İlk Ceza

835 7 3
                                    

(Yağız)

Yapmam gerekeni yaptım ve çıktım odadan. Hemen Nur un yanına gittim. Bilgisayarı açtım ve Nur la izlemeye başladık. Nur klasik olarak acıdı yine. "Yağız yetmez mi çıkar kızı korkuyo baksana" dedi
"Nur yok artık beş dk bile olmadı farkında mısın" dedim
"Ama baksana çok korkuyo"
"Acıyosan izleme" dedim ve izlemeye devam ettim.

Bir saattir izliyorum. Nur bi noktadan sonra izleyemedi evin içinde bişeyler yapmaya başladı açıkçası ne yaptığıyla çokta ilgilenmiyorum. Aslında çoğu insan şu yaptığımı yapamıyo. Yani acımasa bile aynı görüntüyü bu kadar uzun süre izlemezler, sıkılırlar. Ben sıkılmıyorum ama zaten bu özelliğim avcı olmama büyük katkı veriyo bence. Sonuçta hayatlarını öğrenmem gerek. Örnek veriyorum Lilyum sadece hayatını öğrenmek ve onun hakkında yeterince bilgi edinmek için şakasız 3 ay boyunca sabah akşam hatta gece izledim onu. Ara sıra ablamın çağırmaları hariç tek aktivitem onu izlemek oldu. Şimdi de bilgisayarın başına oturmuş köpeklerin havlamasını ve Lilyum un yalvarışlarını izliyorum ve asla sıkılmıyorum.

Eveeet iki saat doldu artık çıkarabilirim. Elime et aldım ve içeri girdim köpeklere erleri attım ve sakinleşmelerini sağladım. Ardından Lilyum u kaldırdım. "Nolur çıkar beni" diyip sarıldı. Hepsi aynı şeyi yapıyo ceza sonlarında o cezayı benim verdiğimi biliyorlar ama onları çıkartırken de yine benden medet umuyorlar denize düşen yılana sarılır misali. Aslında yürütecektim ama ayakta durucak hali kalmamış. Kucağıma alıp yatağa yatırdım alnını öptüm ve "uyu biraz kendine gel" dedim. Tam çıkıyodum sonra niye çıkıyım ki diyip yatağın karşısına oturdum ve izlemeye başladım.

(Lilyum)

Sıçrayarak uyandım. Karşımda duruyordu. Pişkin pişkin uyandın sonunda diyo bide. Öldüresim var yemin ederim. Tabi bu düşüncemi kendime saklayıp "ne zamandır uyuyorum" dedim sadece. Güldü "üç saat oldu baya uykucu çıktın" dedi. En kötü bakışımı attım ona. Oysa sadece güldü. "Çok terledin duş alıcaksın gir banyoya" dedi salak mı sanıyo bu beni "hayır" dedim aslında neden hayır dedim ki cidden girebilirdim ama çok geç.

"Sen mi yaparsın ben mi yaptırırım" ne diyo be bu "yapmicam dedim" diye çıkıştım. "Anladım ben yaptırıcam" diyip kalktı yok be yapmaz öyle bişey dimi. Kaldırdı beni ve tişörtümü çıkardı. Kahretsin südyenle kaldım bildiğin hemen kollarımla kendimi sarıp "tamam yapma ben yaparım" dedim. Ama "çok geç söz dinlemeyi öğreneceksin" diyip banyoya soktu beni. Merak ettiğim banyoyu da görmüş oldum neyse sonra anlatırım burayı. Şimdi şu salağı ikna etmem gerek çünkü cidden dediğini yapıcak gibi duruyo. Eğilip pantolonumun düğmesini açtı hemen geri çekilip "nolur izin ver ben yaparım" dedim tekrar kendine çekti ve pantolonumu aşağı indirdi.

Hayır ya taciz bu resmen "YAPMA" diye bağırdım.
"Sen bunları bağırdığın için yaşadığının bilincindesin dimi çünkü değilsen daha güzel ceza yöntemlerim var merak etme" diyince özür diledim hemen sonra da "ya nolur ben yapıyım çık sen söz bi daha sözünden çıkmicam" dedim. Aslında çıkadabilirdim kendimden asla emin olamıyorum böyle konularda.

