(Lilyum)
Yağız çekildi bi anda. Gözlerime odaklanıp "seviyo musun, sevecek misin" dedi. Başımı evet anlamında sallamakla yetindim. Öyle güzel güldü ki bi anda. Dudağıma yapıştı ardındanda.
Karşılık verdim bu sefer. Geri çekilip "seni istiyorum" dedi. Ne dicem şimdi. "Sende istiyo musun" dedi.
"Yağız ben... ben daha önce hiç" dudağıma yapıştı yine. Geri çekilip "biliyorum deneyimsizsin biliyorum. Ama deneyelim işte. Artık tamamen benim ol istiyorum" dedi. Gözlerime bakıyo cevabımı bekliyo. "Yağız amcanlar bekliyo. Ben sana kahve yapıyım sen bi kendine gel. Bu konuyu da o zaman konuşuruz" dedim ve mutfağa kaçtım. Arkamdan baktı öylece.
Kahvesini verdim.
"Sarhoşum diye mi istemiyorsun"
"İçimden geçeni söyleyim mi" diyince başını evet anlamında salladı.
"Aslında sarhoş olman umrumda değil ama Beliz in yazdığı şey aklıma geldi"
"Hay sikicem şimdi Beliz i ne yazdı yine" bu tepkisine güldüm.
"Sarhoşken çevrende ki insanları Melisa sanıyomuşsun"
"Lilyum sensin bilincindeyim"
"Evet ama şuan. Ya yaparken bi anda giderse kafan. Ya beni Melisa sanıp kötü bişey yaparsan. Yağız özür dilerim ama ben bu riski alamam. Ayık kafadayken istediğini yap ama şuan olmaz"Tamam diyip kahveyi dikti kafasına. Sonra da git hazırlan bende hazırlanıyorum amcama geçicez dedi. Ciddileşmesini sağladı dediğim şey ama haklıyım napabilirim.
Gidip üstümü giydim. Üstten sıfır kol beyaz bi crop alttan da beyaz bi kot giydim. Saçımı ve makyajımı da yaptım mı hazırım.
Yağız ın yanına girdim. Ne yaptığına bakmak için. Bana bakıp "hazır mısın" dedi. Başımı sallayınca hadi çıkalım o zaman diyip elini belime attı....
Geldik. Bartu ile Yağız ın arası baya iyi oldu şu bi sene içersinde. Ama Bartu Ahmet amcayla ilk kez tanışıcak bugün. Ahmet amca aslında iyi bi insan. Yani bence. Bana hiç kötülüğü dokunmadı. Tamam anlatılanlar pek güzel şeyler değil ama ilk tanıştığımızdan beri bana o tarafını hiç göstermedi. Hep şen şakrak tarafı ile konuştum.
Masaya oturup yemek yedik, sohbet ettik. Ahmet amca her zaman ki halinde değildi ama. Daha ciddiydi. Özellikle de Bartu ya karşı. Normalde hep espri yapardı ama hiç espri yapmadı hatta yapılanlara da tebessüm etti sadece. Üstüne eklemesi gerekirdi normalde.
Ama Yağız çok geçmeden nedenini dedi. Bartu yu gözü pek tutmamış. O yüzden böyleymiş. Yemekten sonra kahve içerken Ahmet amca bi anda Bartu ya silah kullanmayı biliyo musun dedi. Bartu da hayır dedi. Bunu demesiyle Yağız ciddileşti. Artık Yağız da eğlenceli modunda değil. Ortam iyice gerildi.
Ela bi kaç kez gitmek için adım attı ama Ahmet amca hep oturttu onu. Bartu nun çok pis üstüne gidiyolar. Bartu bi kaç kez espri ile kendini kurtarmaya çalıştı ama ne Yağız ne de Ahmet amca umursamadı.
Tuvaletim gelince yanlarından kalkıp tuvalete gittim. Dönünce Yağız ın yanına oturmak yerine Ela nın ve Nur un ortasına oturdum. Ela nın kulağına "ne oluyo anladın mı" dedim. Hayır anlamında başını salladı. Nur kulağıma "bence bi yalanını yakaladılar. Eminim Yağız araştırmıştır onu. Çünkü Yağız iyi davranıyordu" dedi. Çok mantıklı. Bi dk Yağız ne zaman ciddileşti. Ela nın kulağına "Bartu silah kullanmayı biliyo mu" dedim. Ela da benim kulağıma "bildiğim kadarıyla hayır" dedi.
Nur un kulağına eğildiğim sırada Ahmet amca "kızlar toplum içinde kulaktan kulağa ayıp oluyo ama" dedi. Nur hemen "iyide baba sohbetinize dahil etmiyorsunuz ki napalım sıkıldık" dedi.
Gayet net şekilde "fısıldaşmayın!" diyip Bartu ya döndü. Üçümüz de bi daha konuşmadık.Nur "tatlı vardı onu getiriyim ben. Kızlar siz de yardım edin" diyip ayağa kalktı. Bizde kalktık hemen ama Yağız "oturun!" diyince oturduk. Az sonra da önümüze tatlılar geldi. Aynanda hem Bartu ya odaklanıp hemde bizi nasıl kontrol ediyorlar anlamıyorum.
Ela en sonunda dayanamayıp "AAA YETER. Salın sevgilimi bakiyim" diyip Bartu nun yanına geçti.
Ahmet amca "kızın sohbet ediyoruz ne yaptık sanki" dedi.
Ela da "sohbet!? Sorguya çektiniz çocuğu bildiğin" dedi.
Yağız "Bartu gel biz senle bi sigara içelim" diyip ayağa kalktı. Bartu ya bakmaya başlayınca en son o da kalktı. Ahmet amca da "e bende içiyim bari" diyip ayaklandı hemen.Ela "e kızlar bizde içelim bari" diyince kalktık ama Yağız "oturun!" diyince oturduk.
Ela arkalarından "nereye çıkıyorsunuz bahçe kapısı burda" dedi ama Ahmet amca "terasta içecez" diyince susmak zorunda kaldı yine.Yanımıza geldi hemen "kızlar siz bişey anladınız mı" diyince lafa girdim. "Bence bi konu da yalan konuştu ve o konu da silah"
Nur "bence de net yalan var ama silah mı emin değilim" dedi
Ela "neden silah olduğunu düşünüyosun" dedi bana
Bende "ya çünkü Yağız o ana kadar gayet normaldi. Ne zaman kullanamıyorum dedi Bartu o zaman Yağız ciddileşti"
Nur "bak ben onu farketmedim ama ciddileşme anı oysa haklısın. Çünkü bende farkettim. Tamam babam üstüne gidiyodu ama Yağız normal yaklaşıyordu" dedi
Ela "üff neyse durun ben sana şey sorcam. Evde ne oldu" dedi bana
"Uzun mevzu ama kötü bişey olmadı anlatırım sonra" dedim bendeYukardan silah sesi geldi. Ela direkt fırladı bizde peşinden tabi.
Terasta yoklar. Hemen odaları aramaya başladık. Ve bu sırada tekrar silah sesi geldi. Nur bi tane adama "babam hangi odada cevap vermezsen ölmeni sağlarım" dedi. O da hemen odayı gösterdi. Koşarak oraya girdik. Ela Bartu ya sarıldı hemen. "İyi misin bişey yapmadılar dimi" diye de ekleyince Yağız la Ahmet amca gülmeye başladı. Sonra Bartu da gülmeye başladı.
Nur "ne oluyo bize de söyleseniz de bizde gülsek" dedi. Ela da "aynen" diye ekledi.
Yağız bana bakıp "sen merak etmiyo musun" dedi
Etrafa bakıp "hayır etmiyorum. Bartu silah kullanmayı bilmiyorum dedi. Sizde öğretmeye çalıştınız. Ama sanırım becerememiş dolabı vurmuş. Ama silah senin elinde ve kırık cam parçaları yerde yani ikinci seste senin öyle yapılmaz diyip elinden alıp vurmandan gelmiş" dedim. Güldü o da. Ahmet amca da "diyorum bak ilk gördüğümden beri diyorum hemde. Bu kız fazla akıllı" dedi. Bende güldüm sadece.Ela "bu muydu yani" dedi
Bartu da "sen ne sandın ki" dedi. Ela bişey demedi. O da "yok artık beni vurdular falan mı sandın. Kızım deli misin duyan da katil sanıcak adamları" dedi. Ela da gülmeye başladı. Aynen kanka değiller katil. Nur u çekip dışarı çıkardım. Aslında Ela ya da diyesim var ama onu çıkarsam dikkat çekerdi."Nur tahminim doğru çıktı boş yere silah kullanmayı öğretmezler. Bu işte bişey var" dedim
Bana bakıp "bende fark ettim. O zaman şöyle yapıyoruz sen eve gidince Yağız ı sıkıştırıyorsun. Bende bugün burda kalıyorum babamı sıkıştırıyorum ve bana bak fazla zorlayıp canını tehlikeye atma. Yapamazsan sal. Ben her türlü öğrenirim zaten" dedi
"Tamam sorun yok merak etme" dedimBiraz daha Bartu yu sıkıştırmalarını izledikten sonra evlere dağıldık...
Ne oldu şimdi. Bartu yalan mı konuştu!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av-Avcı
Mystery / ThrillerBir av hikayesi Güçlü bir kız bir gün avcısının eline düşer ve hayatında ilk kez hiç bişey yapamıyordur Ölmeden kurtulması gereken avcısına gittikçe çekilir ama bunun yanlış olduğunu kendine söyler durur...