseye bişey demem teklifi yapacaksınız diye. Yağız hep ilk 24 saat içinde dicek der ama Nur o kadar erken demez en az ikinci gün der. Ve hepte ilk 24 saat içinde dersiniz. Kaybeden de içki ısmarlar. Ve sende çoktan teklifini yapmışsın" diyip göz kırptı. Bilsem beklerdim. Bu salak kazanacağına Nur kazansa daha iyiydi neyse çok geç."Tabi sen içmiyorsun. Gariptir ki nadiren gittiğin eğlenceler de bile sodayla yetiniyorsun" bunu Yağız demişti nerden biliyordu ki. Aslında içerim ama kendi ortamımda ve kendi yaptığım şeyi kokteyl hazırlamayı severim ama en son 6 ay önce falan yaptım bunu.
"İçmiyo musun cidden neden ya" Ela nın bu sözüyle düşüncelerimden sıyrıldım
"Yani aslında içerim ama güvenli alanlarda"
"O zaman içiyoruz"
"Aynen kaçırıldığım ortam çok güvenli bi alan asla" dememle yüzü düştü.
"Neyse tamam içme ama yanımızda dur sohbet ederiz. Hem belki şu salağın ağzından laf alırsın sarhoş olunca hatta kaçabilirsin bile. Merak etme ben sizin arkanızdayım" diyip güldü. Cidden kaçabilir miyim bu bilgiyi öğrendiğim iyi oldu."Saçma sapan şeyler düşünme kaçarsan yakalamam zor olmaz ve o zaman olucaklardan sorumlu olmam" ne yapabilir ki maximum. Kanka bi kaç saat önce köpeklere yem oluyodun farkında mısın!? Ya evet ama korkuttu sadece. Lan ilk seferin diyedir o bi sonra ki sefer nolur kim bilir. Üff neyse akışına bırakıcam.
"Ya tehtid etme kızı. Hadi gel aşağı" diyip omzuma kolunu attı. "Bu arada Ela ben sen" aslında dün demiştim niye soruyo ki tekrar. Düşüncemi okumuş gibi "baştan başlamak için dünü unutmam gerek o yumruk sertti" diyince başımı öne eğip "Lilyum" demekle yetindim.
"Hmm anlamı ne?"
"Saflığı ve yeniden doğuşu simgeleyen çiçek"
"Oha çok iyi benim ki de renk işte" diyip kahkaha attı buna bende güldüm.Salona gelip oturduk. Nur boş içmeyelim dc oynayalım dedi. Ela direkt onayladı ama Yağız mızıkçılık yaptı. Nur da beni gösterip "Lilyum bile itiraz etmedi hadi ya" dedi. Yağız bana dönüp "ne denirse yapacaksın ve cevaplicaksın" diyince "sanki başka şansım var" dedim. "Tamam oynayalım o zaman" dedi o da.
Nur döndürdü hemen. Ela ve Yağız a geldi.
"D mi C mi"
"D"
"Bana söylemediğin herhangi bişey var mı varsa ne"
"Kızım ben senden ne sakladım bugüne kadar da böyle bi soru soruyorsun bana"
"Tamam kızma" diyip çevirdi Ela.Kahretsin bana geldi ve Yağız soruyo.
"D mi C mi"
"D"
Şaşkın şaşkın bakıp "sen daha geçen gün Caner e ben dc de asla D demem demiyo muydun" dedi
"Sen bunu nerden biliyorsun" açıkçası korkmadım değil
"Ben bilirim neden D dedin"
"Yani C derim genelde ama bu ortamda yemedi" diyince gülüp "tamam soruyorum" dedi
Biraz düşündükten sonra "cinsel ilişkiye hiç girdin mi" dedi
"Hayır sadece öpüştüm ama o da istekle olan bişey değildi"
Nur hemen nasıl yani diyerek atladı
"Yani bi anda yapıştı çocuk dudağıma başta geri çekilemedim ama kendime geldiğim an çekilip yıktım ortalığı"
"Anladım" dedi Yağız ve çevirdi. Ufaktan sinirlendi gibi ama neyseBen Nur a soruyorum
"D mi C mi"
"C"
Ne dicem şimdi buldum
"Polisi ara ve kaçırılma ihbarı yap"
Hiç bişey demeden bardağını doldurup dikti kafayaYağız "aptal aptal şeyler söyleme" diyince yine kendime engel olamadım "aptal şey mi kurtulmak için çabalıyorum sadece GERİZEKALI"
Derin bi nefes alıp "sen bana bağırdın bide hakaret ederek mi bağırdın" diyince kaldım kahretsin tam da öyle oldu ne yapıcam şimdi
Ela araya girdi Allahım şükürler olsun "ya tadımız kaçmasın bilerek olmamıştır hem" dedi. Ama Yağız çok kötü bakıyo halada. Hemen özür diledim belki insafa gelir. "Sabrımı sınıyorsun" dedi ve içti sonra da şişeyi çevirdi.
Ben Yağız a soracaktım. Tamam aptal bi soru sormamalıyım.
"D mi C mi"
"D"
"Neden beni seçtin"
Güldü ve anlatmaya başladı. "Aslında seni bulduğumda uzun süredir avım yoktu sonra karşıma çıktın işe gidiyodun bi anda ilgimi çektim av olmaya uygun musun diye de baktım tabi fazlasıyla uygundun"
"Mesela nerem uygun"
"Arkadaşın yok ailen yok tek yaşıyorsun yani yaşıyodun artık benimsin ayrıca ilgimi çektin işte uygun olmasan da uygun hale getirirdim merak etme"
"Nasıl getireceksin uygun olma sebebim ailem ve arkadaşım olmaması dediğine göre olsaydı napabilirdin"
"Yanlışlıkla etrafında ki herkes ölürdü mesela" diyip göz kırptı. Deli mi ya bu. Uzatmak istemedim şişeyi çevirdim hemen.Oyun uzun süre devam etti saçma sapan şeyler oldu. Ve ilk sızan Nur olunca Yağız beni alıp odaya çıkardı.
Napıcak acaba odada hadi hayırlısı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...