Çok net bi şekilde hayır dedi ve beni küvete soktu. Sütyenimi de çıkarmaya çalışınca "sapık mısın o kadar da değil" diye çıkıştım. Sadece "uslu dur" dedi ve çıkarttı ellerimle göğsümü sardım hemen. Suyu açtı ve ısısını ayarladı. Vay be tam sevdiğim ayarı tutturdu. İlk önce saçlarımı yıkadı kendi şampuanım ve saç kremimle hemde. Aslında hoşuma gitmedi değil nazik ve güzel davranıyor. Çıplak olmasam sıkıntı yok.

Sonra vücuduma geçti. Kollarımı kaldırmak istediğinde izin vermedim yine de çekti ve aldı. Allahtan öbür elim vardı. Sonra diğer kolumu da isteyince hemen kol değiştirdim ve verdim. Onu da halledince vücuduma geçti ve kollarımı çekmemi söyledi. Hayır diyince uzatma dedi. Ama çekmedim bi anda bileklerimden tutup kollarımı kaldırdı. Hayır ya resmen göğüslerimi görüyo şuan. Bi de baya onları da köpükleri hatta altlarına kadar sonra bacaklarıma geçti. Ve daha çok korktuğum şeyi de yaptı. Donumu çıkarttı. "YAPMA" diye çığlık attım ama nafile umursamadı bile. Bide donumu köpürtüp vajinamı da yıkadı. Bu sırada çırpındım aslında ama pek bişey değiştirmedi bu.

En son duruladı ve çıkarttı beni. Havluya sardı sonra da içeri geçirdi. Çalışma masasının önüne oturttu ve saçlarımı taramaya başladı. İşin garip tarafı bunları yaparken mest olmuş gibi yapıyordu. Tek kelime etmiyo ve tüm odağıyla yapıyo. Ben demeden saç rutinimi bile yaptı resmen benim ihtiyaçlarımı benden iyi biliyo. Sonra kaldırdı ve iç çamaşırı çıkarttı. Havluyu üstümden aldı. Aslında ben giyinsem dedim ama cevap bile vermeyince sustum. Vücudumu iyice kuruladı havluyla sonra da üstümü giydirdi. Üstten kırmızı bi kazak alttan da kırmızı bi eşofman giydirdi. Sonra bi anda saçlarıma kitlendi.

Rahatsız oldum iyice ve yatağa doğru adım attım. Kolumdan tutup çekti. Saçlarımı eline aldı ve topladı. Yüzünde ufak bi gülümseme oluştu. Kitaplığa yanaştı ve bi sepetin içinden kırmızı bi toka çıkardı. Arkama geçip saçımı topladı sonra da her banyo sonrası kullandığım nemlendiricimi alıp yüzüme sürdü. Ve dudaklarımı da es geçmedi. Ve ilk kez konuştu. "Coco mu vanilya mı" başta anlamadım ama sonra parfümden bahsettiğini anladım. Vanilya diyince onu alıp sıktı hemen.

Ardından gülümsedi ve alnımdan öptü. Ne yapmak istersin diyince mal gibi kaldım. Sonra yine hayatımın hatasını yaptım "burdan kurtulmak isterim" dedim ters ters baktı. "Düzgün bişey istesen cidden yapacaktım" dedi ve gitti kapıyı da kitledi.

Off ya napıcam ben burda...

Lilyum:

Bu arada vanilya ve coco dünyanın en güzel kokusu falan olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Bu arada vanilya ve coco dünyanın en güzel kokusu falan olabilir. Hemde insana temiz bir vibe veriyo.

Nasıl gidiyo hikaye bu arada sevdiniz mi

Benden bugünlük bu kadar şakasız 6 bölüm yazdım bi anda az değil

Bi kaç yorum gelince yeni bölüm gelir 1 kişi bile merak etsin yeter ilk hikayem sonuçta çokta ultra bi vote yorum falan beklemiyorum ama az da olsa olsun yani salağana yazmıyım😋

Av-Avcı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin