"...Hafifçe Yüzen Kayık, son sayfa: Sadece Çapraz Hava Nefes Tekniği ile tam potansiyelinde kullanılabilir.7.derecenin altındakiler tarafından geçilemez olacaktır ve 9.derecenin altındaki tüm hız yetenekleri arasında zirve bir yetenektir.Aşağıdakiler Çapraz Hava Nefes Tekniği içindir ve minimum gereksinim İçsel Kuvvete sahip olmanın yanında savaşçı yolunun 3.derecesinin zirvesinde olmaktır."
Yeteneğin son onda birini çözdüğünde, Zhao Feng heyecanına hakim olamadı.Hafifçe Yüzen Kayık gibi bir yeteneğin bütünleyici bir yeteneğe sahip olabileceğini hiç düşünmemişti.Bu teknik olarak Hafifçe Yüzen Kayığı daha yüksek seviyelere yükseltmek demekti.
Zhao Feng artık Hafifçe Yüzen Kayığın bir zirve derece dövüş sanatı olduğunu doğruladı.İnsanlar dövüş sanatlarının Çekirdek, Düşük, Orta, Yüksek ve Zirve olarak ayrıldığını biliyordu.Fakat bu zirve derece dövüş sanatları yeteneklerinin en iyisi olduğu anlamına gelmiyordu.Zirve derece dövüş sanatları yeteneklerinden daha üstün olan Kutsal Dövüş Yeteneklerine dair söylentiler vardı.
Aynı şekilde, savaşçı yolunun 9 derecesinin üstünde Kutsal Savaşçı Yolu vardı.
Zhao Feng bunu işitmişti fakat Kutsal Savaşçı Yoluna girmek için bir tane Kutsal Dövüş Yeteneği öğrenmek gerekiyordu.
Açıkçası Zhao Feng'in durumunda "Kutsal" yetenekler düşünülemezdi bile.
Güneş Tüyü Şehrinin gerçek dövüş sanatçıları bile Kutsal Savaşçı Yoluna dokunamazdı.
.....
Gece.
Zhao Fen sonunda kitabın tamamını çözmüştü ve şimdi Hafifçe Yüzen Kayık tamamen açıklığa kavuşmuştu.
"Eğer şuan içsel kuvveti kavrayabilirsem, 4.derecenin altındaki hiçkimse rakibim bile olamaz."
Zhao Feng hemen Hafifçe Yüzen Kayığın içeriğini öğrenmeye başladı.Hafifçe Yüzen Kayık başlangıç seviyesine girdiğinde İçsel Kuvveti kullanmaya başlayabilirdi.
Yarım saat sonunda Zhao Feng Hafifçe Yüzen Kayığın bir parçasını kavrayabilmişti.
Fakat, İçsel Kuvveti sadece Hafifçe Yüzen Kayık ile denemek ve kavramak biraz zordu.
Güneş Tüyü Şehrinde 3.derecenin zirvesine ulaşmış binlerce yetişimci vardı.Ama onlardan çoğu asla İçsel Kuvveti kavrayıp 4.dereceye ulaşamamıştı.
Hatta tarikatın yetenekli gençleri, Zhao Yijian ve Zhao Yufei gibi, bu noktada takılmış ve henüz başarılı olamamıştı.
Zhao Feng o geceyi başarısızlıkla tamamladı.
"Aceleye gerek yok! Daha 3.dereceye yeni ulaştım ve Hava İten Nefes Tekniğini 3.seviyenin zirvesine getirmeliyim.Böylece başarma şansım artacaktır."
İkinci gün, Zhao Feng bir kez daha Hava İten Nefes Tekniği ve Öfkeli Ejderha Yumruğunu çalışmaya başladı.Üçüncü günde Hava İten Nefes Tekniği yavaş yavaş 3.seviyenin zirvesine doğru yaklaşıyordu.Zhao Feng artık vücut kuvvetinin bir limite ulaştığını hissetti.Onu her çalıştırdığında sanki zirvesine ulaşmış gibi hissediyordu.
Zhao Fen bir kez daha İçsel Kuvvete yoğunlaşmayı denedi.Ama yine başarısızlıkla sonuçlandı.Her başarısız sonuçta kuvveti bir süre yorgunluk periyoduna giriyordu.
Eğer Zhao Feng Çapraz Hava Nefes Tekniğini kavramış olsaydı bile, İçsel Kuvveti başarılı bir şekilde şekillendirmek tamamen farklı boyuttu.
Fakat Zhao Feng vazgeçmedi ve her deneyişinde çok ufak gelişmeler kaydediyordu.
Aynı gün,Zhao Feng bir ilan duydu.