(Gencolar bu bölümde baya bi zaman atlaması olucak bilginize arz ederim😋)
(Lilyum)
Aradan 3 gün geçti Nur halada karanlıktan çıkmadı. Ben yemek yiyemiyorum. Yani aslında Yağız veriyo hatta yemem için zorluyorda ama mideme inen şeyler o kadar canımı yakıyo ki aslında sadece o da değil. Hareket etmek, yemek yemek, su içmek, tuvaletimi yapmak, hatta yatmak bile. Zaten 3 gündür Yağız olmasa banyo yapmicaktım sanırım. Banyo yapmak o kadar canımı yakıyo ki hiç istemiyorum ama Yağız zorla sokup yaptırıyor.
İKİ AY SONRA ~>
Ne oldu tahmin edin. Aslında çektiğim acıdan ötürü ben bu 2 ayı fazla mükemmel geçirdim. Yani Yağız açısından ne dediyse yaptım, bi kere bile karşı gelmedim. Yani siz düşünün hiç ceza bile vermedi bana. Morarıklarım büyük oranda geçti. Ve Yağız yanıma gelip bana iki ay boyunca gösterdiğim performans için ödül vereceğini söyledi. Evet tabiki bu ödülü o kadar kişiden alabilen tek kişi Beliz. Bi de artık benim ve bunu da günlüklerden öğrendim. Yeterince uslu durursak cezalar gibi ödüllerde varmış. Yani evet ben bunları günlükler nedeniyle tabiki biliyodum ama bu hale günlükler nedeniyle geldiğim için hiç bilmiyormuş gibi Yağız dan tekrar dinledim.
Hatta bunu fark edip akıllısın o günlükleri okuduysan bunları zaten biliyo olman gerek ama ilk kez duyuyo gibi tepki verdin dedi güldü ve gitti. Aslında bu mutluluğunun sebebi Nur. Nur u bir hafta orda tuttu. Sonra çıkarınca da Nur yüzüne bile bakmadı. Bir hafta önce affetti onu. Bu yüzden de bir haftadır Yağız dan mutlusu yok. Zaten kendini affettirene kadar neler yaptı neler. Aslında mükemmel bi kalbi varda sadece açtıklarına işte. Ve hayır ben o açtıkları içinde değilim.
Ha siz şimdi ödülün ne diyorsunuz dimi söyleyim hemen. DIŞARI ÇIKMAK. Beni yeni açılan bi yere getirecekmiş ama eğer orda bi hata yaparsam cezamın sadece ölüm olduğunu da dile getirdi. Bu beni korkutsa da uzun zamandır hata yapmıyorum orda mı yapıcam dedim kendime.
Eveeeet hazırlanma vakti. Hayatımda ilk kez dışarı çıkarcasına mutluyum şuan. Aslında biraz öyle artık süreyi sayamıyorum ama sanırım 5-6 aydır burdayım ve ilk kez dışarı çıkıcam bence baya mükemmel bişey bu.
Hemen banyomu yaptım oturup saçımı şekillendirdim sonra da makyajımı yaptım. Bu arada makyaj yeteneğimden yakınıyodum ya. Bilin bakalım ne oldu ben burda durduğum sürede o yeteneğimi baya artırdım. Canım sıkıldıkça makyaj yapınca sonuç bu oldu işte.
Yağız elbise giymemi istedi ve bi kaç elbise bırakıp çıktı odadan bende şuan makyajimi bitirdim onlarla bakışıyorum.
Tamamdır gayet ideal aslında bi kaç tane daha demedim ama onlarda morluklarım belli oluyodu. Ayrıca içime en çok sinen de bu oldu cidden.
Cesaretimi toplayıp Yağız ın odasına girdim. Gömleğini giyiyordu. Adamın kapısını bile çalmadım ya salak kafam yemin ederim. İyide ben buraya niye geldim ne diceğimi tamamen unuttum ki şuan.
Bana döndü. Hiç bişey demeden gömleğini giymeye devam ederek yaklaşmaya başladı. Ben ne dicektim niye girmiştim hatırlasana kızım ya. İşi bitince
"Öyle dan diye girdiğine göre bişey diceksin dimi" dedi başımı evet anlamında salladım hemen
"Dinliyorum" iyi de ben ne dicektim hatırlamıyorum ki. İyice dibime girince elini yüzüme hafifçe sürdü çenemden tutup dudaklarıma yapıştı. Hayır tabiki karşılık vermedim ama geri de çekilmedim. Bu ikinci oluyo ve çok güzel öpüyo.Geri çekilip yüzüme baktı hafifçe gülümsedi.
"Anladım hazırsın çokta güzel olmuşsun" diyip elini belime attı. Birlikte aşağı indik. Kulağıma eğilip
"Böyle devam. Toplum içinde gerekmedikçe konuşma. Ve yanımdan sakın ayrılma. Anlaşıldı mı" sadece başımı evet anlamında sallamakla yetindim gülümseyip "KIZLAR HADİ" diye bağırdı. İlk kez bağırmasından korkmadım. Normalde bağırırken ses tonu çok kötü oluyo ve korkuyorum ama şuan gayet sakin bi ses tonuyla bağırdı. Bu çok garip ama bazen sessiz söylediği şeyler de korkunç olabiliyor. Neyse ya düşünme şimdi bunları.Nur ve Ela aşağı indi ikisi de çok güzel olmuş. Nur biraz sportif ama şıkken Ela ortalığı yıkacak modda giyinmişler.
Yağız direkt "abla bu ne" dedi.
Ela da "bugün en şık olmam gereken gün üzgünüm canım benim" diyip yanağından öptü Yağız ı sonra önden önden çıktı.
Yağız "Allahım sen katil etme beni bugün" diyince Nur kahkaha atıp "Yağız üzgünüm ama sen zaten katilsin" dedi. Sonra o da çıktı
Yağız belimi sıkmaya başlayınca dönüp "bizde gidelim mi" dedim. Derin bi nefes alıp yürümeye başladı. Bende ayak uydurdum hemen.Arabada yol boyu dışarıyı izledim Yağız ın dediği kadar varmış şehir den baya uzak burası. Hayır anayola inince de araba bulsan bile şehre inmen bir sürü yol yine. Neyse zaten o şekilde kaçamicağımı gayet iyi biliyorum o yüzden sıkıntı yok.
Kim bilir bu mekanda neler olacak hadi bismillah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...