Maksimum Seviye

360 55 0
                                    

Açık bir şekilde Zhao Feng'in sözleri kalabalığı çok öfkelendirmişti. Özellikle 7.grupta neredeyse herkesin nefretini kazandı.

"Hmph! Bu çocuk çok küstah!"

"Zhao Chengang, bitir şunun işini!"

Kargaşa diğerlerinin de dikkatini çekti.

"Çekirdek seviye dövüş sanatı mı? Bu biraz ilginç." Sessiz bir kız ilgiyle izlerken gülümsedi. O iş saha öğrencileri arasında 4.sırada yer alan Zhao Qin'di.

Bir iç saha öğrencisi olarak onun ön elemelere girmesine gerek yoktu.Şuan ki sahip olduğu yetişimle burAda bulunan herkesi yenebilirdi. Hatta Zhao Yue'yle karşılaştırıldığında bile aralarındaki fark çok büyüktü.

"Pekala...Pekala...Pekala! Görelim bakalım...Şu çekirdek derece dövüş sanatın ne kadar güçlüymüş!" Zhao Chengang'ın yüzünde ölümcül bir ifade vardı.Rakibinin performansı yüzünü tokatlamış gibiydi!

"Akan Rüzgar Yumruğu!" Zhao Chengang öfkesini bastırdı ve yüksek derece yeteneği Akan Rüzgar Yumruğunu kullandı.

Bu yumruk yeteneği rakibini ezmek için hızı ve gücü kullanıyordu.Saldırısı öfkeli bir fırtına gibiydi.

Zhao Chengang'ın gücü kalabalığın beklentileriyle doldu. Onun gücü bir yarı dövüş sanatçısına yakındı ve hayal kırıklığına uğratmamıştı. Fakat öğrencilerden çoğu Zhao Feng'e odaklandı.Dış saha öğrencileri arasında 7.sırada bulunan kişiye karşı, hala çekirdek derece dövüş sanatı mı kullanacaktı?

Zhao Feng sözlerini icraatı ile doğruladı.

"Alevli Metal Yumruk!" Basit yumruk kırmızı bir parıltı yaydı.

Bu yine çekirdek derece dövüş sanatıydı!

"Yine Alevli Metal Yumruk!"

"Hala çekirdek derece dövüş sanatı mı kullanıyor?" Zhao tarikatı öğrencileri şok oldu. Çoğu Zhao Feng'in şaka yaptığını ve aynı yetenekle devam etmeyeceğini düşünmüştü.

Fakat gerçekti, Zhao Feng beklediklerinden daha çılgındı!

"Çocuk, düş!" Zhao Chengang'ın iki yumruğu Zhao Feng'le çarpışırken gözleri ateş saçarmış gibi bakıyordu.Yumruklarındaki güç bir çok öğrencinin bağırmasına neden olmuştu.

"Normal 3.derece yetişimciler bunun gibi bir yumruğa direnemezler."

"Fena değil, Akan Rüzgar Yumruğu düşük seviyeye ulaşmış, sıkı çalıştığı belli!" Bazı eski kuşaklar bile kafasını salladı.

Peh!

İki suret birbirleriyle çarpıştı, yumruk yumruğa.

"Yıkıl!" Zhao Chengang Akan Rüzgar Yumruğunu maksimuma kadar zorladı. Eğer yüksek derece dövüş sanatı kullanıp Zhao Feng'i 2 ya da 3 hamlede indiremezse, dış saha öğrencileri arasında nasıl ilk on öğrenci arasına girebilirdi?

"Açık!" Zhao Feng sakindi.Yumrukları canlı gibiydi ve Zhao Chengang'ın yumruğunu kolayca engelledi.

Boom!

Zhao Chengang'ın yumruğundaki yanık yumruğunun uyuşmasına neden olurken 2 adım geri itildi, Zhao Feng ise sadece titredi, hareket etmedi.

"...Bu nasıl mümkün olabilir?" Zhao Chengang şok oldu.Zhao Feng'i tek yumrukta indirebileceğini düşünmüştü ama gerçekte bir çekirdek derece dövüş sanatıyla engellenmişti!

"Neler oluyor!" Etraftaki Zhao tarikatı öğrencileri duraksadı.

"Buna inanmıyorum... Kazara oldu. Kazara hamlemin zayıf noktasına vurdu." Zhao Chengang bağırarak bir kez daha Zhao Feng'e doğru Akan Rüzgar Tekniğiyle saldırdı.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin