Telefon

187 4 3
                                    

(Lilyum)

Gece uyandım. Yağız halada uyuyo. Lan telefonu değil mi o. Oha telefonu yerde duruyo resmen. Alsam mı alıyım ya biraz bakar koyarım yerine. Napıcam sanki.

Kendi instagramıma girdim. Caner cidden bi çok kez yazmış. Biraz gezindim, fenomenlerin yeni gönderilerine falan baktım. Artık bırakmam gerek şakasız 2 saattir oynuyorum. Uyanırsa sıçarım.

İnstagramdan sıkılıp whatsapp a girdim. Neden bilmiyorum ama kimlerle konuşmuş merak ediyorum. Aslında garip ama sadece Ela, Nur, amcası ve Bartu var. Yani çok fazla konuşması var ama hiç birinin ismi yok hepsi numara halinde.

Tamam alt tarafı konuşma okicaksın kızım bas birine işte. Numaralardan birine bastım ama konuşma değil ki bu, anasayfaya attı beni. Ama artık isimler var hemde bir sürü. Neyse bi konuşmaya girdim Fulya diye bi kız ama kız Yağız a sürekli abla diyo. Ne demek bu. Hemen çıktım o konuşmadan. Başka bi konuşmaya girdim. Sevgilim yazıyordu. İyi de bu da erkek ve Yağız a Eda diyo. Bu ne be. Ben hiç bişey anlamadım.

Kahretsin Yağız uyandı. Çok kötü bakıyo napıcam ben. Ve işin garip tarafı bi kaç konuşmaya daha girince bişeyler anladım ama doğru olması imkansız saçmalıyorum şuan.

Düşündüğüm şey şu, numaralar başka insanların whatsapp larına giriş yapıyo ve benim yanlışlıkla girdiğim kişi de kuzenim. Aslında kendi telefonumu bulsam numaraları karşılaştırırdım ama isimler falan tamamen tutuyo.

Yağız hemen aldı telefonu elimden ayağa kalkıp "NE YAPIYOSUN SEN" diye bağırdı.
"Yağız sakin ol yanlış bişey yapmadım"
"Ne demek yanlış bişey yapmadım lan! Baya telefonu almışsın! Kandırdın sen beni dimi, bunların hepsi kandırmacaydı, ne yaptın sen bu telefonla! Söyle lan"

"Yağız bişey yapmadım düşündüğün gibi bişey yapmadım yemin ederim sadece kendi instagramıma girdim. Gir instagrama bak istersen çıkış bile yapmamıştım daha"

Girdi. Yakalanırsam bahanem olsun diye cidden çıkmamıştım iyi ki de çıkmamışım.
"Başka bişey yaptın mı" tam yapmadım dicektim ki "eğer yaptıysan söyle kendim öğrenmiyim. Çünkü kolaylıkla bakabilirim ne yaptığına" dedi.

"Whatsapp a girdim bi de ama bişey anlamadım çok değişikti"
"Niye girdin"
"Bilmem öylesine. Bi sebep yoktu yani. Konuşmalarını falan okumak istedim sadece"
"Niye güvenmiyo musun"
"Hayır alakası yok. Sadece ne biliyim uzun süredir telefona bakmıyorum. Bi an elime geçince oynamak istedim biraz"
"Anladım. Peki ne gördün whatsapp da"
"Ela, Nur, amcan ve Bartu vardı sadece gerisi full numaraydı. Bi tanesine girdim ama başka birinin whatsapp ına girmiş gibi oldum" dedim

"Kiminkine girdin"
"Ne biliyim ya"
"Lilyum benim son avım kim"
"Benim"
"O zaman sence ben kimin bilgilerini saklarım bu telefonda"
"Benim mi" sadece sertçe baktı.
"Doğru tahmin ettim yani kuzenimin whatsapp ıydı o. İyi de Yağız ben onlarla görüşmüyorum ki zaten sen niye böyle bişey yaptın"

"Adı neydi"
"Eda ablamındı işte Yağız. Soruma cevap ver"
"Kuzenin demek. Bunu bilmiyodum ben telefonunda ki numaraların hepsine yaptım bunu. Kayıtlı olan herkes risk taşıyo benim için"
"Anladım ama bunu nasıl yaptığını bana da öğretmen gerek hoşuma gitti" diyince gülmeye başladı. Dudaklarımı öpüp "şimdi ben başka bişey yaptın mı diye kontrol edicem. Sende sessizce kalacaksın burda anlaşıldı mı" dedi. Başımı hayır anlamında sallayıp "bende geliyim" dedim.

"Lilyum sınırlarını zorlama HAYIR" dedi ve kapıyı kilitleyip çıktı. Cidden sinirlenmiş sanırım. Uzun süre sonra ilk kez kapıyı kilitledi çünkü.

Yarım saat sonra gelip "aferin başka bişey yapmamışsın cidden" dedi.
Elimi ona uzatıp "telefonu ver" dedim
Kaşlarını çatıp "anlamadım" dedi
"Ya versene benim ailem değil mi konuşmalarına bakıcam" diyince salak salak baktı. Ama vermedi. Elimi tutup beni kaldırdı onun yerine.

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin