Süper Dahi Bei

318 62 0
                                    

Boom!

Bu gürültü Gök Muhafızları Taburundaki diğer gençleri hemen alarma geçirdi.

"O ikisi kimin nesi? Tek vuruşta Lei Cong'u uçurdular."

"Ahşap evleri yıkmanın kurallara aykırı olduğunu bilmiyorlar mı?"

Bir kaç genç şok içindeydi.Zhao Feng ve Zhao Yufei de alarma geçti.Dışarı çıktıklarında, Lei Cong'a ait ahşap odanın yıkıldığını gördüler ve Lei Cong'un kendisi üstündeki tahtalardan daha yeni kurtuluyordu.

"Siz ikiniz Gök Muhafızları Taburunun cezasından korkmuyor musunuz?" Lei Cong ağzından sızan kanı sildi.

"Biz Gök Muhafızları Taburundan değiliz." Yakışıklı olanın dudakları kıvrılırken ifadesiz olan hala aynıydı.

"Gökleri Yok Eden Son Rüzgar!"

Lei Cong bir kez daha İçsel Kuvvetini patlattı ve iki yabancıya doğru saldırdı.Bu hamle tam gücünü içeriyordu ve altıncı derece bir yetişimciyi kolaylıkla öldürebilirdi.

"Benim yapmama izin ver!"

Neşeli genç kibarca güldü ve saldırıya doğru dönen beyaz bir İçsel Kuvvet gönderdi ve onu kolaylıkla eritti.

"Ah!"

Lei Cong vücudunun hiçbir şey yapmadan ileri doğru hareket ettiğini hisseti, bu yüzden hemen İçsel Kuvvetini deveran etti ve geri çekilmeye çalıştı.

"Hehe, yere çök!"

Genç elini bir kez daha hızla döndürdü ve Lei Cong kendisini yere doğru çeken emici bir kuvvet hissetti.

Pat!

Lei Cong yere düştü ve gencin tekmesiyle savruldu.

"Ahh, görünüşe göre Gök Muhafızları Taburunda hiç dahi yok." Yakışıklı olan genç başını salladı.

"Ben dedim." İfadesiz olan genç bunu söyledi ama aslında kastettiği: "Ben dedim, beni buraya gelmem için zorlayan sendin..."

Diğer gençler hafiften kasıldı.

Dövüş bir anda başlayıp bitmişti.

Si!

Bunu izleyen gençler soğuk bir nefes aldı.İki numara Lei Cong kolayca yenilmişti.

"Şu biraz önce kullandığı yetenek zirve derece dövüş sanatlarını aşıyordu, yoksa..."

Zhao Feng hafiften afalladı.Neşeli olan gencin biraz önce kullandığı yeteneğin en az yarı-Kutsal derece olduğundan emindi!

"Gök Muhafızları Taburunun zayıf olduğunu kim söyledi?" Yan taraftaki ahşap odaların birinden soğuk bir ses yükseldi.

Shua!

Güzel, gümüş saçlı bir figür ortaya çıktı.

"Feng Hanyue!"

Gök Muhafızları Taburundaki gençlerin yüzünde neşeli bir ifade oluştu.Feng Hanyue On Gök Muhafızı arasında birinci sıradaydı ve yedinci dereceye Lei Cong'dan çok önce ulaşmıştı.Ve yedinci dereceye ulaştığında Lei Cong'u on hamlede yenmişti.

"Hm? En azından bir dahi varmış." Konuşkan genç Feng Hanyue'yi ölçüp biçerken konuştu.

Feng Hanyue gümüş renkle parlamaya başlarken saçları rüzgarla uçuştu.

Ceng! Shua!

Hemen iki gencin yolları kesişti ve gürültülü bir ses eşliğinde, durduları yerde büyük bir çukur açılmasına neden oldular.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin