İki Seçenek

309 57 0
                                    

Ekstra bir ödül mü?

Zhao Feng'in nefesi hızlandı: "Üçüncü Muhafıza ödülün ne olduğunu sorabilir miyim?"

"Birinci seçenek, ekstra 100 puan alabilirsin, ikinci seçenek ise bütün puanlarının silinmesi karşılığında bir Kutsal dövüş sanatı alabilirsin." Adam konuştu.

100 savaş puanı...Ne!? Kutsal Dövüş Sanatı!?

İlk seçenek Zhao Feng'in bir çok şey almasına olanak sağlayabilirdi, çünkü 10 puan bir zirve derece dövüş sanatı demekti.Ama ikinci seçenek de Kutsal Dövüş Sanatıydı!

Guanjun Sarayının en güçlü gruplardan biri olduğuna şüphe yoktu, bir Kutsal Dövüş Sanatını böyle kolayca çıkarabiliyordu.

"Açıkçası sana tavsiyem ilk seçeneği seçmen çünkü bu puanları kullanarak bir çok eşya alabilirsin.Kutsal dövüş Sanatı ise yedinci derecenin altındakiler için öğrenmesi çok zor, hatta bazı dokuzuncu dereceler bile öğrenemiyor." Üçüncü Muhafız tavsiyede bulundu.

Zhao Feng derin düşüncelere daldı.

Karşısındaki adam Guanjun Birliğinde üçüncü sıradaydı ve o Lord Guanjun'un sağ kol adamlarından biriydi, bu yüzden onun değerlendirmeleri genelde mantıklı olurdu.

Eğer ilkini seçerse, Zhao Feng ekstradan 100 puan daha alarak puanlarını yarı-Kutsal Dövüş Sanatı ve bazı yetişim kaynaklarıyla kullanabilirdi.Diğer taraftan ikinciyi seçerse bütün puanları silinecekti.

Eğer Kutsal Dövüş Sanatını seçerse büyük bir risk ile karşı karşıya kalacaktı, çünkü onu öğrenmeyi başaramazsa her şey boşa gidecekti.Mantıklı düşününce ilk seçenek daha iyiydi ama diğeri de Kutsal Dövüş Sanatıydı! Savaşçı Yolunu aşıp Kutsal Savaşçı Yoluna girme şansı...

Hu!

Zhao Feng derin bir nefes aldı, karar vermek zordu.

"Ah bu arada söylemeyi unuttum, Guanjun Sarayının bir kuralına göre yedinci derecenin altında olanlar bir Kutsal Dövüş Sanatı seçemezler.Karar vermen için sana yedi gün vereceğim." Muhafız aniden bu yeni bilgiyi de ekledi.

Savaşçı Yolunun Yedinci Derecesi?

Zhao Feng başını salladı, kararı tanrıya bırakacaktı.

Görev süresince, yetişimi altıncı derecenin zirvesine ulaşmıştı.

Yedi gün.

Eğer yedinci dereceye geçebilirse, Zhao Feng ikinci seçeneği seçebilirdi.Eğer başaramazsa, sadece ilk seçeneği seçebilirdi.

Kararını verdikten sonra, Zhao Feng hemen ahşap odasına göndü.

Görevin sonunda, bir çok genç savaş puanları karşılığında silah, kaynak ve dövüş sanatları almak için Hazine Odasına gidiyordu.Sadece Zhao Feng odasında kaldı.

O günün öğleninde, Zhao Yufei ve Huang Qi neşe dolu bir şekilde döndü.Zhao Yufei bir tane zirve derece dövüş sanatı ve bir çok yetişim kaynağı almıştı.

Feng Hanyue ve Lei Cong puanlarının çoğunu yetişim kaynaklarına harcamıştı, özellikle Lei Cong bütün puanlarını kaynak ve haplara vermişti.

"Hahaha...Bu nadir bin yıllık ateş otu ve kan güçlendirme hapı yedinci dereceye aşmama yardımcı olacak...Bu sefer kesinlikle başaracağım!" Lei Cong yüzünde heyecanlı bir ifadeyle odasında bacaklarını çaprazlayarak oturdu.

Bin yıllık ateş otu daha çok enerji içerdiğinden diğer bin yıllık bitkilerden çok daha değerliydi.

Kan güçlendirme hapı da kişinin İçsel Kuvvetinin arınmasına ve yoğunlaşmasına yardım ettiğinden, yedinci dereceye aşmaya çalışan biri için oldukça faydalıydı.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin