İllüzyon Balık Resminin 9 değişimi zihninde ileri geri oynatıldı.Zhao Feng bu görüntülerin içerdiği içgörünün çok derin olduğunu hissetti hatta 4 Rüzgar Duruşundan bile daha zordu.Eğer İllüzyon Balık Resmini tamamen kavrayabilirse, onun için faydalı olabilecek ödüller elde edebilirdi.
"Haha, eğer İllüzyon Balık Resminin 9 değişimini de anlayabilirsen, biz senin ustan olma hakkına bile sahip olamayacağız." Beyaz cübbeli yaşlı adam gülümsedi.
Onların konuşmaları sırasında, beyaz cübbeli yaşlı adamın soyadının Zhang ve onun uzmanlığının düzenekler üzerine olduğunu öğrenmişti.Kırmızı suratlı yaşlı adamın ise soyadının Guan olduğunu ve hap ustası olduğunu öğrenmişti.
Zhao Feng onları "Yaşlı adam Guan" ve "Yaşlı adam Zhang" olarak isimlendirmeye karar verdi.
İkinci kattan ayrıldıktan sonra, Zhao Feng Yardımcı Papaz Qiu'nun ona artık daha farklı gözlerle baktığını fark etti.Eğer daha önce olsaydı onun gözünde ancak bir karınca gibi olurdu ama üçüncü testi geçtikten sonra Yardımcı Papaz Qiu sonunda bu gencin küçümsenmemesi gerektiğini anladı.
"Yaşlı adam Guan, niçin benimle kavga ediyorsun? Bu çocuğun bir düzenek dahisi olduğunu göremiyor musun?" Yaşlı adam Zhang öfkeli bir şekilde konuştu.
Sağlamlaştırma Alemindeki bir velet İllüzyon Balık Resminin 7.görüntüsüne kadar çözümleyebilmişti ve bunu oldukça kısa bir sürede yapmıştı.Yükselme Alemindeki düzenek ustaları bile bunu başaramazdı.
"Yanlış! Yaşlı adam Zhang, o çocuğun harika bir perspektif yeteneğine sahip olduğunu göremiyor musun? Bu bir hap ustası için gereken bir şey." Yaşlı adam Guan sert bir şekilde cevap verdi.
Konuşurlarken, bir kez daha aralarında bir kavga patlak verdi.
Yardımcı Papaz Qiu şok içindeydi, böyle sıradan yeteneğe sahip bir gencin iki yardımcı liderin birden ilgisini çekeceğini hiç düşünmemişti.
O iki yardımcı lidere karşı saygı duymasının nedeni sadece Yarı-Gerçek Ruh Alemi seviyesinde olmaları değildi, ayrıca Klana büyük katkılarda bulunmuşlardı ve klandaki otoriteleri Elderlerin bir basamak altındaydı.
Binadan çıktıktan sonra, Zhao Feng Lord Guanjun ve diğer iki öğrenciyle buluştu.
Zhao Feng'in yine tam puan aldığını öğrenince Lord Guanjun'un yüzünde tatmin olmuş bir gülümseme belirdi.
Üçüncü test güneş batarken sona erdi ve gençler puanlarına göre Klana kabul edileceklerdi.
"Sadece ilk 20 kişi Klana alınacak." Yardımcı Papaz Qiu konuştu.
Sonuçları beklerken gençler son derece gergindi.
"Birinci sıra Xiao Sun 8 puan, İkinci sıra Yun Mengxiang 7.5 puan..." Klan öğrencilerinden biri sonuçları açıklamaya başladı.
"Onuncu sıra Zhao Feng , 6 puan!"
Onuncu sıraya gelindiğinde Zhao Feng kendi ismini duydu.Son iki testten tam puan almış olsa da, sonuçta toplam puanıyla yüksek sıralara yerleşememişti.
Yang Qingshan bile ondan daha yukarıda, 6. Sıradaydı.Nan Gongfan ise başarılı bir şekilde ilk 20'ye girerek 17. Sırayı aldı.
Üç öğrenci de kabul edilmişti.
Lord Guanjun çok mutlu ve gururluydu.Oraya öğrenci getiren eski kuşaklardan bir çok kişi vardı ve çok azı bütün öğrencilerini Klana sokabilmişti.
"Lord Guanjun, senin üç öğrencin de oldukça iyi." Lord Cangtie güldü.
Lord Guanjun onun kelimelerindeki latifeyi anlayabiliyordu.3 öğrencisi de başarılı bir şekilde Klana girmiş olsa da, yetenekleri yüksek değildi, bu yüzden Klanın alt tabakasında yukarı çıkamayacaklardı.