Ölümcül Takip

355 59 0
                                    

Zhao Feng yayını çekince, gri elbiseli adamın ifadesi alaycı bir hal aldı.

Sou! Sou! Sou!...

Fakat, üç tane okun kendisine doğru geldiğini görünce ifadesi aniden değişti.Bu üç zehirli okun arasında az bir mesafe vardı ve düz bir çizgi halinde değillerdi.Fakat oklar ona hiç bir kaçış yolu bırakmayacak şekilde ayarlıydı, tamamen kilitlenmişti!

Pah!

Gri elbiseli adam elini salladı ve ani bir rüzgar ilk oku kırdı, ikincisi onun hemen arkasından geliyordu.

Eğer ikinci oku atlatmak isteseydi ve daha sonra Zhao Feng'e saldırmak için muhtemel en iyi rotayı kullanmak isteseydi, üçüncü okla yüzleşmesi gerekecekti.

Üçüncü ok nasıl tepki vereceğini hesaplamış görünüyordu.

Bunu nasıl yaptı... Gri elbiseli adamın yüzünde şok ifade oluşurken göz bebekleri küçüldü.Eğer hepsi Zhao Feng tarafından planlandıysa, bu son derece korkutucuydu.O daha 14 yaşına bile gelmemiş bir çocuktu!

O hala Zhao Feng'in sol gözünün onun üzerine kilitlendiğini bilmiyordu.Her şeyi, kalp atışı ve nefes alış veriş hızı da dahil yakından takip ediliyordu.

Zhao Feng oklarını rakibinin vücudundaki değişimlere göre fırlatmıştı.Her şey planladığı gibi gitti.Bir kaç nefes sonra oklar gri elbiseli adamı oyaladı.

"Bunun bir faydası yok.Bugün yine de öleceksin." Gri elbiseli adamın sesi soğuktu.

Fakat, Zhao Feng'in sonraki hamlesi adamın bir kez daha afallamasına yol açtı.Zhao Feng üç oku fırlattıktan sonra kaçmadı.Bunun yerine arkasına döndü ve arkasındaki iki adama saldırdı.

Öldür!

İki siyah elbiseli adam da Zhao Feng'e saldırdı.

Birbirlerine doğru düz bir çizgide koştuklarından, aralarındaki mesafe hemen kapandı.

"Bu çocuk güçlü bir hesaplama kabiliyetine sahip." Gri elbiseli adam hafiften endişelendi.Zhao Feng'in hamlesi kaçmanın en mükemmel yoluydu.

Birincisi, direk olarak kaçmadı.İki grup insanın karşısında kaçabilme şansı son derece düşüktü.En azından, Zhao Feng gri elbiseli adamın hızının onunkinden daha yavaş olmayabileceğini teyit etti, öyle olmasa karşısında aniden bir hayalet gibi ortaya çıkamazdı.

İkincisi, Zhao Feng'in bir ilerleme noktası bulması son derece zordu.

Karşı kaşıya olduğu üç adamı kıyasladığında, siyah elbiseli adamların daha zayıf olduğunu düşündü.Eğer o ikisinin işini hızlıca bitirebilirse, daha sonra gri elbiseli adama konsantre olup kazanma şansını artırabilirdi.

O anda Zhao Feng ve iki adam gittikçe birbirlerine yaklaşıyordu.

"Nasıl sıradan bir yarım adım dövüş sanatçısı 4.derecenin zirvesindeki iki kişiye karşı dövüşebilir?" Gri elbiseli adam acele etmedi.Zhao Feng'i öldürmek için o iki siyahlı adama ihtiyacı yoktu.Sadece tek ihtiyacı olan Zhao Feng'i bir süreliğine oyalamasıydı, sonra Zhao Feng kesinlikle ölecekti.

Öldür!

Öfkeli Ejderha Yumruğu!

Zhao Feng siyahlı adamlarla karşılıklı vuruşurken vücudu saldırılarının arasından kusursuz bir şekilde geçti.

Aniden aurası önemli ölçüde arttı.

"Ne! Bu herif gerçek bir dövüş sanatçısı!" Gri elbiseli adamın yüz ifadesi sonunda değişti.Zhao Feng'in aurası kesinlikle savaşçı yolunun 4.derecesinin zirvesinde olduğunu gösteriyordu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin