(Lilyum)
Yürüyorum ama içimde bi korku var. Ya bu korku bana doğruyu söylüyorsa. Ancak çok geç yürümeye başladım geri dönüş yok artık.
Biri kolumu tutup çekti beni. Noluyo be. Hareket edemiyorum çok sıkı tutuyo. İçimde ki ses doğru olmamalıydı ama. Ne diyorum ben ya bağırsana kızım. Hemen çığlık attım ama anında ağzımı kapattı inşallah biri duymuştur. Bi dk ayakklarım var benim hadi kızım yapabilirsin. Geriye doğru şeyine tekme atmaya çalıştım ama işlemedi. Kulağımda nefesini hissediyorum.
"Uslu dur küçük avım hikayemiz başlar başlamaz canın yanmasın dimi şimdi arabaya binicez ve bağırmicaksın"
Hemen başımı salladım. Ama tabiki bağıracam deli miyim ben izin veriyim de kaçırsın beni. Cidden bindirdi arabaya kemerimi bağladı bide. Ama akıllıyım ben öyle hemen bağırmak yok kapıdan uzaklaştığı an inip bağıra bağıra kaçıcam.
Uzaklaştı. Hadi kızım yaparsın sen. İndim ve bağırmaya başladım ama sırtımda hissettiğim acıyla gözlerim karardı. Kahretsin.
(Yağız)
Off off birinizde uslu durun be. Kimse görmeden arabaya koydum ve Nur u aradım evi halletsin.
"Evi hazırla yeni avımla geliyorum" ablam bağırdı arkadan
"Ya Yağız bi kere de söz dinlesen ölür müsün"
"Abla uzatma hazırlayın evi. Nur ben gelmeden hazır olsun ev"
"Tamam hallediyorum" telefonu kapattığını sanarak ablama "Ya sinirlendirmesene zaten şu hallerinden korkuyorum" dedi. Aslında Nur a hiç kötü davranmam ama avlarıma yaptığım şeyleri gördüğü için tırsıyo benden. Neyse sohbetlerini dinlemiyim. Kapattım telefonu ve arabayı sürmeye başladım."Evet yeni evine hoş geldin bebeğim şuan beni duymanı isterdim ama bayıltmak zorunda bıraktın beni" kucağıma alıp eve sokarken ayılmaya başladı.
(Lilyum)
Gözlerimi açtım noldu bana neredeyim ben. Beni taşıyan kim en son eve yürüyodum. Bayıldım da hastaneye mi getirdiler beni. Bi dk kaçırıldım ben. Kahretsin bağırmaya başladım hemen ama nafile çok güçlü bu adam kurtulamıyorum. Bi eve soktu beni ve indirdi kucağından.
"Bırak beni nolur bişey yapmadım ben"
"Biliyorum bebeğim sadece yeni avım olmaya hak kazandın"
Deli mi bu ya ne avı hemen kaçmaya çalıştım. Ama tuttuğu gibi yere fırlattı beni.
"Bana bak rahat dur ilk günden canın yanmasın!!" diye bağırdı.
Sıçradım resmen yerimden ama rahat durmaya hiç niyetim yok kurtulmam gerek bu salaktan hem av dedi bana av ne ya nası bi şeyin içine düştüm ben.Yarım saattir çırpınıyorum bağırıp duruyorum en son çok sinirlerimi bozuyorsun diyip bi odaya attı beni. Kapıyı yumruklamaya başladım bende.
Bi kız sesi "Adın ne" dedi. Yardım edebilir mi acaba. Hemen "Lilyum kurtar beni nolur" dedim. "Kapıyı açıcam şimdi bi aptallık yapma sakın" dedi. Tabiki yapıcam açtığın an kaçıcam ama bunu sen bilmesen de olur. "Tamam"
Kapıyı açtığı an yumruk attım ona ve kaçmaya başladım. Yine o adam tuttu beni kahretsin ya.
"Nasıl çıktı bu!!" diye gürledi resmen. Az önce ki kız "girdiğim an yumruk attı tutamadım" dedi. Kahretsin bu niye böyle bakıyo.
"Ablama yumruk attın öyle mi çok yanlış hareket o yardım edecekti oysaki sana"
Tekrar odaya fırlattı beni ve kapıyı kilitledi.Yarım saattir kapıyı yumruklayıp bağırıyorum. Aslında kırmayı da denedim ama yok olmuyo. Leşim çıktı artık. Yere çöktüm ve sessizce ağlamaya başladım. Kim bu adam, neden kaçırdı beni, ne yaptım ben, nasıl kurtulacam burdan off off.
...
Bunları düşünürken uyuyakalmışım. Oda da ki yatakta uyandım. Dün ki kızdan başka bi kız yanımda uyumuş. Kim acaba bu. Kalktım hemen camdan atlatabilir miyim acaba. Camdan aşağı baktım aslında pek yüksek değil ama demirlikler var arasından geçemiceğim kadar da dar. Kapı açık mıdır acaba. Tabiki değil. Neyse şu kız uyanana kadar odayı karıştırıyım bari.
Oda genel olarak gri tonlarında. Çift kişilik yatak var çarşafları ve yastığı gri. Yatağın ayak kısmında puf var bi tane, pofuduk bi yapısı var ve rengi siyah. Yatağın iki tarafında siyah çerçeveli aynalar var. Yatağın sağında ki duvarın önünde bi komidin var. Üstünde gece lambası var ve üç çekmecesi var. Onun üstünde de odada ki tek cam var. Perde beyaz ve tül tarzı bişey. Bi de stor var siyah renkte sanırım içeri ışık almasın diye öyle. Yatağın karşısında ki duvarın önünde çalışma masası var. Bi tane çekmecesi var bide üstünde ayna var. Masanın yanında da duvara montelenmiş kitaplık var. Bi dk kitaplığın üstünde L şeklinde led var. Ve en garip olan kısım makyaj malzemelerimin aynılarından var. Oha parfümlerim de var bu ne be baya benim eşyalarım bunlar hepsi yeni olmasa evimden alıp buraya getirmişler diyebilirim. Son duvarda da bi tane dolap var ve dolapta ayna var yine. Bu odada çok fazla ayna var. Bi de dolabın yanında bi kapı var tuvalet kesin orası. Şu çekmeceleri karıştırıp oraya da giriyim hemen.
Kahretsin ya daha komidinin çekmecesini açamadan kız uyandı. Uyandığını da günaydın demesinden anladım. Salak salak yüzüne bakıyorum şuan.
"Merak etme dün çığlık atıp durdun sabah uyanınca saçma bişey yaparsın diye yanında kaldım sürekli senle kalmicam yani benim işim o değil en azından"
"Adın ne" öldürücü bakışlar atıyorum şuan inşallah ciddiye alır beni
"Nur senin"
"Sanane"
"Bak senin iyiliğin için söylüyorum yanlış davranıyorsun Ela ya da yumruk attın deli misin kızım sen bu kadar hırçın davranarak bi yere varamazsın"
Dediklerine cevap vermek yerine yeni bi soru sormak daha mantıklı geldi "niye kaçırdınız beni"
"Biz diye bişey yok seni Yağız kaçırdı yeni av olarak seni seçti tam sebebini bilemem onu Yağız a sorman gerek"
O da av dedi bana ne avı ya "av derken"
"Av işte insanlar ayı domuz falan avlarlar Yağız da kadınları avlıyo sende yeni avısın"
Ne diyo ya bu(Eee nasıl gidiyo hikaye ben hızımı alamadım yazıp duruyorum inşallah seversiniz sizde)
L şeklinde led derken bundan bahsediyodum belki anlamamışsınızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...