Gelecek Potansiyeli

303 52 0
                                    

Salonda gençler diken üstündeydi.

Zhao Feng'in kaşları çatıktı, Lord Guanjun'un bir bakıştan sonra On Gök Muhafızının birinin bile gözüne girememesine inanamıyordu.

"Savaşçı Yolunun dokuz derecesi sadece temeldir.Burada, sonraki aleme ulaşamadığınız sürece, güç, yetenekler ve yetişimin bir önemi yoktur." Lord Guanjun'un sesi salonda yankılandı.

Bu sözler gençlerin kulağına yarı anlaşılmış yarı tuhaf geldi.Sadece bir kaç kişi Lord Guanjun'un sözlerinin anlamını idrak edebildi.

"Ona göre, Savaşçı Yolunun dokuz derecesi sadece temel...Bu aşamada eğer gücün diğerlerinden daha fazla olsa bile, sonraki aleme ulaşamadığın sürece bunun bir anlamı olmayacak." Zhao Feng bir şeyler anladı.

Bir ay önce Usta Ye ile olan konuşmayı hatırladı.

Usta Ye demişti ki: "Savaşçı Yolunun dokuz derecesi vücudu ve kemikleri çalıştırır ve temeli şekillendirir."

Şimdi, Zhao Feng bunu derince düşündü ve Savaşçı Yolunun dokuz derecesinin gerçek hedefinin öldürmekle ya da yeteneklerle alakası olmadığını fark etti.

"Bu genç sormaya cüret edebilir mi, eğer Savaşçı Yolunun dokuz derecesinde yetişim ve güç önemli değilse, ne önemli?" Feng Hanyue ayağa kalktı ve saygılı bir şekilde sordu.Bunu yaparken de sırtından soğuk terler akıyordu.

Diğer dokuz genç de istemsizce terledi ve onun cesaretini takdir etti.

Lord Guanjun Feng Hanyue ile ilgili iyi bir izlenime sahip olmuş gibi göründü: "Bu aşamada güç ikinci sıradadır çünkü gelecek en önemlisi.Seni daha ileriye taşıyabilecek bir yol!"

Gelecek.

Seni daha ileriye taşıyabilecek bir yol!

Zhao Feng hemen anladı.İnsan, Lord Guanjun'un seviyesine gelince bakış açısı değişiyordu.

Bir örnek vermek gerekirse: Bir Dövüş Sanatçısı kendi derecesinde en güçlü olabilir, ama yeterince potansiyele sahip değilse ve yedinci dereceye aşıp Dövüş Ustası olamazsa, altıncı derecede en iyi olmasının bir anlamı olmayacak.Ve bu yüzden, onlar böyle büyük gruplar tarafından yetiştirilmeyecek.

Bu aynı zamanda Lord Guanjun'un gençlere bir kez bakarak potansiyellerine görmesini ve şu anki güçleriyle fazla ilgilenmemesini açıklıyordu.

Açıkçası, daha iyi potansiyeli olanlar genelde daha yüksek yetişime sahip oluyordu bu yüzden de On Gök Muhafızından bir öğrenci seçecekti.

"Öyle desem bile, yine de bir test edilmeniz gerekecek." Lord Guanjun bunu dedikten sonra, yumruk büyüklüğünde saydam kristal bir küre çıkardı.

Bu küre eşsiz bir materyalden yapılmıştı.İşareti üzerine, Bei Moi kristal küreyi aldı ve onu On Gök Muhafızına verdi.

"Bu o şey!" Nan Gongfan kalbinin teklediğini hissetti.

O sene Bei Moi ile birlikte Ruhani Savaş Salonuna geldiğinde, Lord Guanjun yine bu küreyi çıkarmıştı.

Lord Guanjun konuştu: "Bu küre kişinin potansiyelini ölçebilen özel bir eşyadır.Gelecek potansiyelini yüzde doksan dokuz oranında tahmin edebilir."

Bunu duyunca gençler ister istemez gerildi.

"Bir kişinin potansiyelini ölçebilen bir eşya!" Zhao Feng'in ilgisini çekti.

O sırada, Bei Moi kristal küreyi Feng Hanyue'ye verdi.

"Gözlerini kapat ve bilincini ve İçsel Kuvvetini onun içine koy." Lord Guanjun konuştu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin