(Yağız)
4 saattir odada tek başına duruyo kameradan izliyorum aslında ama ara sıra sessizce yalvarmak haricinde yaptığı bişey yok. Son beş dakikadır hareket etmiyo bayıldı sanırım. Kafası düştü sonra da hareket etmeyi bıraktı çünkü. Ablam hiç susmadan çıkarmam için yalvarıyo neden anlamadım gitti. O kadar kişiyi avladım bugüne kadar birini bile bu kadar önemsememişti. Tamam bırak muhabbeti yapıyordu ama buna bi ayrı ilgi verdi. Neyse çözeriz onu şimdi gidiyim de ayıltıyım şunu.
Odaya girdim cidden bayılmış. Çözüp odasına getirdim onu. Yatağa yatırıp karşısına oturdum uyanmasını bekliyorum.
Vücudu çok güzel. Ama çok hassas. Gece emdiğim ve ısırdığım yerler morarmış. Az önce vurduğum yerlerde kıpkırmızı.
Neden bilmiyorum ama dayanamadım vücudu çok tahriş olmuş hemen krem alıp yanına geldim vücuduna sürüyorum.
(Lilyum)
Üstümden tur geçmiş gibi hissediyorum. Napıyo bu salak. Ne sürüyo vücuduma. Diklenmeye çalıştım ama yatırdı hemen. "Vücudun kolay tahriş oluyo krem sürüyorum sakin ol" tamam haklısın da bunları sen yaptın amk niye yardım ediyorsun ki bana üff neyse bu düşüncemi dile getirmeye gerek yok yapsın işime gelir.
"Tamamdır vücudun iyice emdikten sonra yıkarız seni kendine gelirsin" diyip alnımdan öptü. Dengesiz yemin ederim "ben yıkanırım sen karışma.... yani lütfen" üff yine u dönüşü yaptım resmen ama işe yaradı sanırım gülüyo çünkü " tamam yıkanırsın sorun değil" diyip yanıma uzandı oha izin verdi resmen ama yanıma niye uzandı ki.
"Biliyo musun çok güzelsin"
"Biliyorum" dedim hemen. Güldü o da
"Seni takip ederken en zorlandığım kısım sana dokunamamaktı hatta sırf bu yüzden o Caner aptalını öldürmek üzereydim Allah tan öyle bişey yapmama gerek kalmadan sen eve yürüme gitmeyi tercih ettin"
"Ne yani eve yürüme dönmesem beni kaçırmicak mıydın"
"Hayır. Aslında evine girip izledim hep seni yani evin yada bindiğin otobüs güvenli değildi ama benim kuralım gibi bişey bu dışarda kaçırırım tüm avlarımı"
"Bugüne kadar kaç avın oldu"
"Senle beraber toplam 6"
"Oha" dememle kahkaha attı.
"Şuan geriye kalan beşi napıyo peki"
"Mezarlarında yatıyolar" ne dedi o ne mezarı ciddi misin hayır ya
"Bakma öyle tehlike olan herkes ölür" demesiyle önüme dönmem bir oldu konuyu değişmem gerek yoksa yine aptalca bişey dicem yada yapıcam sonra çekemem ceza meza
"Komidinin çekmecelerinde ne var açılmıyo"
"Diğer avlarımın günlükleri senin de var hatta günlüğün"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...