Ölüm Takımı

338 63 0
                                    

"Ne hakında konuşacağız acaba?"

"Önümüzdeki ay Lord Guanjun'un kapalı meditasyondan çıkacağını duydum, bununla alakalı olabilir mi?"

Bir kaç zeki genç tahmin yürütmeye başladı.

Gök Muhafızları Taburu, Guanjun Sarayındaki özel bir güçtü ve iki amacı vardı: Birincisi dahileri yetiştirmek, ikincisi ise Guanjun Birliği için taze kan desteği sağlamaktı.

Bu organizasyonun kurucusu Lord Guanjun'un kendisiydi.

"Herkes burada." Soğuk ve duygusuz bir ses binada yankılandı.

Shua!

Bir adam ortaya çıkmadan önce gençler sadece bulanık bir figürün varlığını hissetmişti.

"Üçüncü Muhafız." Feng Hanyue de dahil On Gök Muhafızı başları eğdi.

Üçüncü Muhafız sadece bir takma isimdi ve bu kişiyi temsil ediyordu.Herkes Guanjun Birliğinde on sekiz kişi olduğunu ve Lord Guanjun'a karanlıklardan yardım ettiğini biliyordu.Onların hepsi de Dövüş Ustasıydı ve güçleri normal Dövüş Ustalarından çok daha fazlaydı.

Zirvenin yapıldığı gün ortaya çıkan Muhafız on yedinciydi ama Qiu ailesinin elderini sadece iki hamlede yenmişti.Karşılarındaki Üçüncü Muhafız ondan kat kat daha güçlüydü.

"Hepiniz bilmelisiniz ki Lord Guanjun önümüzdeki ay kapalı meditasyondan çıkacak." Muhafızın sesi basitti ve anlaşılırdı.

Tabii ki biliyorlardı!

Oradaki gençler beklenti dolu bir şekilde başlarını salladılar.Lord Guanjun Bulut Ülkesinde bir efsaneydi ve şimdiden "Yenilmez" ünvanını almıştı.Onun ünü komşu ülkelere kadar yayılmıştı.

"Duyurmak istediğim bir haber daha var: Lord Guanjun çıktığında, sizin aranızdan bir ya da bir kaç tane öğrenciyi kabul edecek." Konuşurken gözlerinde kıskançlık belli oluyordu.

Lord Guanjun öğrenci mi alacak?

Sözlerini bitirir bitirmez, gençler heyecanla kızardılar.Birçok kişi sadece onu görebilseler bile hiçbir pişmanlık duymadan ölebilirdi ve ondan tavsiyeler almak onların hayaliydi.

Ama onun öğrencisi olabilmek hayal bile edemeyecekleri bir şeydi.Ne de olsa Lord Guanjun ülkede büyük bir otorite sahibiydi ve yakın zamanda Kutsal Savaşçı Yoluna ulaşmıştı...

Heyecan Zhao Feng'in gözlerinde parladı, görünüşe göre buraya gelmek iyi bir karardı.Burada ülkenin dört bir yanından gelen dahilerle etkileşime geçebiliyordu ve efsanevi Lord Guanjun'u görebilme şansı vardı.

"Daha bir ay var! Gök Muhafızları Taburu size gerçek savaş fırsatı veriyor." Konuşurken dudaklarında bir gülümseme belirdi.

Gerçek Savaş?

On kişide hem meraklı hemde beklenti içindeydi.Gök Muhafızları Taburunda bir çok kez dövüşme şansı bulmuşlardı.Ama hiç ölüm kalım durumunu tecrübe etmemişlerdi.

"Son zamanlarda etrafta hepsi de dördüncü derece ve üstünde olan haydutlar dolaşıyor.Ayrıca onları komşu ülke "Çınar Ateşi Ülkesi"nin gönderdiğine dair şüpheler var.Göreviniz bu haydutları yok ederek aynı zamanda çevre köyleri de korumak." Üçüncü Muhafız Konuştu.

Haydutlar? Komşu ülke tarafından gönderilen?

Meraklı olmalarına rağmen, çoğu heyecan içindeydi.

"Bay Üçüncü Muhafız, Guanjun Sarayı neden kendi askerlerini gönderip onları ezmiyor?" Lei Cong şüphelenmiş bir şekilde sordu.

"Güzel soru!" Adama açıkladı: "Haydutlar hiç bir zaman aynı yerde tekrar ortaya çıkmayacak kadar zekiler...Bazen de halktan biri taklidi yapabiliyorlar...Bu yüzden, askerlerimizi göndererek onları yok etme şansımız çok düşük...Bu nedenle, Guanjun Sarayı bu fırsatı siz gençlere verdi."

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin