"Hız ve İçsel Kuvvet açısından büyük avantajın var, ama savunman zayıf." Zhao Yufei Zhao Feng'e baktı.
"Evet! Bu benim eksik noktam." Zhao Feng şaşırmadı.Sol göz ile bütünleştiğinden beri görüşü en küçük ayrıntıları bile görebiliyordu.Zhao Feng rakiplerinin kusurlarını kolayca görebildiği gibi kendisininkileri de görebiliyordu.
"Herhangi bir vücut güçlendirme tekniği öğrendin mi?" Zhao Yufei hafiften şaşırdı.
"Hayır."
Öğrenmek istememesinden değildi, Vücut güçlendirme tekniklerini çalışmak uzun zaman alıyordu ve kısa sürede öğrenilebilecek bir şey değildi.
Normal yetenekler ve teknikleri kısa bir sürede öğrenmek için sadece kavrama yetisi ve kabiliyet yeterliydi.Sadece vücut güçlendirme yetenekleri bunların yanında kaynaklara ihtiyaç duyuyordu.
"Vücut yetişimin temelidir.Yüksek derece bir vücut güçlendirme tekniği sadece kişinin temelini sağlamlaştırmakla kalmaz, ayrıca savunmayı da artırır.Büyük kardeş Zhao Feng onlardan bir tane öğrenmek ister mi...?" Zhao Yufei nazikçe gülümsedi.
"Büyük kardeş Zhao Feng" kısmı Zhao Feng'in kalbini tekletti.Aniden Zhao Yufei'nin yüzü kızardı, sanki kan damlıyor gibiydi.Tarikatta yaşça daha büyük olanlara "büyük kardeş" diye seslenilirdi.Belki de Zhao Feng'in performansının şok ediciliğinden dolayı, Zhao Yufei bu noktayı kaçırmıştı.
"Aslında mantıklı olabilir.Belki de bunu düşünebilirim." Zhao Feng derin bir düşünceden sonra başını salladı.Daha önce, Zhao Feng'in en güçlü özelliği hızıydı.Aynı derecedekilerin ona yetişmesi imkansızdı.Bu nedenle vücut güçlendirme tekniği kullanmayı ihmal etmişti.
Şimdi, Zhao Yufei'nin verdiği ipucundan sonra, Zhao Feng buna ilgi göstermeye başladı.Eğer gizli kozu İçsel Kuvveti olmasaydı, muhtemelen Zhao Yijian'ın Akıcı Buz Kılıcını engelleyemezdi bile.
Diğer taraftan İçsel Kuvvete sahip olmayan Zhao Yue, Zhao Yijian'a bir süre direnebilmişti.Bunun nedeni bir vücut güçlendirme yeteneği öğrenmiş olmasıydı.
Xin Tong ile olan dünkü dövüşünde, Zhao Feng vücut güçlendirme tekniklerinin önemini anlamıştı.
Aynı günün öğleni.
Zhao Yufei Zhao Feng'i evine davet etti.Zhao Feng evlerinin birbirine komşu olduğunu görünce şaşırdı.Zhao Yufei de onunla aynı muameleyi görüyordu, tarikatın ikisinden de beklentisi büyüktü.
"Dede!" Zhao Yufei geri döndüğünde mutlu bir şekilde bağırdı.
"Yufei dönmüşsün." Odadan tek kollu bir adam geldi, Zhao Feng'i gördükten sonra fazla konuşmadı.
"Zhao Yufei'nin anlaşma teklifi ne acaba merak ediyorum?" Zhao Feng sonunda konuya geldi.
"Lütfen bekle kardeş Zhao Feng." Zhao Yufei yaşlı adama doğru yürüdü ve bir şeyler konuştu.
Sonunda adam başını salladı ve odaya gidip bir kitapla geri döndü.
"Bu yeteneğin adı Metal Duvar Tekniği ve Bulut Ülkesinde oldukça ünlüdür.Hatta Zhao Yue'nin Metal Vücut yeteneğinden bile daha iyidir." Tek kollu yaşlı adam, kitabı Zhao Yufei'ye verirken nazikçe iç çekti.
Zhao Feng bu torun ve dedenin bunu daha önceden planladığını fark etti, Çapraz Hava Tekniğinin İçsel Kuvvete verdiği avantajı zaten görmüşlerdi.
Zhao Yufei'nin sahte dövüş teklif etmesinin nedeni Zhao Feng'in vücut kuvveti eksikliğine dikkat çekmekti böylece teklifini sunabilecekti.
"Metal Duvar Tekniği?" Zhao Feng nazikçe mırıldandı.Böyle bir tekniği daha önce hiç kimseden duymamıştı.Zhao Yue'nin Metal Vücudu yüksek derece dövüş sanatıydı, Xin Tong'un Bronz Vücudu da aynı şekilde.