"O insanlar nereden geldi?" Zhao Feng her şeyin gerçek dışı olduğunu düşündü.
Beklenmedik bir şekilde, sol gözünün yeni bir yeteneği açılmıştı: Gördüğü bir sahneyi hafızasına alıp onu kusursuz bir şekilde yeniden oynatabiliyordu.
Eğer Zhao Feng isterse, sahneyi açıp biraz içgörü kazanmayı deneyebilirdi.Dış dünya hakkındaki bilgisinin sınırlı olduğunu biliyordu.Azure Çiçek kıtasında sayısız ülke vardı. Gök Bulutu Ormanı sadece ondan fazla ülke boyunca uzanıyordu.Güneş Tüyü Şehri sadece bir ülke içindeki küçük bir şehirdi.
Zhao Feng kontrolünü tekrar kazanınca mutluluk da beraberinde geldi.Sırtlan artık ölmüştü ve gitmesi için hiç bir engel kalmamıştı.
Acele etmeliyim. Zhao Feng ana turnuvayı düşününce endişelendi.
Mağaranın girişi kayalarla engellenmişti.Tek yapması gereken bir yol açmaktı.
Peng!
Küçük olan kayalar sadece yüz elli kilo civarındaydı.Sadece vücuduyla bile onları onları ezebilirdi.Bir de İçsel Kuvvetini ekleyince kayalar paramparça olacaktı.
Daha büyük kayalarla karşılaşınca, onları kenara itmeye başladı.Normal 5.derece yetişimciler sadece vücutlarını kullanarak yedi yüz elli kiloluk kuvvete sahiplerdi.Zhao Feng Metal Duvar Tekniğini dördüncü seviyeye kadar öğrendiğinden, en az bin iki yüz elli kiloluk güce sahipti, normal 5.derece yetişimcilerden beş yüz kilo fazlaydı.Açıkçası, Metal Duvar Tekniğinin ana kullanım amacı kişinin savunmasını artırmaktı gücünü artırmak değil.
Yarım saatin sonunda Zhao Feng kendine bir yol açmayı başardı.Fakat hemen ayrılmadı.Hala kırmızı taş duvarda kalan değerli kaynaklar vardı.
Kükrer!
O sırada, bazı ölümcül hayvanlar ve vahşi hayvanlar çığlık atmaya başladı.
"Üst düzey ölümcül hayvanın bedeni daha çok hayvanın ilgisini buraya çekecek." İlk seferki yaşananlardan sonra, Zhao Feng hemen hızını artırdı.Roket gibi, taş duvara uçtu ve bitkilerin bazılarını aldı.Onun tek bir amacı vardı: Üç tane bin yıllık bitkiyi almak.Bin yıllık kan bitkisi, bin yıllık ruh çimi ve bin yıllık kan bambu taşı.
Bunun için bir kaç nedeni vardı, birincisi zamandan tasarruf.Bir çok hayvan toplanmaya başlıyordu.İkincisi, üç yüz ve beş yüz yıllık bitkiler oldukça değerli olsa da, Zhao Feng onlardan çokça yemişti, bu yüzden onların etkisi onun için açık değildi.
Ceng!
Bitkileri aldıktan sonra durmaya cesaret edemedi.
Kanyona girdiğinde, çoktan yedi sekiz ölümcül hayvan birbiriyle dövüşmeye başlamıştı.Ayrıca otuz kadar vahşi hayvan da vardı, hepsi 4.derece gücündeydi.Zhao Feng elinden geleni yaparak onları atlatmaya çalıştı ve dereye doğru yöneldi.
Onları atlatmayı denese de, yine de arkasından gelen bir kaç vahşi ve ölümcül hayvan vardı.
"Ölüme mi susadınız!" Zhao Feng bağırarak avcunu alt düzey bir ölümcül hayvana vurdu.
Çaaat!
Ölümcül hayvanın kemikleri anında paramparça oldu.Bu saldırıyı tamamen kaslarıyla yapmıştı, hiç İçsel Kuvvet kullanmamıştı.Bu alt düzey ölümcül hayvan ormana ilk geldiğinde karşılaştığı Yeşil Başlı Kaplan Kraldan biraz daha güçlüydü.
Hayvanı tek vuruşta öldürmesi diğer hayvanların korkuyla dağılmasına neden oldu ve hafızasına göre, Zhao Feng geldiği yöne doğru gitmeye başladı.