"Yaptım." Zhao Feng bağırmamak için kendini frenledi.
O an avcundan zayıf yeşil ışık yaymak için sadece düşünmesi yetiyordu.Eğer bir kişi dikkatli bakmazsa onu göremeyebilirdi.Bu Zhao Feng'in şekillendirdiği ilk İçsel Kuvvet parçacığıydı.Hayalinin gerçekleşmeye bu kadar yakın olabileceğini hiç düşünmemişti.
Bir kişi İçsel Kuvvetin ilk parçacığını şekillendirdiğinde, 4.dereceyle arasında olan darboğaz artık yokmuş seviyesine düşerdi.
Zhao Feng için artık bu zamanla alakalı bir meseleydi.Artık sadece 3.derecenin zirvesine ulaşması gerekiyordu, böylece 4.dereceye adım atıp gerçek dövüş sanatçısı olabilirdi.
"Henüz Zhao tarikatının dış saha öğrencileri arasında İçsel Kuvvetin ilk parçacığını şekillendirebilen kimse yok.Zhao Yue ve Zhao Yijian bile..." Zhao Feng buraya kadar düşündükten sonra yüzünde tatminkar bir ifade oluştu.
3.derecede İçsel Kuvveti şekillendirebilmenin anlamı yetişim seviyesinin durdurulamaz olmasıydı.
"İki yüz yıllık kan bitkisi boşa gitmemeli." Zhao Feng vücudunda hala kan bitkisinden kalıntılar hissetmişti bu yüzden Bir kaç tane daha İçsel Kuvvet parçacığı şekillendirdi.
İçsel Kuvvet bir kişinin vücut kuvvetinin yüksek seviyeye sıkıştırılmasıydı.İçsel Kuvvetini pekiştirmek için bir gün bir gece boyunca meditasyon yaptı.
Odasından dışarı adım attığı an her nefesinin büyük bir baskı oluşturduğunu hissetti.
Zhao Feng'in ebeveynleri de bu durumun farkındaydı.
"Feng'er biraz farklı görünüyor.Son zamanlarda sanki daha fazla enerjisi var gibi." Zhao Shi gülümsedi.
"Onun gelişiminin parlama zamanları." Babası Zhao Tianyang Zhao Feng'den yayılan zayıf bir baskı hissetmişti.
Onların hisleri yanlış değildi.Bu değişimler gerçekten de Zhao Feng'de meydana geliyordu.
Gizemli gözle bütünleştikten sonra, Zhao Feng'in kanı yavaş yavaş değişim geçirmeye başlamıştı...
En açık belirtisi kuvvetiydi, yüksek bir hızla artıyordu.
Boyu ve zihinsel enerjisi de yükseliyordu.
Kalbinin durumundaki değişimleri de ekleyince, tüm aurası değişmişti.
"Ebeveynlerim bile bendeki değişimi görebiliyor.Bunun anlamı dövüş sanatçıları İçsel Kuvveti şekillendirdiğimi kolaylıkla görebilir." Zhao Feng derin bir düşünceye daldı.Aile dövüş yarışmasına hala bir ay vardı ve hedefi ilk 3'e girmekti!
"İçsel Kuvvetimi saklamanın bir yolunu bulmalıyım." Hemen 100 dövüş sanatı yeteneği zihninde belirdi.
Zhao Feng hemen "Saklı Hava Tekniği" adındaki bir yeteneği seçti.
Saklı Hava Tekniği bir dövüş yeteneği değildi, kişinin yetişimini bile artırmıyordu.Zhao Feng'in öncelikle onu seçmesinin nedeni tıpkı Öfkeli Ejderha Yumruğu gibi zirve orta derece dövüş sanatı olmasıydı.
Eğer Saklı Hava Tekniği düşük seviyeye kadar öğrenilirse, kişinin içsel kuvvetini ve yetişimini gizleyebilirdi.Yüksek seviyeye ulaştığında, kişi kendi aurasını kontrol edebilirdi.Zirve seviyesine ulaştığında ise kendi aurasını silebilirdi, takip ve casusluğa karşı kullanılabilirdi.Bir köpek bile kişinin varlığının kokusu alamazdı.
Zhao Feng aynı gün Saklı Hava Tekniğini çalışmaya başladı.Zhao Feng için zirve bile olsa orta derece dövüş sanatlarını öğrenmek basitti.