"Tek hamle, kaybettin..."
Zhao Feng'in zar zor gizlediği şok olmuş ve heyecanlı bir ifadesi vardı.
Kazandım? Ve tek hamlede kazandım?
Dövüşten önce, sol gözündeki değişikliklerden dolayı Zhao Feng reaksiyon hızına ve görüşüne güvenerek Zhao Kun'un hamlesini engelleyebileceğini düşünmüştü, hatta iyi kullanırsa 10 hamleden daha fazlasını bile engelleyebilirdi.
Fakat sonuç beklentilerinin çok ötesindeydi.
Zhao Kun'un saldırısı izleyiciler için çok hızlıydı ama Zhao Feng'in sol gözü için onun bütün hareketleri gün gibi ortadaydı.
Ve sol göz tam kapasite aktifleştiğinde Zhao Feng'e rakibinin hareketleri yavaş ve hantal olarak görünmüştü.
Zhao Kun'un yeteneğinin kusurlarını gördüğünde sersemlemişti.
Kusurlar!
Yüksek derece dövüş sanatındaki kusurlar!
Zhao Feng bunu anlayamamıştı, rakibinin kusurları nasıl böyle kolayca görebilmişti? Belki de bunun nedeni rakibi yeteneği tam anlamıyla icra edememiş olmasıydı.
En sonunda, Zhao Feng sinek olayında olduğu gibi içgüdüsel olarak hareket edip rakibine ölümcül bir vuruş yaparak tek hamlede kazanabilmişti.
Hua!
Dövüş sanatları alanındaki tüm öğrenciler şok içindeydi.
"Yanlış mı gördüm!? Kaybeden Zhao Kun oldu!"
"Bu doğru! Kaybeden Zhao Kun!"
Tüm Zhao öğrencileri gözlerini fal taşı gibi açarak suratlarını tuhaf bir ifade almıştı.
.....
"Bu nasıl mümkün olabilir... Bu herife nasıl kaybederim?"
Zhao Kun'un yüzünde sorgulayıcı bir ifade vardı.
Evet!
Anlamadığı bir şekilde aniden kaybetmişti.
O an, Zhao Feng ve Zhao Kun'un yüz ifadeleri birbirine benzedi.
"Bu tesadüfen oldu!"Zhao öğrencileri Zhao Kun'un ifadesini gördüklerinde, anladılar.
Bu söylendikten sonra, hepsi kabul etmeye başladılar.
"Haklısın! Bu çocuk baya şanslı olmalı tesadüfen kazandı!"
"Çok şanslı olmalı..."
D.N: Hep böyle olur zaten, tesadüften başka bişi değildir :D
Kalabalık Zhao Feng'in zaferinin nedeninin bu olduğu konusunda aynı kanıya varmışlardı.
"Şans? Belki de."Zhao Feng belli belirsiz bir şekilde gülümsedi ve ayrılmak arkasını döndü.
"Çocuk! Orda dur!"Zhao Kun karnını tutarak yavaşça Zhao Feng'in önünde doğruldu ve karanlık bir tavırla "Zhao Feng! Biraz önce sadece şanslıydın bu yüzden kazandın. Tekrar dövüşelim!" dedi.
"Tekrar mı dövüşelim?"Zhao Feng kaşlarını çatarak Zhao Kun'a baktı ve "Birincisi yaralısın. İkincisi de benim zamanım yok." dedi.
Bunu söyledikten sonra Zhao Feng dövüş sanatları alanının bir köşesine doğru yöneldi ve bir grup sersemlemiş halde bulunan öğrenciyi arkasında bıraktı."Piç! İyileştikten sonra, Zehirli Yılanın 13 Değişiminde mükemmelleşeceğim ondan sonra da seninle dövüşeceğim."
Zhao Kun başka bir şey söylemeden öfkeli bir ifadeyle oradan ayrıldı.