Zhao Feng mağaraya girince hemen bir soğukluk hissetti.
Derinliklerine gittikçe mağaranın iç alanı artıyordu.Mağaranın içinde bazı ölümcül hayvanlar ve vahşi hayvanlar vardı, ama hepsi de zayıftı.Zhao Fen onları uzaktan görür görmez gümüş yayıyla avlıyordu.
Yakınlaştıklarında ise yeni eğri bıçağını kullanıyordu.Bıçak ölümcül hayvanları kolayca kesiyordu.
Kısa bir süre sonra, kan kırmızısı taş bir duvar ortaya çıktı ve bu kırmızı taş duvarın altında, kan kırmızısı bir gölet vardı.Zaman zaman göletin üzerinde baloncuklar beliriyordu.
Zhao Feng kırmızı sıvının ne olduğunu bilmiyordu ama aurasının pitonunkine benzer olduğunu hissediyordu.
"Kan bitkisi, Kan Ruh Çimi, Kan Bambu kayası...üç yüz yıllık, beş yüz yıllık, bin yıllık..."
Zhao Feng gözlerini kırmızı taşın üzerinde tutarak güldü.
Bazı değerli ilaçlar kırmızı taş duvarın üzerinde büyümüştü ve en büyük olanları bin yıllıktı.Zhao Feng bir keresinde iki yüz ve üç yüz yıllık kaynakları yediğinden, bu ilaçların ne kadar değerli olduğunu biliyordu.
Normal bir beş yüz yıllık kan bitkisinin değeri yirmi bin gümüş civarıydı.
Bin yılın üzerindeki kan bitkileri ve kan ruh çimleri ise, Güneş Tüyü Şehrinin stoklarında yoktu bile.
Zhao Feng kaba taslak hesaplayarak yirmi civarı üç yüz yıllık kan bitkisi, ondan fazla beş yüz yıllık kan bitkisi ve üç tane bin yıllık kan bitkisi olduğunu gördü.
"Beş yüz yıllık kan bitkileri normal dövüş sanatçıları için harika.Bin yıllık kan bitkileri ise 6.derecedeki yetişimciler ve Dövüş Ustaları(7.derece ve üzeri) için bile nadirdir."
Zhao Feng mutluluğunu gizleyemedi.
Bir kişi ölmediği sürece şans yoluna kesinlikle çıkardı.
Zhao Feng bir ölüm kalım durumundaydı ama hayatta kalmıştı.Ve çaresizlik içinde bu şanslı yere gelmişti.
Zhao Feng kırmızı taş duvara doğru yürüdü, değerli bitkileri hemen toplamadı.
Gözleri kırmızı gölete odaklandı.
Göetin yanında uzanan bir kaç piton ölü derisi vardı.Sıvı ise, taş duvardan akıyordu.
"Taş duvarda bu kadar değerli bitkiler yetiştiğine göre, bu sıvının kesinlikle normal olmadığı belli."
Zhao Feng heyecanlı bir şekilde baktı.Dikkatlice eğilerek kırmızı sıvıya dokundu.Aniden, sol gözünde bir sıçrama oldu.Kan kırmızısı sıvının etkisi Vücut Güçlendirme Tozundan bile fazlaydı.
"Harika!"
Kan kırmızısı gölet değerli bitkilerin yetiştiği taş duvarın kaynağıydı.
Plop!
Zhao Feng hemen gölete atladı.
Gulugulu!
Zhao Feng gözeneklerinden sıcak ve acılı bir enerjinin girdiğini hissetti.
Vu~
Zhao Feng keyifle inlemekten kendini alamadı.
"Bu göletten gelen enerji satın aldığım Vücut Güçlendirme Tozundakine göre çok daha fazla."
Zhao Feng Çapraz Hava Nefes Tekniğini ve Metal Duvar Tekniğini aynı anda deveran etti.
Kan kırmızısı sıvı son derece gizemliydi.Sadece vücudu güçlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda İçsel Kuvveti de artırıyordu.