Sıralama Mücadelesi

338 60 0
                                    

"Pekala, iki ana hakemin kararına göre hareket edip Zhao Feng'in katılmasına izin vereceğiz." Tarikat lideri Zhao Tiancang, Zhao Feng'e ilgili bir şekilde baktı.

İki ana hakemin ve tarikatın liderinin kararına karşı kimse karşı çıkmaya cüret edemedi.Zhao Feng ilk defa tarikata aidiyet hissini yaşamıştı.

Zhao Tianjian öfkeyle titredi.Zhao Feng'in canlı bir şekilde döndüğüne inanamıyordu.

"Gri kartal başarısız oldu." Gri kartal gibi güçlü biri nasıl başarısız olurdu?

"Zhao Feng!"

Hakem konuştu: "Şimdi sana kuralları anlatacağım."

"Tamam." Zhao Feng dikkatli bir şekilde dinledi.

Bu turnuvada insanlar birbirine meydan okuyordu.İlk tur olan "Yer mücadelesi"nde elli dış saha öğrencisi 50 iç saha öğrencisine meydan okumuştu.Eğer kazandılarsa iç saha öğrenciliği yerini almışlardı.Her dış öğrencisinin üç tane meydan okuma hakkı vardı, üç meydan okumayı da kaybedenler dış saha öğrencisi olarak kalmıştı.Bu yüzden, dış saha öğrencileri birisine meydan okumadan önce, ilk olarak onların gücünü hesaplamalı ve daha zayıf rakip seçmeleri gerekiyordu.

"Zhao Feng, geç kaldığın için, senin sadece bir meydan okuma hakkın var." Hakem katı bir şekilde konuştu.

Bir hak mı?

Zhao Feng başını salladı: "Anladım." Şuan sahip olduğu güçle kolay bir şekilde iç saha öğrencisi olabilirdi.Aptallık yapıp Zhao Linlong gibi birini seçmediği sürece, kazanabilirdi.Açıkçası Zhao Feng bunu yapmayacaktı ve hemen en güçlü adama meydan okumayacaktı.

"Şimdi bir kişiyi seçebilirsin.Eğer kazanırsan, onun yerini alabilirsin." Hakem uyardı.

"Tamam!" Zhao Feng sahneye zıpladı ve orada oturan elli kişiyi inceledi.

Elli kişi, elli sandalye hepsi belli bir düzene göre ayarlıydı.

Soldan sağa doğru sırasıyla Zhao Linlong, Zhao Chi, Zhao Han, Zhao Qin...

İlk sıradaki ilk on kişi iç saha öğrencilerinin en iyi onunu temsil ediyordu.Yedinci sandalye ile ikinci sıra arasında, Zhao Feng Zhao Yufei'yi gördü.Zhao Yufei ona bakarak nazikçe gülümsedi. İkisi komşuydu ve birbirleriyle tanışıklıkları vardı.

Zhao Yue, Zhao Yijian, Zhao Gan,Zhao Guang kırkıncı ve ellinci sıra arasındaydılar.Zhao Feng'den hariç, beş kişi daha iç saha öğrencisi olmuştu.

Kime meydan okumalıyım? Zhao Feng onları incelerken gülümsedi.Birinci sıradaki Zhao Linlong'un gözleri kapalıydı, sanki bir şey üzerine içgörü kazanmaya çalışıyor gibiydi.Sanki turnuva umurunda değildi.

İç saha öğrencilerinin üst sıralarındakilerin bir endişesi yoktu.Fakat, sondakiler gergindi.Ne de olsa Zhao Feng dış saha öğrencilerinin birincisiydi.Sahip olduğu güçle kolaylıkla ilk ona ulaşabilirdi.

"İkinci sıra...Altıncı sandalye..." Zhao Feng'in gözleri Zhao Yufei'nin sağındaki kişinin üzerinde durdu.

Hakem "Numara on altı "Zhao Fei" lütfen gelin." dedi.Zhao Fei on altı ya da on yedi yaşındaydı.Yetişimi üçüncü derecenin zirvesindeydi ama aurasının dördüncü derece yetişimcilerinkinden aşağı kalır yanı yoktu.

"Çocuk, dördüncü dereceye ulaştın diye sakın beni yenebileceğini düşünme!" Zhao Fei sakince sahnede yürüdü.

"Heh, bu Zhao Fei oldukça güçlü.[Blok Metal Vücut] ile, iki tane yarım adım dövüş sanatçısını yendi."

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin