Öğrenmeliyim

250 5 0
                                    

(Lilyum)

Tamam korkuyorum ve gücümde yetmiyor. Ama ne olursa olsun kurtulmam gerek burdan. Bu adamdan, bu evden, bu cezalardan kısaca herşeyden. Ancak anladığım kadarıyla karşımda benden önce 5 kişiye daha aynı şeyleri çektirmiş bi psikopat var. Ve aynı zamanda katil büyük ihtimal bu cezaların son noktası ölüm. Öğrenmem gerek. Bu adam hakkında daha fazla şey bilmem gerek. Zaafı var mıdır mesela. Kullanabileceğim ufak bişey de olsa olur. Şuanda da gayet sakin ve bişeyler anlatmaya başladı bile bu anı kullanmam gerek.

En önemli kural ne derse desin sakin kal, yargılama ve sakın hata yapma. Bi psikolog olmak istediğim zamanlar insanlarla nasıl konuşacağını araştırmıştın onları hatırla ve konuş.

"Neden günlük tutturuyorsun" onu düşünüyo gibi göster kendini "yani o günlükler ortaya çıksa yaptığın şeyler yazıyo içinde başın derde girmez mi"
"Elimden kurtulamazsın yani günlükleri ortaya çıkarma fikrini unut" hayır ya ters tepti. Tamam konu değiş hemen sorun yok
"Neden kadınlar" vücuduma bakıyo şuan. İğrenç. Umursama umursama.
"Kadınlar ilgimi çekiyor da ondan" elini göğüs aramdan başlayıp aşağı indirmeye başladı. Uff ben niye çıplağım ki haleda.

Ayağa kalkmak için hamle yaptım ama anında altına aldı beni.
"Biliyo musun akıllısın aslında ama senden daha akıllı biri var karşında. Ağzımdan laf almaya çalışıyorsun ama en ufak hareketimden de rahatsız oluyorsun. Ne yapsak ki senle" bunları derken yüzümü okşuyodu. Off nasıl anladı ki bunu.
"Banyo yapabilir miyim" hayır anlamında kafasını sallamakla yetindi.

Dudağıma dudağını değdirmeye başladı. Korkuyorum, tecavüz etmesinden köpek gibi korkuyorum. Ama yanlış bi tepki verip tekrar ceza alma fikri daha korkunç geliyo. Bi anda gülüp geri çekildi. Ama tekrar yüzü düştü ve hatta sinirlendi.

"Ne kadar korkarsan kork kendini kullandırtma. Orospuya ihtiyacım yok" orospu mu dedi o bana.
"Ne diyosun be" tutsana ağzını salak
"Sen kimsin orospu diceksin bana" ya kızım sussana
"Aptal yaratığa bak kendine avcı diyen bi aptal var karşımda gelicek iki dokunacak bende korkup bişey demedim diye orospu olucam OLDU PAŞAM" lan hani yargılamicaktım off ya. Dur bağırdım da ben bi dk tamam unutturmam gerek bağırdığımı. Başka şeylere kızsın tekrar bağırmama kızarsa. Düşünme bunları "hem sanki izin vermeyince bırakıyorsun ben çırpındıkça acı çektikçe daha çok üstüme geliyorsun be. Nefret ediyorum senden. Elinden kurtulmak için herşeyi yapıcam hiç merak etme" neden bu kadar sakin ve hiç bişey yapmıyor.
"Yap bebeğim kurtul kurtulabilirsen" diyip kucağına aldı. Küvete bırakıp suyu açtı.

"Hani ben yapacaktım" sesli düşündüm yine. Neyse zaten demem işime geldi.
"O sinirlerimi bozmadan önceydi. Şimdi sakinleşmem gerek"
"Ben böyle sakinleşmiyorum ama taciz ediyosun resmen beni git başka sakinleşme yöntemi bul" ya ne diyorum ben ya
"Yöntem değişmemi istemezsin" tamam zaten beceremiyorum tutmicam ağzımı
"Yöntemlerin benle alakalı olmak zorunda değil"
"Bi avım varken niye avımla alakasız bi yöntem deniyim ki"
"Sikicem avını yeter be" oha dondum. Buz gibi suyu üstüme tuttu bi anda.
"Avlarıma laf gitmesinden hoşlanmam"
"Ya az önce avına orospu demedin mi sen ayrıca avım dediğin şey BENİM LAN ve suyu ısıt biraz dondum" kanka bu kadar da her düşünceni demesen mi? Eline şampuan sıktı saçlarımı köpürtmeye bağladı ama geçen sefer ki kadar nazik değil asla. Baya çekiyo hatta.

