Altın Bronz Kalıp Vücudu
Bu Hou Yuan’ın öldürücü hamlesiydi ve kullanıldığında onun gücü ve savunması bambaşka bir seviyeye yükseliyordu.Zhao Feng biraz önce geri ittirilmişti ve neredeyse yaralanacaktı.
O sırada Zhao Feng açık olan sol gözüyle hamlenin açıklarını inceledi.
Gelişmiş görüş moduyla, Hou Yuan’ın vücudunda kırmızı altın renk ışık cızırtıları belirdi.
“Vücut güçlendirme tekniğiyle içsel kuvvetin kusursuz birleşimi.Yarım adım sonrasında vücuduyla Yükselme Alemine girecek.”
Zhao Feng’in kalbi yerinden oynadı.
En iyi yedek iç saha öğrencilerinin Yükselme Alemindeki yetişimcilere meydan okuyabildiği söylentilerine şaşmamak gerekiyordu.Vücut güçlendirme tekniği yetişimin en basit yoluydu ve diğerlerini güç ile ezmekle ilgiliydi.Bu nedenle, vücut güçlendirme tekniklerinin açıkları oldukça küçük oluyordu.
Zhao Feng sol gözüyle onda kesin bir açık bulamadı.
Altın Bronz Kalıp Vücudun ardındaki ilkeleri görebiliyordu, ama iki vücut güçlendirme tekniğinin stilleri farklı olduğu için, onu kısa bir sürede kendi üzerinde kullanamazdı.
“Velet! Görelim bakalım ne kadar direnebileceksin!”
Hou Yuan’ın sesi duyulurken bir yandan da saldırı oranı azaldı.Bunun yerine Zhao Feng’in figürünü bulmak için elinden geleni yapıyordu ve saldırılarında aceleci davranmıyordu.
Zhao Feng’in hareket yeteneği İllüzyon Balık Resmiyle birleştikten sonra, kaotik duruma uygun bir şekilde her yerde illüzyonlar vardı.Yani rakip daha fazla hamle yaptıkça, aldatılmaları daha kolay hale gelirdi.
Sakin ve mantıklı bir kişi İllüzyon Balık Resminin etkisini düşürmek adına hareketlerini kısıtlardı.Kısa bir süreliğine, Hou Yuan hamle yapmadı, Zhao Feng’in gerçek vücudunu bulmaya çalışıyordu ve enerjisini harcamıyordu.
Eğer düşman hamle yapmıyorsa, ben yapacağım.
Yıldız Parmağı!
Zhao Feng soğuk bir şekilde güldü ve maksimum seviye Yıldız Parmağını Hou Yuan’a gönderdi.
Ding Ding Ding… !
Saldırının Hou Yuan’a ulaşmasıyla kıvılcımlar ortaya çıktı, bu keskin hamleler onun savunmasını bile delemedi.
“Hahaha...Senin saldırın bu mu?”
Ne kadar korkunç bir savunma!
Zhao Feng’in kalbi tekledi, Altın Bronz Kalıp Vücudun savunması Gümüş Hava Bariyerinden bile daha güçlüydü.
Küçük Altın Metal Yumruk!
Hou Yuan haykırarak Zhao Feng’e kilitlendi ve yumruğunu savurdu.
Yumruğun rüzgarı bile tek başına Sağlamlaştırma Aleminin 8. ve 9.derecesindeki yetişimcileri yok edebilirdi.
Gümüş Hava Bariyeri!
Zhao Feng içsel kuvvetini maksimuma kadar deveran etti ve Gümüş Duvar Tekniğinin savunma yeteneğini kullandı.Derisinin üzerinde ince ve saydam bir gümüş katman belirdi.
Boooom……...
Yumruk hedefine vurdu, gümüş saydam bariyer sarsıldı ve rengi sönükleşti.Zhao Feng üzerine bir dağ bastırıyormuş gibi hissetti ve bu baskının altında, Geri Dönen Nefes Tekniği maksimum seviyeyi aştı.
Çaaaaat!
Bazı Yükselme Alemi yetişimcilerini bile ittirebilecek bu hamleyle, Gümüş Hava Bariyeri en sonunda kırıldı.Ama Zhao Feng bu enerjiyi kullanarak onlarca metre geriye sıçradı ve Dumanlı Saydam Adımı kullanarak geriye çekildi.