TZhao Feng'in tek parmağı izleyenleri şok etmişti.Gençler onu durdurulamaz bir saldırı gibi hissetmişti, hatta Yang Qingshan bir an "Bei Moi"nin geri döndüğünü sandı.
Hatta Lord Guanjun'un gözlerinde de parlak bir ışık ışıldadı, hemen sonra da eski karanlık ve soluk haline geri döndü.
Shua!
Zhao Feng'in yıldırım hızındaki parmağı Nan Gongfan'ın Tanrısal Vakum Kuvvetini delmiş ve onun geri çekilmesine neden olmuştu.
Tek bir hamlede kimin avantajı elinde bulundurduğu belli olmuştu.
Vakum Kuvveti Rüzgarı!
Nan Gongfan hemen Kutsal dövüş sanatını tekrar kullandı, bu sefer Zhao Feng ile doğrudan çarpışmak için değildi çünkü onun saldırısı inanılmaz derecede güçlüydü.
Yıldız Parmağı altıncı seviyeydi, son seviyenin bir seviye altındaydı.Bunun anlamı Zhao Feng bu yarı-kutsal dövüş sanatını neredeyse zirve seviyeye kadar öğrenmişti.
En korku verici tarafı ise Zhao Feng'in bu yeteneği Hortum Duruşuyla birleştirmesi ve Yıldız Parmağını tek hamlede işi bitirecek kadar güçlendirmiş olmasıydı!
"Daha Hortum Duruşunun 50-60% kadarını Yıldız Parmağıyla bütünleştirmeme rağmen ortaya çıkan güç inanılmaz." Zhao Feng de hafiften şaşırmıştı.
İlk vuruşmalarından sonra, Nan Gongfan hemen Vakum Kuvveti Rüzgarını kullanarak hızını artırdı.
"Bu herif ne zaman bu kadar güçlendi? Yang Qingshan'dan bile daha korku verici."
Nan Gongfan Zhao Feng'i test etmeyi denedi.Eğer biraz önceki saldırı onun öldürücü hamlesiyse Nan Gongfan'ın kazanma şansı vardı ama eğer sadece normal bir saldırıysa...
Akan Rüzgar Duruşu! Dumanlı Saydam Adım!
Zhao Feng'in hız yeteneği aniden değişti ve figürü ortadan kayboldu.Sessiz bir şekilde, rüzgarla birlikte aktı ve Dumanlı Saydam Adımı korkunç bir derecede kullanabiliyordu.
Zhao Feng Nan Gongfan'ın Tanrısal Vakum Kuvvetinin rüzgarını bile kendi hız yeteneğine yardım edecek şekilde kullanabiliyordu.
Nan Gongfan'ın rakibinin nereye gittiğini göremeyince aniden içine bir korku düştü.
Hortum Duruşu! Yıldız Parmağı!
Tiz ses tekrar ortaya çıktı ve bu seferkinin gücü bir öncekine göre biraz daha fazlaydı.Nan Gongfan kalbine düşen soğuk hisle birlikte acilen Kutsal Dövüş Sanatını rakibinin bu hamlesini engellemek için kullandı.
Bu iki hamle birbiriyle buluştuğunda, dışarı doğru bir hava dalgası yayıldı.
Shua!
Nan Gongfan kolunda bir acı hissetti ve elbisesinin kolunda delik oluştuğunu ve oradan kan damladığını gördü.
Sadece 2-3 hamlede Nan Gongfan yaralanmıştı ve sonraki bir kaç hamle boyunca da Zhao Feng onu hız ve güç anlamında ezdi.
Nan Gongfan o kadar baskı altındaydı ki doğru dürüst nefes almakta zorlanıyordu ve elinden geleni yapsa da Zhao Feng'e zarar veremiyordu.
"Vakum Kuvveti Rüzgar Dikeni!"
Nan Gongfan bu umutsuz durumun ardından en güçlü saldırısını yaptı.Aniden beyaz duman diken şekline büründü ve Zhao Feng'e doğru yöneldiler, bu dikenlerin gücü dokuzuncu derece yetişimcilere bile tehdit oluşturabilirdi.
Gümüş Hava Bariyeri!
Zhao Feng hiç hareket etmedi, etrafında yarı saydam gümüş bir parıltı belirdi ve "klank" sesiyle birlikte Nan Gongfan'ın en güçlü saldırısını engelledi.