Zirvenin Daveti (2)

342 62 0
                                    

Bahçenin içinde.


Zhao Feng ikilinin gidişini izledikten kısa bir süre sonra kendine geldi.O dövüş sanatlarının tepesine ulaşıp dış dünyayı keşfetmek istiyordu.Güneş Tüyü Şehri gibi küçük bir şehir onu zincirleyemezdi.

Zhao Feng sadece yetişime odaklandı, parmak yeteneğinden hareket yeteneğine, içsel kuvvet yeteneğinden vücut geliştirme yeteneğine hepsini çalışıyordu.Genç nesilin dahilerinin Dahiler Zirvesine katılım için davet aldığından haberi yoktu.Bu davet Güneş Tüyü Şehrinin en güzel kızından geliyordu, bu yüzden bütün gençler yeteneklerini göstermeye hazırdı.

O gece.

Zhao Chi, Zhao Han, Zhao Qin, Zhao Ling...davetlerini aldılar.Bu daveti herkes alamazdı.

Görünen o ki sadece davet alabilmek için en az dördüncü derecede olmak gerekiyordu.

Zhao Feng'in bu konudan haberi yoktu.Zhao Yufei evinin içinde gezinip duruyor, Zhao Feng'e haberi verip vermemesi konusunda düşünüyordu.

Davetlerin gönderilmesinin ardından üç gün sonra.

Zhao Feng bacaklarını çaprazlamış bir şekilde gözleri kapalı yerde oturuyordu.Vücudu aniden direnilmez bir aura yaymaya başladı.

Hu~

Kuvvet görünürdeki her şeyi süpürmüş ve pencereleri takırdatmış ve sandalyeleri bir yana savurmuştu.

Aniden.

Gencin gözleri açıldı ve iki tane yıldırım gözlerinde çaktı.

"İçsel Kuvvetim altıncı dereceye ulaştı." Heyecan ve mutluluk gözlerinde belirdi, ama hemen Çürüten Odun Tekniğini deveran etti ve onu beşinci dereceye sınırladı.

İçsel Kuvvetinin bu kadar hızlı bir şekilde altıncı dereceye ulaşmasının nedeni mağaraydı.Metal Duvar Tekniği bile beşinci seviyenin yarım adım uzağındaydı.

Metal Duvar Tekniği beşinci seviyeye ulaştığında, yetişimci sadece çelik bedene sahip olmayacak ayrıca silahları sadece vücutlarıyla paramparça edebileceklerdi.Bunun anlamı Zhao Feng'den daha zayıf olanlar geri tepmeden dolayı kendilerine zarar verecekti.O sırada Metal Duvar Tekniği neredeyse beşinci seviyeye ulaşmış ve yetişimi de heme hemen altıncı dereceye varmıştı.

"Metal Duvar Tekniğim ve yetişimim bir kaç gün içinde bir üst kademeye ulaşacak." Zhao Feng beklenti doluydu.

Savaşçı yolunun altıncı derecesi ve beşinci seviye Metal Duvar Tekniği.Şuan Zhao Feng tarikattan her hangi bir öğrenciyi bir dövüşte yenebileceği konusunda kendisinden emindi.

Aynı gün.

Zhao tarikatında eski ama görkemli bir bahçenin içinde.

"Savaşçı yolunun altıncı derecesi...Beklediğimden de hızlı." Zhao Linlong her zamanki altın renk elbisesiyle dikiliyordu ve etrafında güçlü bir aura kabarıyordu.

Hu!

Ezici bir aurayı serbest bırakmasıyla bir kaç metre çevredeki her şey paramparça oldu.

"Fena değil.Daha on sekiz yaşındasın ve altıncı dereceye ulaştın.Bu Güneş Tüyü Şehrinin rekorunu kırmak demek." Zhao tarikatının lideri Zhao Tiancang ona övgüyle baktı.

"Eğer bin yıllık kan bitkisi ve üvey babamın gösterdiği "İçsel Kuvvet Damar Açıcı Teknik" olmasaydı, altıncı dereceye bu kadar hızlı ulaşamazdım." Zhao Linlong alçak gönüllü bir şekilde konuştu.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin