On Gök Muhafızı

343 61 0
                                    

Huang Qi'den gelen bağırma sesi Zhao Yufei ve Zhao Feng'in dikkatini çekti.

Birisine meydan mı okuyacak?

Zhao Yufei ve Zhao Feng birbirlerine baktılar ve sonra Huang Qi'nin ahşap odalara doğru koşturmasını izlediler.

"Hehehe...şov şimdi başlıyor..."

Çadırlardan birer birer figürler ortaya çıkmaya başladı.

"Daha ilk gününde On Gök Muhafızından birine meydan okumaya cesareti varmış."

"Gerçi buna hakkı var, altıncı derece yetişime sahip."

Zhao Feng çadırlardan çıkan yetişimcileri inceledi ve çoğunun dördüncü ya da beşinci derece olduğunu fark etti.

Bir kaç tane de altıncı derece olan yaşı biraz büyükler vardı.Burada potansiyeli en kötü olan kişininki Güneş Tüyü Şehrindeki Zhao Linlong'un potansiyeline denkti.

Hemen sonra, Huang Qi gücüne göre numaralandırılmış on ahşap odanın önüne vardı.Bu on odanın on sahibi en güçlülerdi ve Huang Qi ilk defa birine meydan okuyacağı için son sıradaki kişiyi seçti.

"Hahaha...Kim bana, Li Changfeng'e, meydan okumaya cüret ediyor?" Odanın içinden kibirli bir gülme sesi geldi.

Gıcırdama sesiyle kapı açıldı ve yara izleriyle dolu bir genç dışarı çıktı.

On numara Li Changfeng sadece beşinci derecenin zirvesindeydi ama son derece tehditkar bir aurayla doluydu.

"Hmph! Aşağılık bir beşinci derece nasıl böyle küstah olmaya cüret ediyor!"

Çamurlu alanda ikili yüz yüze geldi.

"Küstah mı değil mi, birazdan öğreneceksin." Li Chanfeng güldü ve tıpkı kendi vücudundaki yara izleri gibi üzerinde bir çok oyuk bulunan simsiyah bir kılıç çıkardı.

"Konuşmayı kes de dövüşelim!"

Huang Qi zirve seviyeye ulaşmış yüksek derece bir dövüş sanatı kullanmasıyla figürü bulanıklaştı.

"Söğütün On Üç Bacağı!" Huang Qi başka bir zirve seviyedeki yüksek derece dövüş sanatını uygularken bağırdı.

Sadece bu iki yetenek onun İnci Ağacı Şehrindeki gençleri ezmesine yetmişti.

Kaya Kıran Kılıç!

Li Changfeng eğri bıçağı eğri bıçağını savurdu ve koyu kırmızı bir İçsel Kuvvet onun üzerinde ortaya çıktı.Bu hamlenin seviyesi maksimum seviyeydi!

Peng!

İki yüksek derece yetenek birbiriyle sert bir şekilde çarpıştı.

Huang Qi "Hmph" sesiyle birlikte bir kaç adım geri çekildi.

Yüksek derece dövüş sanatı...maksimum seviyede mi?

Huang Qi gördüğü şeye inanamamıştı.Zhao Feng'in yanındaki Zhao Yufei'nin de gözlerinde şaşkınlık vardı.

Kaya Yarıcı!

Li Changfeng bir kez daha saldırdı ve tehditkar aurası daha da güçleniyordu...

Uçan Kuşun Tüyleri!

Bu baskının sonucunda, Huang Qi sadece saldırıyı atlatmasını sağlayan başka bir yetenek kullandı.

"Göksel Kaya Parçalayıcı!" Li Changfeng bağırdı ve gecenin karanlığında bıçağı dağları bile yok edebilecek gibi görünüyordu.

"Bu hamlenin gücü orijinal halindeki gücünü aşmış."

"Ne korkunç bir vuruş."

Dövüşü izleyen gençlerin kalpleri sıkıştı.Tehditkar aurasının eşlik ettiği kılıç yeteneğiyle sanki gökyüzünü ikiye ayırıyor gibiydi.

KOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin