Yine mi!?

87 4 0
                                    

(Lilyum)

Günaydııııııın. Tam iki aydır evli biri olarak takılıyorum. Değişik bişey var mı derseniz, var. HAMİLEYİM. Evet Yağız a o kadar kızınca bi daha vermedi o hapları bana. Ama sanırım ikimiz de fazla sağlıklıyız ki bi kaç haftanın sonunda adetim gecikince bir test sonucu ile hamile olduğumu öğrendim. Tabi hastaneye falan gidip hemen kontrollerimizi de yaptık. Ama ben varlığını pek hissetmiyorum. Yani daha sadece 7 haftalık olduğu için normal. Tabi psikolojik olarak baya hissediyorum. Konuşuyorum bile onla.

Başka ne oldu derseniz. Eda ablam artık sadece Ela nın işleriyle uğraşmıyor. Kalıcı olarak burda kalmaya karar verdiler. Bu yüzden yeni işlere de bulaştı. Hatta bugün bir iş görüşmesine gidicek yine.

Sonra Ela da sürekli okulla uğraşıyor. Yani aslında kulüple de ilgileniyor. Ama oranın düzenini Bartu ve Yağız ayarlıyor. Ela daha çok parasal kısma bakıyo. Okuldaysa müdürden daha çok uğraşıyor. Hatta bence müdür o. Asıl müdür olan kişi biraz konsept icabı duruyor.

Yağız ne durumda derseniz, mükemmel. Yani gerçek anlamda mükemmel. Özellikle hamile olduğumu öğrenince sürekli benle ilgilenmeye başladı. Hatta birazcık bu kadar ilgiden sıkılmış olabilirim.

Yani genel olarak böyle geçip gidiyo her şey. Bakalım bugün neler olucak??

...

Yağız ın kolları arasında uyandım yine. Gece karnımı severken uyuduk. Son zamanlarda sürekli uykuma ve yemeklerime dikkat ediyor. Her şeyin en düzenli şekilde olmasını istiyor. Hatta bu yüzden geceleri benle uyuyor. Gündüzleri de her yemeği yediğimden emin olmak için dibimden ayrılmıyor. Geceleri yatağa yatınca da karnımı severek, güzel sözlerle uyutuyor beni. Bazı geceler gittiği oluyor tabi. Ama onları da umursamıyorum zaten.

Yağız a dönüp dudaklarına buse kondurdum. Gülümsedi ama gözlerini açmadı.
"Öyle bakmak yerine tekrar öpsen"
"Hadi kalk Ela lar gelicek bugün"
"Bebeğim her gün burdalar zaten. Değişik bişey gibi demesene şunu"
Haklı cidden sürekli burdalar. Zaten sıkılma sebebim bu. Üstüme düşen tek kişi Yağız değil. Herkes üstüme düşüyor ve ben fazla ilgiden boğulmak üzereyim.

Kahvaltıya indik. Ve ben yine kahve içemicem. Ama her gün denediğim gibi bugün de şansımı denicem.
"Yağız... bugün kahve içsem"
"Hayır"
"Ya çok kötüsün. İnsan bi düşünür en azından. Hemen hayır demek nedir ya"
"Bebeğim her sabah aynı soruyu soruyorsun. Delimiyim ben düşünücem"
Bişey demeyip masaya oturdum. Zaten diyince de bişey değişmiyor. Pardon değişiyor. Geçen çok ısrar edince nesquikli süt verdi bana. Bi de "kahve içiyor gibi düşünerek iç" diyo. Tamam yani o da güzel ama kahvenin yerini tutamaz.

Masayı hazırlayıp yanıma oturdu.
"Nesquik veriyim mi" dedi gülerek. Kafasına zeytin fırlattım bende. Yerden alıp ağzına attı.
"İstesen de vermezdim zaten o da zararlı"
"LAN"
"Şşş bağırma. Bebeğimiz korkar"
Yok bu kesin delirticek beni. Susarak yemeye devam ettim bende. Az sonra Ela lar geldi. Tabiki yanlarında Ahmet amcaya kadar herkes vardı.

Ahmet amca "bebek napıyo kız" dedi.
"Ahmet amca bebek daha 12 mm falan. Ne biliyim ben ne yaptığını"
Ahmet amca bu cevabıma kızmış gibi Yağız a bakıp "Yağız bunu sen mi gerdin" dedi.
Yağız da "sadece kahve vermedim" diyip gülmeye başladı. Sinirle ona bakınca bana göz kırptı. Bende kahvaltıma döndüm. Zaten anlamadığım biçimde sürekli acıkıyorum artık. Yani tamam bunları araştırıyorum. Normalmiş. Ama hiç acıkmayan birine göre garip bi his.

Ela yanıma oturup Yağız a döndü.
"Ben Lilyum u çalıcam bugün itiraz kabul etmiyorum. Hem bence o da istiyo. Dimi Lilyum"
Napıcaz nereye gidicez hiç bir fikrim yok. Ama bu fırsatı kaçıramam. Hemen "evet" diye atladım.
Yağız "Ne yapacaksınız" dedi.
Ela "bebeğin halası olarak bişeyler almak istiyorum ona. Ayrıca Lilyum da biraz gezsin. Sürekli evde duruyor. Zaten bi noktadan sonra istese de çıkamıcak" dedi.
Yağız da "abla cinsiyeti bile belli olmayan bir bebeğe ne almayı planlıyorsun" dedi.
Ela hemen "ya unisex bişeyler bakarız işte. Maksat gezmek zaten" diye atladı.

Uzun açıklamalar sonucu Yağız "gezersiniz" dedi. Aslında çoktan izin verirdi ama Ela tek olmamızı istedi. Hatta Eda ablamı ve Nur u da alacaktı ama onlar işimiz var dedi. Yağız da tek bırakmak istemedi bizi. Ancak ne Ela ne ben geri adım atmayınca ikna oldu.

Yemekten sonra üstümü giymeye odaya gittim. Yağız da peşimden geldi. Pür dikkat bana bakınca dayanamadım.
"De Yağız de de sende rahatla bende"
"Bende geliyim mi"
"Bunu içerde sordun ve hayır cevabını aldın"
"Yarın sabah kahve içersin"
Tamam bu güzel bir fırsat bunu kaçıramam. Ama pek güven vermedi.
"Şu an içersem gelirsin"
"Yarın"
"Şu an"
"Yarın"
"O zaman gelme"
Bişey demedi. Hayır ama uzatması gerek.

Üstümü giyenene kadar hiç konuşmadı. Üstümü giyince konuşmaya başladı.
"Bunları mı giyeceksin"
"Evet beğenmedin mi"
"Yoo güzel de garip geldi"
Aynaya dönüp incelemeye başladım. Evet biraz garip cidden. Siyah bir braletin üstüne çiftçi tulumu giydim. Amaaaan banane ben sevdim gerisi önemli değil.

Aşağı indik. Yağız halada uzatmıyo. Uzatması gerek cidden. Niye uzatmıyo ki.

...

Ela ile tek kaldık. Uzatmadı resmen. Morallerim çok bozuldu ya.

Bir saattir geziyoruz. Ela bir sürü şey aldı. Bende beğendim çoğunu. Ama artık benim alışveriş kotam doldu. Biliyorum çoğu insan bayılır alışverişe ama üzgünüm ben sevemiyorum. Yani bişeye ihtiyacım varsa geliyim alıyım. Ama öylesine yapılınca sıkılıyorum. Elimde değil.

Ela bunu anlamış ki gel bi cafe de oturalım dedi. Bi cafe biliyormuş. "Normal yoldan çok uzak ara yoldan gidelim" dedi. Ama burası çok ıssız ve sanırım Yağız yüzünden böyle sokaklar beni korkutuyor.

Hayır olayın Yağız la alakası bile yokmuş. İç sesim bağırıyormuş bana. Ve ben onu yine dinlemedim. Önümüze iki tane sarhoş çıktı.
"Naber güzeller"
Ela sinirle "çekil be" dese de önünü kestiler. Adamlardan biri az önce ki sarhoşluğundan eser kalmadan "bence yeterince oyaladık" dedi. İki araba yanımıza geldi, içlerinden adamlar indi. Ve adamlardan biri "sağol yetti" dedi. Bize dönüp elini arabaya uzattı. "Hadi kızlar gidelim" diyince Ela "siz kimsiniz" diye atladı. Adam bişey demeden el işareti yapınca kollarımıza girdiler. İkimiz de pek rahat durmasak da işin sonunda o arabaya bindik.

Bi yere geldik. Kahretsin resmen yine kaçırıldım. Delirmek üzereyim ya. Kaderim mi bu benim. Hayır bebeğim var bu sefer. Ya ona bişey olursa. Şşş saçma sapan şeyler düşünme.

Ela bayadır bağırıyo. En son arabadakilerden biri Ela yı sağlam bir yumrukla bayılttı. Arabayı süren "NAPIYOSUN LAN" diye bağırınca o da "kızda susma özelliği yok napıyım sıkıldım" dedi. Neden bilmiyorum ama cidden Ela beş saattir bağırıyo ama benim çıtım çıkmıyo.

Uzun bir yoldan sonra depo gibi bi yerde durduk. Arabadan indirdiler bizi. Caner burda. Caner ne alaka. Ne oluyo be.

...









Lilyum un kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lilyum un kombini




İlk kez yeni bölüm için bu kadar beklettim sizi ama cidden konu bulamıyodum. Ama sonunda buldum. Biraz merakta kalıcağınız bir sonla birlikte şimdilik elveda diyorum o zaman🤗

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin