Ciddi misin

172 5 2
                                    

(Lilyum)

Aradan 3 ay geçti. Melih sadece bi süre burda olucaklarını söylemişti ama Eda ablama iş teklif etti Ela. Kulüpte düzeltmek istediği yerler var halada. Oralara el atıcak. Başta Eda ablam biraz terslemişti Ela yı. Ama şuan baya iyi anlaşıyolar. Eda ablam Yağız ve benim aramda ki yaş farkına biraz takıldı ama en sonunda ikna oldu. Yağız ı da baya sevdi zaten onların yanında tam bi melek.

Yağız ve Melih de bişey var ama iki gizli düşman gibiler. Bizim yanımızda birbirlerine karşı çok iyiler ama iş tek kalmaya geldiklerinde birbirlerini öldürücek gibi oluyolar. Bi kaç kere onları kavga ederken yakaladım hatta. Ama Eda ablam hiç bişeyin farkında değil. Açıkçası bende bişey demiyorum çünkü Melih benim av olduğumu biliyo ve bunu gizliyo. Bence kendi çıkarları için hareket eden bi adam. Büyük ihtimal saklamasının da bir sebebi var. Ama ne daha bulamadım. Tek korkum bu konuların Eda ablama zarar vermesi.

Yağız la benim arama gelirsek. Normalde çok iyi ama bi sorun var. Ya durmadan sex istiyo. Başlarda çözememiştim ama her başlamadan önce seni istiyorum deme sebebi de ortaya çıktı. İzin alıyormuş aslında onu derken. Onu dediği an itiraz edersem dururmuş ama sex sırasında ki itirazlarım daha çok yapmasına sebep olurmuş. Evet bunları kendi açıkladı. Ne zaman mı, beni öldürmek üzere olduğu gecelerden birinde. Bazen düşünmüyor değilim acaba bu yeni ceza yöntemi falan mı diye. Ve artık Bartu da sürekli bizle. Yağız la aralarında ki sorunlar çözüldü sanırım.

Sadece Nur biraz uzaklaştı bizden. Ahmet amca ona baya iş verdi. Nur da işkolik çıktı. Her buluşmak istediğimizde işim var diyo. Ahmet amca ile ondan sık görüşüyoruz diyebilirim.

Peki benim yeni sorunum ne mi, kaldığım ev. Kendi evime dönmek çok istiyorum. Bu dağ evi üstüme gelmekten başka bir işe yaramıyor artık. Ayrıca Eda ablamda sürekli evime gelmek istiyo. Yağız lara gittik kaç kere. E onlarda burda uzun süre kalıcaklarını anlayınca ev aldılar, oraya da gittik. Hatta Ahmet amcalara bile gittik. Ama konu benim evim olduğunda sürekli bi bahane atıyorum. Dağ evine götür derseniz, saçmalamayın derim. Bi kere Eda ablam burası niye burda, şehre çok uzak gibi konuşur. İkinci nedende tüm odaları gezmek ister ve o evde ceza aldığım birden fazla oda var. Onları asla unutamam. Ya görürse onları. E ne yapıcaksın o zaman derseniz, kendi evime geri dönücem. Evet Yağız a daha bişey söylemedim 3-4 gündür aklımda bu fikir ama nasıl söyliceğim koca bir bilinmezlik.

Şuan mı noluyor, ben yine bunları düşünerek uyandım. Yağız da yanımda uyuyo. Dur Yağız uyumuyor. Ama uyuyodu eminim. Beni izliyomuş ben ne zamandır tavana bakıyorum acaba. Çünkü eminin ilk uyandığımda uyuyodu.

"Sonunda bana baktın bebeğim ya, ne düşünüyosun beş saattir"
"Ne düşünücem ya. Uyuyordun sen, seni nasıl uyandırıcağımı düşünüyorum"
Ütüme çıkıp dudaklarıma buse kondurdu.
"Keşke yalan konuşmasan"
"Ne yalanı ya"
"Bebeğim beni uyandırmayı düşünmezsin sen, direkt öpersin uyanırım. Ayrıca bi 20 dakikadır uyanığım ve sen bi kere bile bana bakmadan tavana odaklanmış duruyosun. Düşündüğün şey ben olsam bana bakardın"
Hemen onu itip kalktım. "Mantıklı mantıklı konuşup kafamı karıştırma" yine transa girmişim anlaşılan (ilk bölümlerde anlatmıştım bunu size Lilyum un düşüncelerine dalıp dünyadan koptuğu anlar var bunlarada kendi kafasında trans diyo)

Aşağı indim hemen. Oha Nur burda. Boynuna sarılıp
"Kızım nerdesin sen" dedim.
"İşlerim çok yoğun ya. Bazılarını nasıl yapacağımı bile anlamıyorum sen düşün"
Hemen gülüp "olur öyle şeyler boşver ne kadar bizlesin" dedim
Arkadan gelen ses "en az 24 saat burda itiraz ederse dövücem onu" dedi. Tabiki Yağız ın sesiydi bu.

"Sen önce sevgilini döv. Ya Ela ile Bartu hatta babam da burda olsaydı ki babam az sonra gelicek"
"Ne alaka ya olsunlar. Onlardan zarar gelmez" dedim
"Bence kesin döv" diye gülüp önüne döndü. Kahvaltı hazırlıyo ama normalde çay sigara takılan bi kız için baya döktürmüş.

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin