"Hamleni yap."
Zhao Kun bir an yanlış duyduğunu sandı, bu önceki Zhao Feng miydi?
Yi!
,
Görüşü Zhao Feng ile buluştuğunda ifadesi değişti. "Kendine güveniyor olmalısın... Görünüşe göre savaşçı yolunun 2.derecesine ulaşmışsın... Fakat sahip olduğun sadece buysa şimdiden affetmem için yalvarmaya başlamalısın."
Zhao Kun'u onun savaşçı yolunun 2.derecesine ulaşması biraz şaşırtmıştı ama bu planlarını etkilemeyecekti.
Çünkü Zhao Feng'in 2.dereceye daha yeni ulaşmış olmasına karşın Zhao Kun 2.derecenin zirvesine 1-2 yıl önceden ulaşmıştı.
Ve ayrıca bir yüksek derece dövüş sanatları yeteneğine sahipti.
"Boş lafı kes lütfen, zamanım kısıtlı."
Zhao Feng soğuk bir şekilde konuştu.
"Velet! Bu kadar küstah olma!"
Zhao Kun aniden kolları, bacakları ve vücuduyla tuhaf bir duruşa geçti ve tıpkı zehirli bir yılan gibi Zhao Feng'e doğru atıldı.
Kaşla göz arasında Zhao Kun Zehirli Yılanın 13 değişimini kullanmıştı. Hız ve güç anlamında Zhao Feng'in çok üstündeydi.
"Zhao Kun muhtemelen Zehirli Yılanın 13 Değişimini düşük seviyeye kadar öğrenmiş."
Okçuluk alanında, Zhao Yufei hareketlenmişti ve yüzünde hafif bir şaşkınlık vardı.
Zhao Yufei tarikatın dahilerinden biri olarak tarikattan büyük destek alıyordu ve bu yüzden de doğal olarak yüksek derece dövüş sanatlarına erişim hakkı vardı.
Yeteneklerin derecesi arttıkça öğrenme zorluğu da artıyordu.
Yüksek derece bir dövüş sanatını düşük seviyeye kadar öğrenerek kazanılan güç orta derece bir dövüş sanatını yüksek seviyeye kadar öğrenerek kazanılan güçten daha fazlaydı.
"Şu hıza bakın! Hasarı öncesine göre en az %50 artmış olmalı!"
Bu Zhao Feng'i bile şaşırtmıştı, ama sol gözünün reaksiyon hızı hala Zhao Kun'un hamlesinin rotasını görebiliyordu.
"Öfkeli Ejderhanın Nehir Sarsıntısı!"
Zhao Feng sesli bir şekilde haykırarak iki ayağını sertçe yere vurdu. Hava İten Nefes Tekniğinin yardımıyla tüm gücünü iki koluna topladı.
Zhao Kun rakibinin gücünün hızla arttığının farkına varmıştı.
Ve sonra 'Öfkeli Ejderhanın Nehir Sarsıntısı'na daha fazla güç topladığını görünce daha da şaşırdı.
Öfkeli Ejderha Yumruğunun 3.duruşu- Öfkeli Ejderhanın Nehir Sarsıntısı!
O anda, Zhao Feng yumruklarını aşağı doğru savururken tıpkı bir ejderha gibiydi.
Peh!
İlk yumruk Zhao Kun'un vücudunu titretti ve neredeyse kan kusmasına sebep oluyordu.
Onun Zehirli Yılanın 13 Değişimi yeteneği kurnazlık ve esneklik üzerine kuruluydu. Kuvvetli yönü doğrudan dövüş değildi.
Fakat Zhao Feng'in yumrukları sanki onun nereye gideceğini hissediyormuş gibiydi ve daima zayıf noktalarına vuruyordu.
Peh peh peh--
K.N: Bu kadar pehlemişken :D
Hava İten Nefes Tekniğini kullanarak Zhao Feng "Öfkeli Ejderhanın Nehir Sarsıntısı"nı yüksek evrelere kadar öğrenmişti.