(Yağız)
Melih dalga geçmeye devam ettikçe Eda deliriyodu. En son ben "LİSE ARKADAŞIYIZ" diye bağırdım. Melih bana bakıp "NAPIYOSUN LAN" diye bağırınca "NE VAR OLUM. TAMAM KABUL TÜM KALBİNLE NEFRET EDİYOSUN BENDEN, İNTİKAM FALAN ALICAKSIN HATTA AMA YETER. SEVİYO MUSUN SEN BU KIZI" diye tepki gösterdim. Eda ya bakıp "SEVİYORUM TABİ LAN, NE ALAKA" dedi. Bende Lilyum a bakıp "BENDE BUNU SEVİYORUM İŞTE, KAPAT ARTIK ŞU DEFTERİ" dedim. Yere çöküp şaçlarıyla oynamaya başladı. Zaten ne zaman işin içinden çıkamasa aynı hareketi yapıyo.
Eda kolumu tutup "anlat yalvarırım anlat" dedi. Melih e baktım izin alıyodum resmen. Yüzüme bakıp "anlat kahretsin anlat" dedi.
YAĞIZ 16 YAŞINDA ~>
Melisa ya platonik aşığım demiştim ya. Onu benle birlikte izleyen, en az benim kadar onu seven biri daha vardı. Kardeşim olarak gördüğüm, aynı sıralarda ders işlediğimiz Melih. Her Melisa yı izleyişimizde "olum gidip açılalım işte hangimizi seçerse onun olur diğeri yenge der" diyip duruyodu. Ama ben kabul edemiyodum.
Onu ilk kaçırdığımda söylemedim Melih e bişey ama sonra öğrendi. Baya kızdı bana. Sonra da çıktı gitti hayatımdan. Onu öldürdüğümü öğrenene kadar da girmedi bi daha. Ama o gün girdi. Nasıl öğrendi bilmiyorum. Her şeye dikkat etmiştim oysaki. Ama öğrenmiş işte. Bana "seni kimseye bırakmicam. Ben öldürücem seni. En korkunç en acılı şekilde hemde. Sen benden aşkımı aldın, ben senden canını alıcam" dedi. Sonra da bi daha girmedi hayatıma.
Ta ki ablam benden onu araştırmamı isteyene kadar haber alamadım ondan. Onu araştırdım ama ablama zaafı yok dedim. Halbuki baya var. Sırf beni en iyi şekilde gözetlemek için asla girmem dediği her işe, her adama bulaşmış. Ama umrumda değil. Kimseye onun açığını vermem. En hoşuma giden de tekrar bi kıza aşık olmuş. Onu herkesten saklıyormuş ama. İsmini bile bilen yok.
Davetine gittik. Aslında ablam tek gidecekti ama bende gitmek istedim onla. Lilyum u da aldım. Lilyum a Yağız ın yeni avı mısın dedi. Yine biliyo her şeyi. Aslında benim için bi tehdit. Onu öldürmem gerek ama yapamıyorum. Ona hiç bişey yapamıyorum. Halada kardeşim o benim. Kimse zarar veremez ona ben dahil.
Davete bana inat sevgilisini de getirdi. Lilyum un kuzeni çıktı kız. Ablam da sevdi baya kızı.
Sürekli kavga ediyoruz. Hayır aslında diyorum ona başka bi kıza aşıksın işte. E bende öyleyim. Sal artık şu meseleyi. Ama yok inat etmiş. Melisa yı mı seviyosun halada diyorum. E ona da yok diyo. Ama eline fırsat geçtikçe laf atıyo bana. Bende tutamıyorum kendimi bazen. O zamanlarda da kavga ediyoruz işte.
GÜNÜMÜZ ~>
Bunların yanında av muhabbetini de anlattım tabi. Sonra Eda bi fasıl beni nasıl kabul eder diye Lilyum a kızdı. Lilyum ona iki saat benim aslında kötü biri olmadığımı falan anlattı. Ama yalan da kattı. Başta onu da av olarak kaçırdığımı ama sonra onu sevip hiç zarar vermediğimi falan söyledi. Tabi gerçekte ona neler çektirdim. Ama Eda bunları bile zor benimsemişken onları da anlatsa beni kendi öldürürdü heralde.
Ablam Melih e "şu meşhur Melih sendin yani. Eve hiç gelmezdin. Hatta biz senin bi ara hayali olduğunu bile sandık" dedi. Melih de güldü sadece. Evet gelmedi Melih bize. Annesi katıydı biraz bu konuda. İstediğiniz saatte istediğiniz yere gidin ama bu yer asla evleriniz olmasın derdi hep.
Ela bunca şeyi kabul etmeye çalışırken Melih yanıma geldi.
"Beni cidden halada kardeşin olarak mı görüyosun lan" dedi sessizce.
"Yok lan Eda yı kandırmak için dedim onu" diyerek güldüm.
"Salak" diyip sarıldı bana. Bende ona sarıldım hemen.Eda yanımıza gelip Melih e baktı.
"Bana bunları neden anlatmadın" dedi.
"Seni tanıdım. Sana bunları anlatsam beni kabul etmezdin. Hatta kaçardın benden. Hatta polise bile giderdin" dedi o da.
Eda garip garip bakıp "şu anda gidemiceğimi ne düşündürdü sana" dedi.
"Hiç bişey. Öyle bişey düşünmüyorum. Ama bana olan sevgin belki engel olur" dedi o da.
Eda bana bakıp "seni de yakarım" dedi.
"Ben Melih değilim yalnız Eda" dedim. Aslında alttan alta tehdit etmiştim onu. Ama iş öldürmeye gelse zorlanabilirdim. Çünkü bu sefer Melih i net kaybederdim. Hemde yanında Lilyum da gidebilir. Ve tamam kabul Eda yı bende sevdim.Eda volta atmaya başladı. En sonunda durdu ve "tamam kabul ama pis işlerden uzaklaşacaksınız" dedi.
Amcam ilk kez konuya dahil oldu. "Kızım saçmalama film çevirmiyoruz burda. Ayrıca Yağız la Melih in de pis işi yok zaten. Sadece ucundan katiller. Ama sürekli yaptıkları yanlış bişey yok" dedi.
Doğru diyodu aslında amcam. Ne Melih ne de ben yanlış bişey yapmıyoduk. Sadece çevremiz genişti ve bi kaç kişi öldürmüştük o kadar.Eda en sonunda kabul etti her şeyi. Kimseye işinden vazgeç falan da demedi. Ama beni katmayın gibisinden konuştu.
...
Aradan bi hafta geçti. Ve yeni konumuz Lilyum un spor aşkı. Antrenman yapmayı seven beni bile bıktırdı resmen. Sabahın köründe kalkıp bişeyler yapıyo. Öğlede yine yapmaya başlıyor. Akşam tekrar. Uyumadan önce tekrar. Bide yorulup direkt uyuyo. Daha da sinir bozucu oluyo bu sefer. Hayır sebebi saçma. Sebebi sağlıklı yaşam falan olsa ona bile tamamım. Ama bunun sebebi benden güçsüz olmak. Neymiş zoruna gidiyomuş. Napacaksın benden güçlü olup beni mi döveceksin diyorum. Neden olmasın diyo. Daha çok deliriyorum.
Melih ve Yağız koyalım o zaman buraya
Eeee nasıldı bölüm. Melih le Yağız ın arasını nasıl buldunuz. Ya bu arada ben bunların aralarını sorunlu yapmıştım ama bu kadar süredir sebebini belli etmeme sebebim de buydu zaten. Düzgün bi sebep bulamıyodum. En son bu geldi aklıma baya da mantıklı geldi dedim yazıyım. Ama hikayenin başında ondan hiç bahsetmediğim için biraz garip kaçtı kabul. Ama elden bişey gelmez😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...