(Lilyum)
Nur kahvemi koyunca masaya oturdum ve içmeye başladım. Yok dayanamıyorum konuşmak istiyorum. Sessizlik kadar nefret ettiğim bişey daha yok resmen.
"Kaç yaşınızdasınız" ortaya soru attım nolur cevap verin
"33" dedi Ela
"24" dedi Nur
Şuan salak salak Yağız a bakıyorum kaç yaşında acaba
"Yaş ne değiştirecek senin için" diyince kaldım öylece. Sonra hemen "hiç bişey senden her türlü nefret ediyorum ve emin ol kurtulucam" dedim güldü ve "28" dedi o da
"Ya şaka mısın sen 20 yaşındayım ben ne istiyorsun benden sübyan mısın amk!!" Kahretsin sesimi yükselttim bide durmayıp sübyan dedim off napıcam. Sinirlendi de çok kötü bakıyo.Ela durumu fark edip bişey demeye çalıştı hemen ama Yağız izin vermedi "Yağız be-"
"Abla karışma" diyip kolumdan tutup kaldırdı.Bi odaya soktu beni yalvarmaya başladım ama umursamadı bile üstümü çıkardı çıplak kaldım karşısında yine "şimdi sana en sevdiğim cezalardan birini vericem" dedi beni duvara getirdi duvara monte edilmiş zincirler vardı onlarla ellerimi ve ayaklarımı zincirledi hareket dahi edemiyodum. Resmen çırpınıyorum ama hiç bi işe yaramıyor eline kırbaç alıp yanıma geldi. Tüm gücüyle vücuduma vurmaya başladı göğsüm sırtım karnım bacaklarım kollarım hatta vajinama kadar her yerime vurup durdu elimden hiç bişey gelmiyordu canım çok acıyo. Napıcam bilmiyorum.
"Aynı şey yüzünden ikinci kez ceza alıyorsun aynı hatayı üçüncü kez yaparsan katlanamicağın bi ceza veririm sana leşin çıkar şuan ki yalvarmaların o anın yanında hiç kalır ve asla affetmem seni cezan bitene kadar ANLADIN MI" sonda ki bağırması korkmama sebep olmuştu halada vuruyordu tekrar nolur dur demeye başladım "ANLADIN MI" diye tekrar bağırdı
"Anladım yeter ki dur anladım yemin ederim anladım" dememle durdu gülümsedi "belki kaçırmışsındır o kısmı diye son kes uyarıcam suçun sesini yükseltmek ve hakaret etmek eğer üçüncü olursa" diyip güldü sonra da beni öylece bırakıp gitti. Allahım ben bişey yapmadım yemin ederim yapmadım neden yaşıyorum bunları.Hıçkıra hıçkıra ağlıyorum bileklerim çok acıyo artık saatlerdir burdayım ne zaman çıkaracak beni bilmiyorum Allahım nolur yardım et...
Bu bölüm kısa oldu biraz ama olur öyle arada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Misterio / SuspensoBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...