(Nur)
Yıllarca merak ettiğim ama asla arama çabasına girmediğim beni istemiyorsa ben neden onu isticem dediğim adam karşımda. Ve benim yanımda olmamasının sebebinin annem olduğunu söylüyor. Hayır ona kızmak istiyorum ama o da çok şeyler yaşamış. Tamam annemi öldürdü ondan nefret etmem gerek biliyorum. Ama bişey etmemi engelliyo. Napıcam şimdi ben herkes vericeğim tepkiyi bekliyo.
Ela kudurmuş bi şekilde dört dönüyo. Bana kaç kere kalk gidelim dedi sayamadım. İçimden bi taraf kalk git onla derken bi taraf babana sarıl diyo. Ama tek yaptığım oturmak ve etrafa bakmak.
Yağız ve -ne demek gerek bilmiyorum ama sanırım-babam pür dikkat bana bakıyorlar. Lilyum elleriyle oynuyo arada bana bakıyo. Bişey demek için bi kaç kez ağzını açtı. Ama hemen geri çekildi.
Sonunda kararımı verdim burda bişey bilmeyen ve bunları yeni öğrenen iki kişi var. Lilyum ve ben. Lilyum a döndüm "sence ne yapmam gerek" Bana baktı şaşırdı.
Biraz bekledikten sonra "ben anne babamı kaybetmiş biri olarak babama sarılırdım ama senin açından baktığımda babam annemi öldürmüş bunu yıllarca kuzenlerim benden saklamış... spesifik bir cevap istiyorsan sanırım herkesten kaçardım. Ben buyum çünkü. Hayat felsefem bu. Zorda kaldıysan kaç ve baştan başla"
Dedikleri çok mantıklıydı ama ben kaçamam ki. Anında bulurlar beni. Yağız Lilyum a çok kötü bakıyo "kızma ona ben sordum o da içinden geçeni söyledi. Ayrıca benim kaçabileceğim bi ailem yok" dedim hemen. Benim yüzümden acı çeksin istemedim.
Daha fazla tutamadım kendimi ağlamaya başladım. Babam mı demeliyim halada emin değilim ama yanıma gelip sarıldı bana. Tepki veremedim. Ela atıldı hemen ama Yağız tuttu onu.
Gözümü kapattım ve sarılmasına izin verdim. Bayadır sarılıyor. Karşılık vermiyorum ama itemiyorum da.
Ağlıyorum resmen. Hemde varlığından yeni haberim olan babamın kollarında.
Ela bi anda küfür edip "sana dediğim şeyi hatırlattığın iyi oldu madem bu ailede herkes birilerini öldürebiliyor ve kimseye bişey olmuyo bende seni öldürücem hemde en acılı şekilde" dedi ve gitti. Ne Yağız ne Lilyum ne de... babam hiç bişey demedi. Açıkçası bende ağlamakla meşguldüm.
...
Dün Yağız Lilyum u da alıp gitti. Ablamı bulup sakinleştiricem siz karışmayın demeyi de ihmal etmedi. Ben babamla kaldım. Hatta onla uyudum. Bana annenin kokusunu almışsın dedi ve uyurken ağladığını duydum. Annemden sonra ilk kez bu kadar huzurlu uyudum.
Tamam anneme ihanet ediyo gibi gözüküyorum ama yıllarca beklediğim babama sonunda kavuştum. Benim suçum değil.
(Lilyum)
Dağ evine geldik yine. Yağız Ela yı arayıp sakinleştiğinde gel konuşalım dedi. Sonra da bana dönüp "sıra sende küçük avım şu cesaretini konuşalım artık dimi" dedi.
"Yağız yanlış bişey yapmadım"
"Sana oturup beni beklemeni söyledim, içtin. Sana kimseyle konuşma dedim, yanına oturan adamla konuştun. Sana masadan ayrılmamanı söyledim, kalkıp her yerde beni aramaya başladın. Amcama gittik sana uyan işimiz var dedim, arabada kaldın. Arabadan inme dedim, adamlara sıkıntı çıkartıp yanıma geldin. Amcama karşı geldin. Nur a kaçmasını söyledin. Ve bunca şeyden sonra gelmiş yanlış bişey yapmadım diyosun öyle mi"Bölüm biraz kısa oldu ama napalım heyecanlı yerde kesmek istedim😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...