Üç ay önce yeni avımı buldum. Adı Lilyum, güzel bi kız, tek başına yaşıyo. Bu durum evine girip onu uyurken izlememi kolaylaştırıyor. Aslında bu kız işimi baya kolaylaştırıyor çünkü insanlarla pek konuşmuyor. Arkadaşı desen iş yerinde ki üç beş kişi hariç kimse yok ki onlarla da pek yakın değil. Hayvanları çok seviyo ancak gariptir ki bi o kadar da korkuyo.
Evet yine uyandım ve avımın yanına gitme vakti. Hızlıca duşumu alıp yan odamda yatan ablamı öptüm ve evden çıktım. Lilyum un evinin önüne geldim. Daha çıkmasına 3 dk var.
Çıktı. Yine çok güzel aslında çok sade takılıyor ama nasıl başarıyorsa çok güzel oluyo. Onu takip etmeye ilk başladığım zamanlar işe yürüme giderdi ama artık otobüs kullanıyo.
Otobüsten indi işe yürüyo bugün her zamankinden de daha panik durumda etrafına bakınıp duruyo. Sanırım beni seziyo ama asla göremez görse de sıradan biri sanar. Evet işe geldi sigarasını içti ve içeri girdi. Bazı sabahlar bende içeri girip bi kahve içiyorum bu sabahta mı yapsam acaba evet evet yapmalıyım. Ama kahve keyfi bitsin ilk kahvesi bitmeden müşteri gelince huzursuzlanıyor.
Bitirdi girebilirim. Onu en iyi izleyebileceğim masaya oturdum. Yanıma gelip en güzel gülüşüyle siparişimi aldı. Herkesin bu güzel gülüşü görmesi hiç hoşuma gitmiyor ama şimdilik sabrediyorum. Sade Türk kahvesi söyledim. Neden bilmiyorum ama kahve benim için düz olmalı hemen onaylayıp gitti. 10 dk içinde getirdi ve yerine geçti.
Diğer çalışanlar da yavaş yavaş gelmeye başladı. Benim küçük avım hep ilk gelir. Ama şu Caner den nefret ediyorum. Çok yılışık ve büyük ihtimal Lilyum dan hoşlanıyor. Allah tan Lilyum pek yüz vermiyor ama dokunmasına izin vermesi bile beni delirtiyo. Bi süre sonra dikkat çekmesin diye kalktım. Tabiki gitmedim uzaktan onu izliyorum.
Saat 12.35 ablam arıyo büyük ihtimal yeni kalktı. Ablam gececi bir insandır. Gündüzleri pek sevmez. Çoğunlukla 12 den sonra uyanır ve sabaha karşı uyur. Geceyi verimli kullanmayı sever.
"Efendim güzelim"
"Yine kimin peşindesin sen bugün bana sözün vardı"
"Uyanmanı bekledim geliyim istersen"
"Gel kızlar da nefes alsın biraz"
"Abla yine başlicaksan gelmem bak"
"Ya gel tamam sustum"
"Tamam güzelim kapattım"Delirtecek bu kız beni. Sürekli nasihat verip duruyo. Yok bu yaptığın yanlış yok bu suç yok öyle yok böyle deli oluyorum. Bi de takmış kafayı yakalansan napıcaksın diyo ben o kadar salak mıyım be. Neyse buraya da çıkış saatinde gelirim.
...
"Abla hazır değil misin ya o kadar yol geldim"
"Ya bekle biraz hızlı geldin ben napıyım sen oyalanırsın orda kesin diye yavaş hazırlandım"
"Off off hadi bekliyorum"
Aslında ablam hızlı hazırlanır ama konu erkekler olunca bekletmeyi seviyo. Ben hariç tabi beni pek bekletmez ama beklettiği zamanlarda acele eder ordan oraya koşar ve ben bu hallerini çok seviyorum."Sonunda hazırsın"
"Ya sus hazırım işte şükret"
"Tamam tamam" diyip öptüm hemen onu. Öptüğümde ki hallerine hastayım küçük çocuk gibi mutlu oluyo. Şuan da da salak salak gülüyo mesela.
"Neyse nereye gidiyoruz yada sormadım bişeyler alıcam eksiklerim var avm ye gidelim ordan da yemek yeriz sonra zaten sen kaçmak istersin kesin bende ordan Nur un yanına giderim sohbet ederiz biraz yada onla da mı bi yere gitsek evde durmak sarmıyo aaa şey yapalım uzun süredir bara gitmiyoruz yeni mekan açılmış hem oraya gideriz yada gitmesek mi" sözünü kesmezsem asla susmaz o yüzden hemen lafa girdim
"Abla dur avm yemek sonra da Nur la evde oturursunuz bi yere gitmek yok bugün lazım olabilir o bana"
"Yağız ya yeni biri var biliyorum da kaçırmamıştın daha nolur bi süre daha kaçırmasan hem belki vazgeçersin" diyip masum masum bakmaya başladı
"Yok öyle dünya" diyip burnuna vurdum arabanın kapısını açtım o da bindi...
Sonunda kurtulabildim. Onu Nur un yanına bırakıp Lilyum a geldim yine. Bugün kaçılabilirsem kaçırıcam. İnşallah yürümeyi tercih eder. Kaçıramazsam da gece yanına giderim. Uyurken çok tatlı oluyo bide üstüne çıplak yatması çok daha hoşuma gidiyo.
İşten çıktı sonunda inşallah durağa gitmez. Artık istiyorum onu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...