(Lilyum)
Odaya geldiğimiz an beni yatağa itti. "Gerizekalı öyle mi" dedi. Kahretsin onu unutması gerekiyordu. "Ya özür diledim işte" dememle "sence yeter mi Yani" demesi bir oldu.
Sarhoştu ve ceza almadan yırtmam gerekiyordu "ne istiyorsun" dedim ama demez olaydım. Üstümde ki kazağı bi çırpıda çekip çıkardı. Salak gibi kaldım. "Seni" demesiyle ne olucağını algıladım. "Saçmalama!!" diye bağırdım. "Akıllanmamışsın işte halada bağırıyorsun bak" dedi. Off cidden bağırdım salağım yemin ederim.
Üstüme gelmeye başladı. "Gelme nolur" dedim ama dinlemedi. Üstüme çıkıp dudağıma yapıştı. Allahım yardım et. Boynuma indi kafasından itmeye çalışıyorum ama olmuyo. Her yerimi yalıyo resmen göğsüme indi südyenimden açık kalan yerleri öpüyo emiyo yalıyo hatta ısırıyordu. Çığlık atıp yalvarmama rağmen asla dinlemedi. Bi çırpıda südyenimi de çıkardı. Göğüslerim ikinci kez gözleri önüne serildi. Sağ göğsüme ağzıyla işkence çektirirken sol göğsümü de eliyle yoğuruyordu. Halada çığlık atıyorum ama gram umrunda değil. Sağ göğsüme yaptıklarını sola da yapıp karnıma doğru gitmeye başladı. Yavaş yavaş yalayarak aşağı iniyo. Göbek deliğime dilini sokup çıkardı. Yüzüme bakıp çok güzelsin dedi.
"Yapma nolur" diyebildim sadece.
"Sakin ol tadına bakıp bırakıcam" dedi. Bunu demesiyle çığlık attım "İSTEMİYORUM YAPMA YALVARIRIM" diye bağırdım
"Halada bağırıyorsun ama" diyip tek hamlede eşofmanımı çekip çıkardı.
"Özür dilerim özür dilerim yemin ederim bağırmicam yapma sadece yalvarırım" kâle almadı maalesef bacak aralarımı öpmeye başladı. Çığlıklarım daha yoğun olmaya başladı. Bi anda kapı açıldı Allahım sana şükürler olsun. Ela geldi Yağız a "BIRAK KIZI" diye bağırmaya başladı.
Yağız kafasını kaldırıp "Abla çık dışarı" dedi Ela "Yağız yalvarırım bırak kızı yemin ederim yüzüne bakmam bi daha" dedi Yağız bi garip oldu ama hiç bişey demedi. Ela "Yağız bırak bak sarhoşsun pişman olacaksın" dedi Yağız kalkıp yanıma uzandı. Sarılıp kendine çekti. "Tamam abla çık yapmicam" dedi. Ela da bana gülümseyip çıktı. Ama ben halada yalvarıyorum olmuyo güvenmiyorum. Yağız bi anda "sus yoksa kendimi tutamicam uyu sadece" dedi. Direkt sustum ve gözümü kapattım.Yağız rahat durucak mı acaba hadi inşallah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Детектив / ТриллерBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...