Zhao Yijian'ın küçümsemesine karşılık Zhao Feng sadece hafifçe gülümsedi.Zhao Yijian güçlü olsa da kibirli bir tavrı vardı.Bu yüzden onunla konuşmanın bir anlamı yoktu.Söyleyeceklerini sadece eylemlerinle anlatman gerekiyordu.
Zhao Feng cevap vermese de, bu hali Zhao Yijian'ın gözüne iğne gibi batıyordu.
Kalabalık hafiften şaşırdı.Zhao Yijian zaten kibirliydi ama Zhao Feng'in "sessizliği" kelimelerin anlatabileceğinden çok daha şey anlatıyordu.
"Çocuk, eğer şimdi konuşmazsan, daha sonra hiç konuşamayabilirsin." Zhao Yijian derin bir biçimde konuştu.
Jiang!
Kılıcı Zhao Feng'in önünde parladı.
Zhao Yijian direkt olarak Akıcı Buz Kılıcıyla başladı.Kibirli bir insan olsa da, Zhao Feng'in yarı dövüş sanatçısı gücüne sahip olduğunu biliyordu bu yüzden her şeyiyle saldıracaktı.
Zhao Feng kılıçtan gelen bir ürperti hissetti.
Sssss!
Kılıç Zhao Feng'in omzunu yarım inçle ıskalamıştı.
"Ne kadar üst düzey bir teknik! Sadece ardıl görüntüsünü görebildim!"
Eğer Zhao Feng sadece bir yarı dövüş sanatçısı gücünde olsaydı, kesinlikle yüksek seviye Akıcı Buz Kılıcıyla mücadele edemezdi.
Zhao Feng savunmasının Zhao Yue'ninkinden üstün olduğunu düşünmüyordu.
Ceng!
Bir yaprak gibi hafif bir şekilde, Zhao Feng rakibinden uzaklaştı.
Saldırı anlamında, Zhao Feng Zhao Yijian'ın dengi değildi, Zhao Yue gibi yüksek derece vücut güçlendirme tekniği de öğrenmemişti.
"Nereye kaçıyorsun?" Zhao Yijian hızlıca sıçradı ve havada Akıcı Buz Kılıcını kullandı.
Zhao Feng ne kadar atlatmaya çalışırsa çalışsın, ürperti onu takip etmeye devam ediyordu.
"Yüksek seviye bir yüksek derece dövüş sanatı demek böyle bir şey!" diye düşündü.Zhao Feng zirve seviyesine ulaşan Öfkeli Ejderha Yumruğunun bile Zhao Yijian'ın Akıcı Buz Kılıcının dengi olmadığını biliyordu.
"Uçan Buz Patlaması!"
Zhao Yijian'ın hamlesi aniden değişti.Kılıç şimdi Zhao Feng'in düşüş noktasına yönelmişti.
Bu iyi değil!
Zhao Feng havadaydı ve yere indiği anda Zhao Yijian'ın alan saldırısını atlatamayabilirdi.
"Akıcı Buz Kılıcına bakın! 4.derecenin altındayken bile alan saldırıları yapabiliyor!"
"Görünüşe göre bu dövüş bitti!" Maçı izleyen eski kuşaklar Zhao Yijian'a övgüde bulundu.
"Aşağı gel!" Zhao Yijian'ın Uçan Buz Patlaması Zhao Feng'in vücudunun alt tarafına doğru kaotik bir patlama gönderdi.
"Hafifçe Yüzen Dalga!" Zhao Feng bütün kanını yoğunlaştırırken derin bir nefes aldı, bu havada sıçramasına izin verecekti.
Teng!
Zhao Yijian'ın ölümcül hamlesinin üzerinden atlarken, vücudu yer çekiminden çıkmıştı.
Bu...nasıl mümkün olabilir?
Zhao Yijian Zhao Feng'in bu ölümcül hamlenin üzerinden "sıçrayarak" geçişini izlerken olduğu yerde dona kaldı.
"Ne! Zhao Feng Hafifçe Yüzen Kayığı bu düzeye kadar öğrenmiş mi?" Ana hakem Zhao Feng'i överken sakalını sıvazladı.
"Hafifçe Yüzen Dalga! Hafifçe Yüzen Kayığın nihai hareketi, bunu yapmayı nasıl başardı?" Daha önce Hafifçe Yüzen Kayığa çalışmış olan dövüş sanatçısı şaşkınlık içinde haykırdı.