"Ben avımla istediğim şekilde konuşurum. Ama sen dahil kimse yanlış bişey diyemez yada yapamaz. Suya gelirsek de soğuk sudan zarar gelmez. Ve bu konuda son uyarım daha bi kaç saat önce bağırdığın için ceza almışken tekrar bağırıyorsun. Nerden geliyo lan bu cesaret" diyip saçımı çekti bi anda ama yıkamaya da devam ediyo. Sinir göstergesiydi o sanırım. Ya ama ben bağırmamı tutabilen bi insan değilim ki ya. Cidden bağırmamam gerek biliyorum ama tutamıyorum kendimi. Bunu ona desem napar acaba.

"Bakma öyle söyle ne söyliceksen" nasıl bakıyorum ki neyse söyleyim bari
"Ben sesimi kontrol edebilen bi insan değilim. Hatta küçüklüğümden beri öyle annemle çok kavga ederdik bu yüzden" neden bu detaya girdim ki.
"Benle kavga etmek bu hayatta en son isticeğin şey olur. Gerçek anlamda" bişey diyemedim zaten annem geldi aklıma yıkada çıkıyım şurdan yeter.

(Yağız)

Herşeye cevap vermesine rağmen bu sefer sustu. Ama bişeyler düşünüyo belli. Aslında hayatını araştırdım. Annesi ve babası trafik kazasında ölmüş. Onlar öldükten sonra şehir değiştirmiş ve kendine yeni bi hayat kurmuş. Annesi mi geldi acaba aklına.

(Lilyum)

Beni küvetten çıkarıp üstüme havlu sarmasıyla anladım ki bitti. Zaman nasıl geçti ve ben ne düşündüm bilmiyorum. Aslında bu benim normalim bazen transa geçerim ve o an beni öldürsen de ne olduğunu anlamam. Bu çoğunlukla banyoda olur. Hatta bu yüzden banyodan sonra ne kadar hızlı yaptım desem de saate baktığımda 2-3 saat geçmiş olduğunu fark ederim.

Yine sandalyeye oturtup saçlarımla ilgilendi.
"Neden buzluğa kaşık koydun" oha ilk kez soru sordu bana. Yani ilk değil ama emir vermek değil amaç gerçekten merak etmiş tipinden belli.
"Cevap versene" baya merak ediyo baksana peşine düştü bide
"Niye gülüyorsun!?" gülüyo muyum evet gülüyorum komiğime gitti ama ben napıyım. Neyse cevap veriyim bu iş meraktan sinire gidiyo.
"Gözlerim için ağlayınca çok şişiyolar. Bende buz koyuyorum ki şişini alsın"
"Anladım" dedi ve gitti nereye gitti şimdi bu. Üff neyse fırsattan istifade üstümü giyeyim. Dolabı açıp önüne geçtim. İlk iş iç çamaşırı giydim. Yakalanırsam da üstümde bişey olsun. Hiç yakalanasım yok elime ne geldiyse onu giydim. Aynaya baktım çizgili bi tişört ve beyaz bi şort gelmiş elime. O değil bu dolapta çok fazla beyaz şort var. Neyse otur yerine gelir şimdi.

Lilyum:

Evet geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet geldi. Süzdü beni giyinmem hoşuna gitmedi sanırım. Neyse diyip kaşıkları gözüme bastırdı. Etrafı görmeme kısmı hoşuma gitmedi bunu kendim yapmalıydım.

"Ne kadar durması gerek bunun"
"Bilmem şişliği inince çekiyorum ben" gözümden çekip baktı. İnmiş dedi ve yerine koydu nemlendirici mi sürdü. Sonra da parfüm sıktı. Yine alnımdan öptü ve ne yapmak istersin dedi. Bu sefer salak değilim
"İçerde Nur ve Ela da olucak şekilde oturucaz ben sorucam siz cevaplicaksınız kabul mü" yürek mi yedin kızım ya az huyuna gitseydin bari. Ya huyu ne biliyo muyum onu öğrenmek için bu çaba zaten. Oha tamam dedi ve aşağı indirdi beni.

"Nur ablam nerde"
"Tuvalete girdi o gerizekalı, kızı ne zaman salar diye söyleniyordu"
"Tamam sen işini bırak gel otur bende ablamı alıp geliyorum" dedi ve gitti






Hadi bismillah konuşma nasıl geçicek kim bilir

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin