"Lord Guanjun kapalı meditasyondan çıktı ve üç gün içerisinde kendisi buraya bizzat gelecek." Bu haber Gök Muhafızları Taburunda patlama etkisi yarattı.
Bir çok genç heyecanla yumruğunu sıktı.Guanjun Eyalet Şehrinde Lord Guanjun mutlak güç demekti, o bütün yetişimciler tarafından saygı duyulan efsanevi bir figürdü.
Bu haberden sonra, On Gök Muhafızından biri olma rekabeti daha da şiddetlendi ve On Gök Muhafızdan olanlar da birbirine meydan okumaya başladı.
Hiç şüphesiz, On Gök Muhafızında sıralaman ne kadar yüksekse, seçilme şansın o kadar yüksek olacaktı.Gençler çıldırmış gibiydi, sürekli yetişimlerini artırıyorlar ve neredeyse kazanma şansları olmasa bile birbirlerine meydan okuyorlardı.
O iki gün içerisinde Zhao Feng'e bile meydan okundu.
Zhao Feng bu meydan okumaların hepsini kabul etti ve Yıldız parmağını kullanarak rakiplerinin işini tek hamlede bitirdi.Daha az problem çıkması için, Zhao Feng yedinci derece aurasını saldı.
Bunu yapmasının iki nedeni vardı.
Birincisi, daha az kişinin ona meydan okuması için.Yedinci dereceye ulaştığında Dövüş Ustalığı seviyesine ulaşmış olurdun ve bu bambaşka bir seviyeydi.Diğer gençler kolay kolay cesaret edip ona meydan okuyamayacaktı.
İkincisi, Yetişimin ne kadar yüksek olursa Lord Guanjun tarafından seçilme sansın o kadar yüksek olacaktı.Zhao Feng de gizemli ve efsanevi Lord Guanjun'a hayrandı.
"Aman tanrım! Zhao Feng yedinci dereceye ulaşmış!"
"Gök Muhafızları Taburunda artık bir süper dahi daha var!"
Zhao Feng'in yedinci dereceye ulaştığı haberi hızla yayıldı.Zhao Yufei ve Huang Qi de onu tebrik etti.
"Dövüş Ustalığına ulaştığın için seni kutluyorum kardeş Zhao." Huang Qi saygı ve hayranlıkla Zhao Feng'e baktı.
Savaşçı Yolunun dokuz derecesi üç düzeye ayrılıyordu: Dövüş Acemisi, Dövüş Sanatçısı, Dövüş Ustası.
Bir kişi daha üst düzeylere ulaştıkça saygınlığı da önemli ölçüde artıyordu.
Dövüş Acemisi yetişimcilerin en alt düzeyiydi.Dövüş Sanatçısı olmak kazandığın gücün yanında, insanların saygısını da beraberinde getiriyordu.Bir kişinin en üst düzeye ulaşması için sadece Dövüş Ustası olması gerekiyordu.
Bir kişi yedinci dereceye ulaştığında, on üç ülkeden davetler alabilirdi.
"Kardeş Feng'in Feng Hanyue ve Lei Cong'a kaybetmeyeceğini biliyordum." Zhao Yufei'nin gözlerinde mutluluk parıltısı vardı.
Zhao Feng'in yedinci dereceye ulaşmasını kolayca kabul etmişti ve onun adına mutlu olmuştu.
Dış saha öğrenciliğinden iç saha öğrenciliğine, oradan Güneş Tüyü Şehrinin dahisi olmasına kadar, Zhao Yufei hep yanındaydı ve onun yükselişine tanıklık etmişti.
"Yufei, sahip olduğun potansiyelle, sen de yakında yedinci dereceye ulaşacaksın." Zhao Feng gülümsedi ve sol gözüyle Zhao Yufei'nin vücudunu inceledi.
Zhao Yufei'nin yetişimi altıncı derecenin zirvesindeydi ve On Gök Muhafızı sıralamasında beşinci sıradaydı.
Alanın merkezindeki binada.
"Gök Muhafızları Taburunda bir çok dahi var, umarım Lord Guanjun hayal kırıklığına uğramaz..." Üçüncü Muhafız mırıldandı.
Zamanının çoğunu binada geçirse de, Gök Muhafızları Taburunda olan olayları yine de biliyordu.Zhao Feng'in yedinci dereceye ulaştığı haberini duyunca, Feng Hanyue ve Lei Cong şok oldu.