Quan Chen'in ortaya çıkması Zhao Feng ve diğerlerini hafiften rahatsız etti.
Lord Guanjun sakindi: "Endişelenmeyin, o sadece Yükselme Aleminin 3. Semasında olan bir öğrenci ve teste karışacak kadar gücü yok."
Taş sahnede Yardımcı Papaz Qiu orada izleyen öğrencileri gözlerinde uyarır gibi bir ifadeyle süzdü.Bu öğrenciler yıldırım çarpmışa döndüler ve hemen belli bir mesafeye çekilerek sessizleştiler.
Quan Chen bile öyle yaptı, o da Yardımcı Papaz Qiu'dan korkuyor gibiydi.
Kırık Ay Klanında Yardımcı Papaz düzeyi orta düzeylerdeydi.Yüksek bir otoriteye sahip olmalarının yanında ayrıca Yükselme Alemindeydiler.
"İlk test "Ruhani Gökyüzü Kirişi" yeteneğinizi ölçecek.Şu kristal halka kirişinin gördünüz mü? Yeteneğinizi ölçecek olan şey o." Lord Guanjun açıklama yaptı.
Zhao Feng ve diğer ikisi yüksekliği 5 metre olan kristal kirişe doğru döndü, daha önce kullandıkları kristal küreye benziyordu, ama bu çok daha iyiydi.
Kısa bir süre sonra gençler içinde kendileriyle ilgili basit bilgiler içeren numara plaklarını aldılar.
"İlk test "Ruhani Gökyüzü Kirişi" başlıyor.1 numara Zhang Junchen." öğrencilerden biri duyurdu.
Sahnede, bütün işi altındaki adamları yaparken Yardımcı Papaz Qiu sandalyesinde oturuyordu.
Kısa bir süre sonra Zhang Junchen sahneye çıktı ve Ruhani Gökyüzü Kirişinin önüne vardı.Yöntem kristal küre ile aynıydı- zihinsel enerjini topla ve onu kirişin içine aktar.
Veng~
Kirişin üzerinde beyaz ışık katmanları belirdi ve ışık 2 metre yüksekliğe ulaştı.
Ruhani Gökyüzü Kirişinin yüksekliği 5 metreydi ve ilk 4 yarım metrenin anlamı Ölümlü Vücudun düşük, orta, yüksek ve zirve düzeyleriydi.2 metreye ulaşması gencin yeteneğinin bir zirve Ölümlü Vücut olduğu anlamına geliyordu.
"Ölümlü Vücuda sahip biri Klana mı girmek istiyor? Rüyanda görürsün! Kaybol buradan!"
Soğuk bir ses taş sahnenin etrafında yankılandı.Biraz önce teste giren genç ruhunu kaybetmiş gibi sahneden indi ve Klanın öğrencileri tarafından oradan uzaklaştırıldı.
Bu sahne Zhao Feng ve diğer ikisinin birbirine şok içinde bakakalmasına neden oldu.Böyle yeteneklere sahip olan dahileri direk olarak evine yolluyorlardı.
Gerçekte herkes Lord Guanjun gibi kristal küreye sahip olmadığından daha önceden yeteneğini test etme imkanı bulamamıştı.
Daha sonra gençler teste girmeye devam etti.İkinci genç ilkine göre biraz daha iyiydi.Işık 2.5 metreye ulaşmıştı bu da düşük düzey Ruhani Vücudu temsil ediyordu.
"Düşük düzey Ruhani Vücut, geç.İlk test için 2 puan."
.....
Kurallara göre, bir kişinin yeteneği 2 metreyi geçtiği takdirde kabul ediliyor ve yeteneklerine göre bir puan veriliyordu.
2.25 metre 1 puandı ve bu yarı Ruhani Vücudu temsil ediyordu.
2.5 metre 2 puandı ve düşük düzey Ruhani Vücudu temsil ediyordu.
2.75 metre ise 3 puandı ve yetenek düşük-orta düzey Ruhani Vücut arasındaydı.
Eğer bir kişinin yeteneği 3.5 metreye ulaşırsa, alacağı puan 6 olacaktı ve bu yükseklik yüksek düzey Ruhani Vücudu temsil edecekti.