Zhao Feng'in performansı Zhao Yufei, Feng Hanyue ve Yang Qingshan'ı da afallatmıştı.
"Bu çocuk basit değil, Kardeş Nan Gongfan'ın Tanrısal Vakum Kuvvetinin menzilinin içinden saldırı yapabildi." Yang Qingshan sesli bir şekilde güldü.
Zhao Feng'in figürü rüzgar gibiydi ve ileriye doğru meteor ışınları gönderiyordu.Akan Rüzgar Duruşu onun hızını ve saldırısını önemli ölçüde artırıyordu.
Nan Gongfan'ın Tanrısal Vakum Kuvveti İçsel Kuvveti kullanarak rüzgarı kontrol etti ve bir hortum yarattı ama Zhao Feng Akan Rüzgar Duruşuyla bunu çözdü ve bu da Nan Gongfan'ın yüzünün hafiften kararmasına neden oldu.
Aynı ustanın öğrencileri olduklarından, Zhao Feng'e bir ders vermek istemişti ama onun bu kadar can sıkıcı olabileceğini beklemiyordu.
"Hortum Girdabı!"
Nan Gongfan haykırmasıyla ilk baştaki hortum aniden kaotik bir hal aldı ve her yöne doğru genişledi.Rüzgarın kuvveti bir evi kolayca paramparça edebilecek güçteydi.
Ne kadar korkunç bir hamle!
Zhao Feng göğsünün ezildiğini hissetti ve rüzgar elbiselerini yırtıp attı.
"Bu bir Kutsal dövüş sanatının gücü mü?"
Zhao Feng sol gözünü kısarak Nan Gongfan'ın İçsel Kuvvetindeki değişimi görmeye çalıştı.Altıncı seviyenin zirvesindeki Gümüş Duvar Tekniği yıkıcı hava dalgasının karşısında sağlamca duruyordu.
Hmm?
Zhao Feng'in sol gözü Nan Gongfan'ın hamlelerinin ardındaki kalıbı ve derinliği gördü ve bunu Hortum* Rüzgar Duruşuna benzer olduğunu fark etti.
Daha sonra sol gözünün yeteneğini açarak bu sahneyi zihnine kazıdı.
Shua!
Anında, sol gözünün içindeki boyutta Nan Gongfan'ın Hortum Girdabını kullandığı bir sahne belirdi.Boyutun içinde, bu sahne onlarca kez daha yavaş oynuyordu ve farklı açılardan gözlemlenebiliyordu.
Daha sonra, Zhao Feng bu yeteneğin içgörüsünün Hortum Duruşuna benzer olduğunu fark etti.
"Beşinci hamle- Yıldız Parmağı!"
Zhao Feng rüzgarla birlikte hareket etti ve ardında yeşil ışık noktaları bırakan delici bir parmak gönderdi.Bir anda, Yıldız Parmağının hasarı çarpıcı bir şekilde arttı.
Yıldız Parmağın beşinci seviyesi!
Feng Hanyue ve Zhao Yufei şok oldu.Yıldız Parmağı, Bulut Ülkesinde zor olmasıyla ve büyük riskler taşımasıyla ünlüydü.
Bu yeteneğin toplam yedi seviyesi vardı.Eğer bir kişi dördüncü seviyeye ulaşırsa, yetişim olarak yedinci dereceye ulaşamamış olsa da İçsel Kuvvetinin vücudunun dışına çıkarabilirdi.Beşinci seviyeye kadar öğrenildiğinde, saldırılar bir meteor gibi olurdu, hızlı ve güzel.Bunu daha da korkutucu yapan Zhao Feng'in Nan Gongfan'ın Tanrısal Vakum Kuvvetindeki açıklarını görebiliyor olmasıydı ve o da oraları hedef alıyordu.
"Bu herif bunu nasıl yaptı...?"
Nan Gongfan'ın yüz ifadesi sonunda değişerek hemen etrafındaki rüzgar katmanını patlattı.
Boom--
İkilinin çarpıştığı yerde 3 metrelik bir çukur oluştu.
Bir noktada, Nan Gongfan'ın yetişimi yedinci derecenin sınırlarını aşmıştı.